Wat een goedemorgen Noem het een soap, ik noem het een positieve zwangerschapstest! Ik hoop zo enorm voor je dat deze lekker bij je blijft zitten en je mag genieten van een mooie zwangerschap en straks een wolk van een baby. Mijn duimen draaien in ieder geval voor jou!!!
Dat is zo lief van je. Ik moet er een beetje van huilen. Echt. Het is me allemaal een beetje teveel. Nu voor de 3e keer kort achter elkaar zwanger en al 2 keer een MK (heel vroeg). Probeer nu niet te zenuwen. Zijn er ladies die ook niet continu gespannen borsten hadden toen ze pril zwanger waren of is het een teken dat het weer stopt?
Ach meis, soms is het zo fijn als iemand om hetzelfde tijdstip online is hè Ik heb geen ervaring met miskramen, ook niet met zwangerschap, dus ik kan je helaas niet helpen met symptomen die minder worden, of schommelen! Want misschien heb jij wel ‘avond-spanning’! Joh, dan is t vanavond weer terug :-D Maar 2 miskramen, die hakken erin! Het enige wat ik kan zeggen; van de zenuwen, of van loslaten, heeft nog nooit iemand een miskraam of goede zwangerschap gehad. Lastige zin, maar wat ik ermee wil zeggen; hoe jij je voelt, maakt voor dit kleintje geen verschil. Dus probeer het dan voor jezelf zo makkelijk mogelijk te maken. Je hebt een positieve test! Je kan zwanger worden, en makkelijk ook! Het enige wat er nog moet gebeuren is doorgroeien, je hebt al zoveel goede stappen gezet. Soms even omdenken, kijken naar wat er allemaal wel goed gaat. En nee, natuurlijk zeg ik niet dat je de miskramen moet vergeten, in tegendeel zelfs. En tuurlijk mag je bang zijn, begrijpelijk, dat zou echt elke vrouw zijn. Maar als jij dan in de zenuwen zit, gaan wij gewoon met z’n allen duimen draaien voor jou. Pijnlijke borsten of niet, wij hebben afstand van deze zwangerschap, kunnen het iets rationeler bekijken. En wat mij betreft ben je zwanger! Dus ik ga je niet opdragen om te genieten. Dat komt vanzelf wel als dit een blijvertje is
Haha dat is inderdaad heel fijn. Bedankt voor je woorden! Doet me veel goed. Heb ik echt iets aan. Ik zeg het ook nog niet tegen mijn vriend, want ik wil hem geen valse hoop geven. Ik ga gewoon lekker naar mijn paard vandaag, beetje afleiding zoeken en morgen zien of het al is opgelopen of hetzelfde (ook goed). Helaas ben ik vrij haha! Werken is een nog betere afleiding... Hoe gaat het met jou nu?
Ha, ik zou hetzelfde doen, niets tegen mijn vriend zeggen. En ik hoor hem nu al zeggen: nee joh, lekker alleen in de stress en valse hoop zitten! Werken mag ik ‘gelukkig’ wel vandaag. Maar snap dat je afleiding zoekt! Succes daarmee. Hier gaat het wel goed. Morgen zit ik op CD 10 en start het ‘doktersadvies’ van om de dag seks tussen cd 10 en 20 Gevoelsmatig een fijn idee dat ik er weer iets mee kan doen! Want dat vind ik wel een ding. Iemand op t forum zei t al tegen me; zodra je naar de gynaecoloog gaat, geef je iets uit handen. Ook fijn dat er hulp is natuurlijk, maar toch ben je de regie kwijt (voor zover je dat hebt met baby’s maken...). Maar daarom voelt het nu goed om er zelf weer wat aan te kunnen doen haha. Eind volgende week dan terug voor de uitslagen van de eerste onderzoeken. Waarbij eigenlijk mijn bloed nog niet bij ons bekend is. De rest zag er oké uit op het eerste gezicht, maar ze hebben dan alles bij elkaar en kunnen een goed beeld geven. Ik ben heel benieuwd wat we te horen krijgen, vooral als alles goed blijkt te zijn, wat dan? Moeten we dan weer een aantal maanden zelf proberen, gaan ze nog verder zoeken met andere onderzoeken indien nodig...? Of misschien hebben ze wel iets in Mn bloed gevonden, een oude chlamydia besmetting, daar werd ik op getest. En geen idee wat dat dan weer in zou houden... Maar, even pas op de plaats; nu eerst 10 dagen ons best doen En maar hopen dat ik bij het groepje vrouwen hoor dat na een HSG spontaan zwanger js geworden
Ja al die dingen die je onderneemt met het ZKH maken het wel dat je wat minder de touwtjes in handen hebt. Maar misschien ook een fijn gevoel dat ze met je meekijken en wellicht een stuk van de onzekerheid weg kunnen nemen. En dat seksrecept klinkt ook niet verkeerd Ik hoop ook enorm voor je dat het gewoon ineens vanzelf raak is. Er is echt geen touw aan vast te knopen... ook qua wat mensen zeggen wat wel en niet goed is. Mijn vriend en ik doen het elke dag.. wordt er gezegd dat dit niet goed is, maar het resultaat liegt niet... Dus lekker doen wat goed voelt vooral!
