Ik durf niet, al begint de testdrang te komen. Bang voor een witte test maar ook wel weer bang voor een 2e streepje want dan weer de onzekerheid omdat ik nog ver voor mijn nod zit. Dus tja.. Ik twijfel nog
Heb besloten niet meer te testen en gewoon af te wachten. M’n broek zit strakker, borsten zijn pijnlijk en cup groter, hoofdpijn is er nog, lichte menstruatie krampjes Zolang dat er is ga ik ervanuit dat er kennelijk wel echt iets gaande is en daar vertrouw ik dan maar op
Spannend @Jeansflower en @Rosa5!!! @lana88 hoe gaat het met jou? Wij hebben vandaag de afspraak bij de vruchtbaarheidskliniek. Ben erg benieuwd naar alle uitslagen. Van een deel weten we het natuurlijk al, en tot nu toe zag dat er goed uit. Dus op de een of andere manier ga ik ervan uit dat de rest ook goed is en ze tevreden zijn met het totaalplaatje. Maar vooral ook, wat gaan we dan doen? Ik wil vooral ook weten of wij in ‘gynaecologen-taal’ oud zijn, en wat dat dan evt betekent. Dat idee kreeg ik namelijk wel. Al 2 keer is mijn leeftijd nl bewust genoemd en beide keren viel me dat achteraf pas op. Vandaag staat die vraag op mijn lijstje! Mochten jullie nog tips hebben, wat ik kan vragen, kom maar door Alle beetjes helpen!
@Hakoek spannende dag vandaag. Geen tips helaas maar wil je wel succes wensen! Wat is je leeftijd eigenlijk? Soms vallen dingen pas later op hè. Herkenbaar
***NOD-LIJST *** Onbekend Jeansflower, 32 jaar, 2e kindje 17-01 Rosa5, 37 jaar, 6e kindje, ronde 3 Miltje, 34 jaar, 4e kindje, ronde 5 25-01 Hakoek, 32 jaar, 1e kindje, ronde 11 29-01 Totaal: 5 Wachtbankje (2) ------------------------------------------------------------------------- *** ZWANGER *** debjuh86 - september Lekstr54 - september Mom86 - september Seurebeure - september Jolicoeur - september AmyW- oktober MhartjeA- oktober Loesje23- oktober Paula1984- november Meisje6- december Zonnetje2015 - december Lady1984 - januari Lana88 - januari Jeansflower- januari Sterretjes ❤️ Wonder 1980, mk 28-9 Namar, mk 25-9 Liefsvanha, mk 06-10 Miltje, mk17a20-10 Lana88, mk 21-10 Namar, mk 22-10 Saskia0507, mk 18-12 Lana88, mk 12-12 Jeansflower, mk 11/1 (witte test)
@Jeansflower heel veel sterkte! Een dikke knuffel ❤️ @Hakoek succes vandaag! Ik mag hopen dat artsen 32 niet te oud vinden voor een eerste baby....
@Jeansflower wat rot... knuffel! @Hakoek 32!!! Dat is toch niet oud!! Ook niet in gyneacologenland lijkt me hoor!
Lief dames! Bedankt voor t medeleven & lieve berichten Ik zag t al wel aankomen door onderbuikgevoel & test die niet opliep. Desondanks is t toch ff balen. Hopelijk mag t alsnog snel weer lukken 14/2 mag ik alsnog naar de gyn. Had de afspraak van 10/1 afgezegd vanwege de positieve test. Wil m’n progesteron na eisprong laten checken vanwege korte LF & lichte menstruatie.