leuk leuk Ik probeer echo's te begrijpen... Nu ga ik ervan uit dat het witte 'rechtsboven' wat opgemeten is jullie kindje is. Maar wat is dat andere witte vlekje? Dat in het midden.
Testjes net weer bekeken. Zijn iets lichter dus ik denk aflopende zaak. Ik hoop dan dat t uiterlijk dit weekend doorbreekt.
Ja maar dat vind ik confronterend Dan krijg ik 10x: ja hij is idd iets lichter Wat natuurlijk hartstikke lief van jullie is dat jullie meeleven
Zo jammer! Speciaal voor jou vandaag even deze groep geopend. Ik duim nog wel voor je en houd beetje hoop!!!
Hoi lieve dames, Allemaal nog de beste wensen voor het nieuwe jaar en uiteraard ook vruchtbaar. Ik moest heel veel bijlezen en begon met heel veel positieve berichten maar ik zie er nu ook weer wat mindere tussen zitten. Dames die zwanger zijn (geworden) en met mooie echo’s van harte. Trouwens wat fijn dat er ook weer eitjes gespot zijn. Het is jullie zo gegund. Dames met minder leuke testen... ik duim voor jullie. Sorry het is te veel om op alles persoonlijk te reageren maar voor jullie allemaal het allerbeste. Ik moest ook even van zp af want wat was de teleurstelling/verdriet groot maar we gaan er weer voor. 14 dagen na mk denk ik ei gehad. Deze maand geen testen gedaan maar ontdekte slijm. Dus daar ga ik deze ronde maar vanuit. Echter maar 1x geklust en niet eens op juiste moment want moest er nog niet aan denken. Vandaag 8 dpo denk ik maar vanzelfsprekend nog geen symptomen en heb een paar dagen heftige buikgriep gehad dus ik zie deze ronde als een proefronde. Ben echt blij dat ik gewoon na 14 dagen weer een ei had! Daarnaast ben ik op vakantie (het is hier 30 graden) en er gaat iedere dag wel een glaasje(s) in dus de omstandigheden zijn niet optimaal maar ik neem het er even van! NOD verwacht ik 15/1 en als die rond die datum komt is mijn cyclus weer normaal en daar teken ik al voor. Ik ben er weer dames en ondertussen is het ook een lang verhaal geworden. Liefs
Hoi Saskia, wat fijn dat je terug bent . Ik denk dat het je goede heeft gedaan om even weg te zijn. Ik voel dat je weer helaamal opgeladen bent. Geniet nog even van en wie weet wat het nieuw jaar brengt voor jou .
@Saskia0507 fijn om je weer te zien hier en ook.voot jou de beste wensen! ik hoop dat je snel blijvend in verwachting mag zijn en ook jij in 2019 mama word. @Jeansflower ik snap dat je geen foto neerzet. Een bevestiging van wat je zelf ziet helpt niet vind het zo verdrietig voor je. @lana88 hoe is het met jou? @Wonder 1980 wat een schitterende echo ❤
@Saskia0507 fijn iets van je te lezen. Geniet nog even lekker van de warmte en glaasjes! Een normale cyclus is inderdaad ook al heel fijn. Een vruchtbaar 2019 gewenst.