NOD-lijst 21 t/m 27 september Door tot iedereen op roze! 2.0

Discussie in 'NOD forum' gestart door Jolicoeur, 3 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hakoek

Hakoek Bekend lid

20 jun 2013
    760
    768
    93
    Thx. Dat scheelt weer. Googlen, kan zo eenvoudig zijn.
    Aangezien het nu de 2e keer is dat ik het heb en de gyn na de eerste keer zei dat het niets ernstigs is (“gebeurt weleens...”) laat ik het nu even zo en baal ik gewoon van bloed op de dagen rond eisprong...

2. Hakoek

Hakoek Bekend lid

20 jun 2013
    760
    768
    93
    Nee, daar ben ik mee gestopt op aanraden van de gyn.
    Had geen positieve testen, dat gaf zoveel stress. Zij zei; gewoon tussen cd 10 en 20 om de dag seks, zit je sowieso goed.

3. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Hier alweer dag 22 en nog geen positieve ovu.
    Heb m’n handtekening maar vooruit gezet.
    Zucht
    Had hoop na miskraam weer verder te gaan in de dalende lijn qua eisprong. Maar helaas

4. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Oke ik begrijp dat je niet fris voelt nu om te vrijen. Vind je man het een probleem?
    Mss heb je iets aan deze tips.
    Onder de douche, uitplassen en goed wassen met alleen water!
    Zwart ondergoed dragen daarna. Als je dan je slipje uit doet zie je het niet dus jrijg je ook geen ieuw gevoel over jezelf.
    Weinig of geen licht kan ook schelen of de deken half erover.
    Loslaten is makkelijker gezegd dan gedaan.

Namar vindt dit leuk.
  5. paula1984

He bah wat naar zeg.

6. Jolicoeur

Jolicoeur Fanatiek lid

5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    Balen :(:(

7. Hakoek

Hakoek Bekend lid

20 jun 2013
    760
    768
    93
    Bedankt voor de tips @paula1984
    Helaas is het bloeden alleen maar meer geworden en nog steeds niet gestopt.
    Dus geen seks, geen gebruik gemaakt van dit eitje.
    En ik nog steeds boos en verdrietig.
    Boos dat mijn lichaam niet doet wat het hoort te doen, verdrietig voor weer een verloren ronde, boos dat we dit net hebben nu we door de gynaecoloog voor een jaar naar huis gestuurd zijn (beste drempel om dan nu te bellen...)...
    En hoop, dat deze cyclus gewoon zo’n 26 dagen is en ik niet tot 37 kom zoals de vorige keer met tussentijds bloedverlies :(

8. paula1984

Wat ontzettend naar zeg. Toch zou ik dit bespreken met de gynaecoloog. Het doet psychisch zoveel met je op deze manier is het natuurlijk geen doen nog een jaar proberen.
    Als ik 1 ding geleerd heb sinds mijn 2e is nooit mezelf meer weg laten sturen als mijn gevoel niet klopt.
    Heel veel sterkte, begrijp dat je boos bent op je lichaam. Dikke knuffel!

Namar, Saskia0507 en Hakoek vinden dit leuk.
  9. Hakoek

Hakoek Bekend lid

20 jun 2013
    760
    768
    93
    @paula1984 dank je. Ik bel morgen de gyn even, kan nooit kwaad, gewoon even kijken wat ze te zeggen heeft...

Saskia0507, Jeansflower en paula1984 vinden dit leuk.
  10. Saskia0507

Saskia0507 Bekend lid

25 aug 2018
    503
    558
    93
    Vrouw
    @Jeansflower wat klote dat je cyclus nog steeds zo verdomde lang is...

@Hakoek altijd je gevoel volgen en ik vind het echt heel klote voor je! Heb je niks aan maar ik duim voor je. ❤️

Ik ben mij hier aan het klaarmaken voor ronde 8. Geen symptomen en NOD staat voor de deur. Ook al is dit ‘pas’ ronde 8. Het wordt nu weleens een keer tijd hoor. Ik vind het steeds lastiger worden en mijn vriend wil ook graag kinderen maar hij blijft er erg nuchter onder en ik word maar steeds ongeduldiger wat eigenlijk frustrerender is.... ben er zoveel mee bezig dat ik steeds slechter ga slapen. Niet helemaal normaal... oké kop op en Go! Dan maar gewoon een vakantie boeken naar een ver land voor over een paar maanden en kaartjes gaan kopen voor meerdaagse festivals. Dat dus, zucht

lana88 vindt dit leuk.
  11. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Heel normaal hoor dat t je leven gaat beheersen.
    Ik maak idd ook maar gewoon plannen voor dit jaar, je weet toch niet hoe t allemaal loopt

12. Hakoek

Hakoek Bekend lid

20 jun 2013
    760
    768
    93
    Nou, net even de assistente van de gyn gesproken.
    Volgens haar niets om me druk om te maken. Omdat de bloeding dus op dag 11 er al was, is het advies van seks om de dag tussen cd10 en 20 verschoven naar dag 7 tot dag 17.
    Dit omdat het bloed 'altijd' na de eisprong komt. Kan je beter voor die tijd extra seks hebben, iets in die trant.
    Als het nu echt het komende half jaar meer dan 3 keer voorkomt, mag ik wel weer bellen.

Vind het bijzonder, als het eens een keer gebeurt (nu 2 keer in 4 cyclussen) is het niet erg, maar gebeurt het vaker, moet je aan de bel trekken... Goed...

