Nee heb al gefaald op 10 dpo haha maar was witter dan wit dus nu durf ik niet meer. Maar ik denk ook dat het niet gelukt is dus ergens nog de twijfel om te testen maar denk dat ik beter gewoon kan afwachten.
Ja echt jammer maar goed, ben allang blij dat dit een 'normale' ronde was en ik volgende ronde niet al te lang op een eisprong hoeft te wachten, clomid ligt al klaar voor de volgende ronde. Daar kan ik deze keer op tijd mee beginnen dus zal mijn eisprong, mits het weer goed aanslaat, eerder zijn. En dan gaan we er maar gewoon weer voor.
Bij meiden, ik ben er weer Hebben na t gesprek vrijdag een drukke avond en drukke zaterdag gehad. Maar alle uitslagen waren goed!! Mijn hormoonwaardes waren goed en mijn voorraad eitjes is hoog Met de HSG hebben ze dus een klein ‘verstoppingkje’ weggespoten, dus dat is nu ook in orde. Alles bij elkaar opgeteld maken ze dan een mooie kansberekening en die komt voor ons uit op 36,7% kans op zwangerschap in het 2e jaar, want daar gaan we nu in. We zijn dus naar huis gestuurd met de boodschap het zelf nog een jaar te proberen. Begrijp me niet verkeerd, we zijn super blij dat we allebei in orde zijn!!! Maar de vraag waarom het dan nog niet gelukt is, frustreert enorm... Er wordt dus in 2019 nog een beroep gedaan op ons geduld. Als ik eind van het jaar nog niet zwanger ben, moeten we contact opnemen. Uiteraard gaan we daar niet voor, maar hoop ik gewoon binnenkort contact op te kunnen nemen met een verloskundigenpraktijk in de buurt
Fijn dat alles helemaal ok was! Nou ik ga ook niet voor een jaar hoor! Binnen 3 maanden heb jij gewoon 2 streepjes! Daar duim ik voor
@Hakoek fijn dat alles goed blijkt te zijn maar snap wel dat het dubbel is. Natuurlijk is het goed dat ze niks gevonden hebben maar nu kan je niks extra's doen ofzo dus nog geen grip erop. Maar laten we gewoon hopen dat jij tot de gelukkige dames behoort die 'opeens' wel zwanger worden na de hsg.
Hier na bruin verlies en redelijk wat rood gister, sinds vanmorgen een complete leegloop. Klinkt misschien gek maar ik ben er om 2 redenen blij mee. T is voor mij een teken dat m’n lijf dus gelukkig wel een goed dekentje opgebouwd had en wellicht mn progesteron gewoon prima is. En ook dat m’n lijf zo goed leeg is voor de nieuwe cyclus
@Jeansflower ik begrijp goed dat je je zo voelt. Ik hoop voor je dat het snel weer mag lukken. @Hakoek fijn dat alles goed was! Toch vraag je je dan af waarom is het dan niet gelukt. Hoop ook voor jou dat het nu toch vlot mag gaan lukken!
Ik was net mijn FF aan het invullen. Ik heb weer een paar dagen vip gratis gekregen dus gelijk even van alles bekijken wat normaal niet kan. Maar goed, temp is gek genoeg opeens weer hoger. Ik denk dat ik straks een test ga doen maar denk dat ik weer een witte test ga aanschouwen dus twijfel.
Zag dat je kaartje erg veel lijkt op het kaartje van augustus. Ik begrijp dus wel dat je denkt een witte test te krijgen. Doen wat fijn voelt! Een witte test kan erger zijn dan menstruatie krijgen. Knuffel
Klopt, scheelt weinig van elkaar. Ondertussen getest en negatief helaas. Hoewel ik het had verwacht, valt het toch enorm tegen. Hopelijk deze keer geen lf van 15 dagen want wat mij betreft mag het nu wel komen, kan ik over een paar dagen weer met clomid starten.
Ja dit was mijn 2e eisprong in 5 maanden, duurt zo lang. Dus hopelijk reageer ik weer op de clomid, waar ik dan nu op tijd mee kan starten, en heb ik over 2/3 weken tenminste weer een kans.
@zonnetje2015 hoe gaat het met jou? @Rosa5 balen zeg!! Laat nu die menstruatie maar komen ja. Klaar deze ronde en hop naar de volgende. Ik hoop idd dat clomid weer aanslaat en je eitje optijd komt. @paula1984 super over de 12 weken heen!! Hoe gaat het verder?