Ook op Action test een licht streepje. En op KV 2V5 ook. Nu wacht ik even 2 dagen met testen. Ben toch bang omdat ik mijn borsten niet meer als gevoelig ervaar.
@lana88 oh wat ik ga duimen voor jou dat dit een plakker is en ja 3x is scheepsrecht. Heeft bij mij gewerkt en dat zal bij jou ook werken. Oh mijn borsten waren bij alle drie de zwangerschappen heel anders qua gevoeligheid en ging daar ook niet meer op af.
Ach meis wat gun ik je toch een plakker. Duim keihard voor je. Pin je niet teveel vast op symptomen want dat zegt echt niet alles. En als moeder van 5 moet je me even op mijn woord vertrouwen. Bij mijn eerste voelde ik namelijk helemaal niks tot 6/7 weken maar daarna tot aan de bevalling elke dag spugen, zo beroerd. Bij mijn 3e was ik ook een week of 5/6 zwanger en ik dacht goh al een tijdje geleden volgens mij dat ongesteld ben geweest misschien ben ik wel zwanger. Laatst las ik ergens dat klachten soms minder worden omdat je lichaam went aan het hcg niveau en het dan weer wat afzwakt om vervolgens bij stijging van het hcg weer wat toe te nemen. Klinkt logisch toch? Maar ik snap je onzekerheid heel goed hoor. Kon je de tijd maar even doorspoelen hè.
Allemaal een zwanger/babygelukkig 2019!! Veel gekletst! @Lady1984 Gefeliciteerd een goede zwangerschap! @lana88 voorzichtig gefeliciteerd, en dit keer een plakker, mag wel een keer nu he! Ik ga jullie verlaten, hebben even besloten om met alles (wat zwangerschap betreft) te stoppen. Dus voor de zwangere wens ik jullie en mooi gezonde baby en fijne zwangerschap Nog niet zwangere duim heeeel hard dat jullie snel roze mogen worden. Liefs
***NOD-LIJST *** 30-12 Lady1984, 34 jaar, 2e kindje, ronde 7 17-01 Rosa5, 37 jaar, 6e kindje, ronde 3 Miltje, 34 jaar, 4e kindje, ronde 5 25-01 Hakoek, 32 jaar, 1e kindje, ronde 11 29-01 Jeansflower, 32 jaar, 2e kindje, ronde 6 Totaal: 5 Wachtbankje (0) ------------------------------------------------------------------------- *** ZWANGER *** debjuh86 - september Lekstr54 - september Mom86 - september Seurebeure - september Jolicoeur - september AmyW- oktober MhartjeA- oktober Loesje23- oktober Paula1984- november Meisje6- december Lana88 - december Zonnetje2015 - december Lady1984 - januari Sterretjes ❤️ Wonder 1980, mk 28-9 Namar, mk 25-9 Liefsvanha, mk 06-10 Miltje, mk17a20-10 Lana88, mk 21-10 Namar, mk 22-10 Saskia0507, mk 18-12
@Jodie79 jij ook nog een gelukkig en gezond nieuwjaar gewenst. Ga je stoppen met zwanger worden of met alles eromheen zeg maar?
***NOD-LIJST *** 30-12 Lady1984, 34 jaar, 2e kindje, ronde 7 17-01 Rosa5, 37 jaar, 6e kindje, ronde 3 Miltje, 34 jaar, 4e kindje, ronde 5 25-01 Hakoek, 32 jaar, 1e kindje, ronde 11 29-01 Jeansflower, 32 jaar, 2e kindje, ronde 6 Totaal: 5 Wachtbankje (1) ------------------------------------------------------------------------- *** ZWANGER *** debjuh86 - september Lekstr54 - september Mom86 - september Seurebeure - september Jolicoeur - september AmyW- oktober MhartjeA- oktober Loesje23- oktober Paula1984- november Meisje6- december Lana88 - december Zonnetje2015 - december Lady1984 - januari Sterretjes ❤️ Wonder 1980, mk 28-9 Namar, mk 25-9 Liefsvanha, mk 06-10 Miltje, mk17a20-10 Lana88, mk 21-10 Namar, mk 22-10 Saskia0507, mk 18-12