@Saskia0507 heel herkenbaar!!! En het is niet 'pas' ronde 8, het is al ronde 8! Als je een kindje wilt, is elke ronde er 1 teveel. Ik had in het begin ook dat ik geen plannen op lange termijn wilde maken. Zo mis ik aanstaand weekend ook een leuk (uitverkocht) feestje... Tja, ik had ruim een half jaar geleden wel verwacht dat ik nu zwanger was en geen behoefte zou hebben aan een feestje van 23.00 uur tot 04.00 uur....
    Qua vakanties houden we alleen rekening met Zika-gebied, verder ook niet meer. Ik merk vooral; hoe meer rekening je gaan houden met dingen in de toekomst, hoe harder het aankomt als je op dat moment niet zwanger bent.
    Mijn vriend is ook al die tijd heel nuchter eronder geweest. Ook tijdens alle ziekenhuisbezoeken. Vorige week was eigenlijk voor het eerst dat hij echt uit zichzelf zei dat hij het nu ook weleens tijd vond :rolleyes: Wow, nu al....

Dus, boek die vakantie, koop die kaartjes! Overal is wel een mouw aan te passen als je op dat moment wel zwanger bent :thumup:

Rosa5 en Saskia0507 vinden dit leuk.
  13. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Confronterend he?
    Ik dacht echt dat ik smoesjes moest verzinnen voor een feestje in november, kerst, oud & nieuw en toen weer (drink) weekend weg afgelopen weekend. Allemaal niet zo.

14. Hakoek

Hakoek Bekend lid

20 jun 2013
    760
    768
    93
    Heel confronterend! En ondanks dat ik niets meer van tevoren mag denken wat dat betreft, doe ik het toch!

En dan fiets ik hem er weer in, een gedichtje van Toon Hermans. Ik herhaal dit altijd zodra iemand tegen me zegt dat ik het moet loslaten :mad::mad:

Eerst dacht ik: 'niet aan denken',
    Dat heb ik toen gedaan,
    maar twee seconden later,
    dacht ik er tòch weer aan.

Nee, zo eenvoudig is dat niet,
    want weet je, wat je doet,
    je denkt er óók aan als je denkt
    dat j'er niet aan denken moet.

Namar, lana88, paula1984 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. lana88

lana88 Actief lid

11 sep 2018
    485
    766
    93
    Vrouw
    Ha dames. Ik ben er ook weer. Heftige weken achter de rug. Overlijden in de familie net na mijn vroege MK.

Hier speelt ook vanalles lees ik.

@Jeansflower Hoe is het nu?

@Saskia0507 Dat ongeduld snap ik heel goed. Alsjeblieft boek die kaartjes/reisjes en probeer wat te ontspannen meisje... slapeloze nachten ervan krijgen is niet goed. En ik weet hoe overheersend het allemaal is, maar slecht slapen is killing voor je mentale en fysieke gezondheid.

@Hakoek Jeetje! Wat een verhalen. Heb je wel een beetje ontspanning?

Ik had op 11 januari begin vroege miskraam en vandaag dacht ik: ik doe eens een testje.... zie resultaat. Maar ik voel er niks bij. Het is nu al een aantal keer misgegaan en trek het niet, nog een keer. Morgen belt de gyn met uitslagen van bloedonderzoek van weken geleden. Ben benieuwd of daar iets uit komt.

Bijgevoegde bestanden:

Saskia0507 vindt dit leuk.
  16. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Wanneer had je je eisprong? Hoeveel dpo is dit?
    Deze is toch wel weer duidelijk positief! Is een zwangerschapstest toch?

Wel fijn dat je lichaam steeds alles weer zo snel oppakt qua cyclus. Nu nog blijven plakken! Ik duim voor een oploper

lana88 vindt dit leuk.
  17. lana88

lana88 Actief lid

11 sep 2018
    485
    766
    93
    Vrouw
    Ik heb geen idee... 9 of 10DPO? Mijn ei was wel later denk ik. Heb geen ovutesten gedaan of gemeten. Heb deze Express en dipstick net gedaan. Dipstick is al donkerder dan vanochtend. Hoop ook zo dat het nu blijft plakken. Ik vind hebt werkelijk zooooo bizar hoe snel ik steeds maar weer zwanger ben.. maar niks blijft :(

Maar hoe is het met jou vrouw?!

Bijgevoegde bestanden:

18. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Spannend joh.
    Express is nog vrij licht dus denk idd niet veel verder dan 9 dpo en middag/avond he?
    Zou woensdagochtend weer testen :) gefeliciteerd in elk geval!

Ik wacht nog op m’n ei.. zucht
    Zondag leek t erop dat hij eraan kwam omdat m’n test ineens veel donkerder was maar erna weer lichter, zucht!
    Ben dat moeten klussen nou ook wel zat. Spontaniteit is er dan wel af he. Maar wil ook ‘voorbereiden’ en dus niet pas als hij knalt!
    T is soms net hogere wiskunde

lana88 vindt dit leuk.
  19. AmyW

AmyW Fanatiek lid

8 sep 2016
    1.327
    867
    113
    Hi dames! Even weer wat pagina`s bijgelezen. Ik hoop echt dat we met de lijst door kunnen tot 100% roze. Is jullie zo gegund!
    Hopelijk straks in februari weer beetje (of heel veel!) roze erbij?

Saskia0507 en Rosa5 vinden dit leuk.
  20. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    @lana88 ik duim voor een plakker! Ik gok op 9dpo als ik een gokje mag wagen. Zwanger worden lukt dus wel, hopelijk nu eindelijk ook blijven.

@Jeansflower herkenbaar, ben zo blij dat het verplichte klussen voorbij is. Nu gewoon weer wanneer we zin en tijd hebben, een verademing. Hopelijk mag jij ook weer snel op het wachtbankje.

@AmyW ik stem gewoon voor een beetje boel roze

lana88 en AmyW vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina