Heb de lijst even aangepast mij op de wachtbankje gezet en @Jeansflower op zwanger hihi. Zij verwacht geen bloed meer op 29 januari
Dames! Misschien weet 1 van jullie dit. Als een test bijv. qua gevoeligheid 25 heeft. Is een knaltest dan pas 25 of gewoon vanaf een licht streepje?
Mooie testen! Ik hoop ook zo’n oploop te zien over een aantal dagen. Bedoelde dat je bijv. de Predictor hebt met een gevoeligheid van 25 miu/ml. Wanneer zou je dan een streepje zien? Ook al is het heel licht. Pas bij een hcg van 25 of al veel eerder? Ik ben zomaar benieuwd hoor, had er een discussie over haha
Hangt er van af hoeveel hcg jij op de moment aanmaakt. Bijv bij 8 dpo de express kan wel maar ook niet aanslaan.
Ik heb begrepen dat die detecteert vanaf 25 en dus net zo donker is als early bijv die vanaf 12,5 detecteert Dus niet dat een gevoelige test eerder knalt dan een minder gevoelige. Zo heb ik mij laten vertellen.
Kruidvat tests zijn tegenwoordig niks meer. Moet je niet mee testen. De predictor in tegendeel moet wel een mooi lijntje laten zien. Wanneer had je voor het laatst getest. Anders die van eergisteren met de van vandaag vergelijken. Ik hoop het zo graag voor je dat niks aan de hand is .
@lana88 mooie oploop! @Jeansflower verschillende testen kun je niet vergelijken en kruitvat is ruk tegenwoordig . Ik duim voor je!
Je kan inderdaad geen streepjes vergelijken als het verschillende testen zijn. Oploop testen moet je best nauwkeurig doen, zelfde testen,zelfde concentratie urine etc. Dus voor nu nog geen paniek
@Jeansflower ja met de dames eens! Ik ga keihard voor je duimen!!❤️ @Rosa5 oooh 6 dpo alweer! Duim ook voor jou!❤️ @paula1984 en jij nog 1 dagje wachten!! Uiteraard duim ik ook voor jou!❤️ @lana88 mooie testen hoor! Duimen draaien dat dit jouw plakbeeb is!❤️
Nee de ideeen van hoe een test moet zijn bij een bepaalde dpo schijnen volslagen onzin te zijn aldus de gyn! Iedere vrouw maakt op haar eigen tempo hcg aan. Dont worry!