@Miltje ❤️ Sterkte Meis! Onwijs heftig @lana88 ik gun je zo een dikke vette plakker. Ook ik duim voor je!!! Nog bedankt voor jullie berichtjes laatst (over boek gewoon je vakantie). Heeft echt geholpen want we zijn aan de slag gegaan en jullie berichtjes maken mij weer vrolijk. We zijn toch een beetje lotgenoten
@Saskia0507 Lief! En oe, waar gaan jullie heen?! Lekker! @Jeansflower Zo heerlijk. Kijk je er al naar uit? Ik wil ooook maar wij weten nog niet of we gaan. Misschien een beetje in de buurt. Ik ben vandaag op cyclus dag 28 en heb geen idee hoeveel DPO. Weet alleen dat mijn hcg dit keer veel sneller stijgt dan vorige keren. Veel sneller oplopende testen. Ik ga nu tot week 5 niet meer testen... magic number voor ons want we zijn daar nooit overheen gekomen. Verder was ik tijdens vorige zwangerschappen elke nacht om half 5 wakker en nu slaap ik lekker door tot 7! Zegt voor mijn gevoel wel iets. Ben heel zen ook.
Hi lieve meiden, Sorry voor mijn afwezigheid.....heb enorm drukke weken achter de rug. De termijnecho hebben ze nog niet kunnen doen omdat het nog te vroeg in de zwangerschap was. Het kindje ontwikkelt zich prima maar moet nog een weekje wachten. Dan ben ik ruim 11 weken. Hoe is het met jullie?
@Wonder 1980 Hihi, thanks! Tot nu toe gaat het goed... Fijn dat je kindje goed ontwikkelt. Ik ben benieuwd naar de termijnecho! Gaat snel zeg!
Ik kon het niet laten... maar vandaag was de teststreep ineens dikker dan de controlestreep. Wat betekent dit? Ik lees op sommige plekken dat het hcg dan gewoon te hoog wordt voor de test en de teststreep dan alle kleurstof pakt. Klopt dat? Ik heb nog nooit zo’n knaller gehad! Toch blijft die onzekerheid op de achtergrond..
Schat, dat betekent dat je gewoon super zwanger bent. Gefeliciteerd met je eerste knaller dan maar haha. Denk erom dat je hcg inderdaad nu zo hoog gaat oplopen dat je te maken kan krijgen met het zogenaamde hook effect, dan gaan je testen een vertekend beeld geven doordat ze het hcg niet meer aankunnen. Ik denk dat het een goed teken is dat je hcg beter oploopt nu en deze zwangerschap goed is.
@Rosa5 @Jeansflower Yay! Nou dan stop ik maar met testen... heb ook alleen nog een CB Digital en die bewaar ik tot iets over 5 weken. Ik heb er verder echt een beter gevoel bij. Alleen ben al 2 dagen hele dagen misselijk... maar het is zo welkom!
Ik hoop dat je eisprong er snel is en dat je straks ook op roze mag. Iedereen in deze groep verdient het zo! En klopt... heel anders. Dat stemt hoopvol! Maar durf nog niet voluit blij te zijn.
Ik heb eindelijk ei klachten en een oplopende test Dus nu goede hoop dat hij komt. Vanavond of morgen knaller hoop ik
@lana88 onwijs zwanger! En het is je zooo gegund!!!! @Wonder 1980 jij gaat ook als een speer! De rode duiveltjes zijn hier aan het vertrekken en vanaf morgen weer flink aan de klus. En ga ik ook voor een gouden ei en een dikke plakker (hope so)
@Jeansflower wauw wat een mooi test! Hoop het zo voor je deze ronde @Wonder 1980 fijn zeg dat alles er zo goed uitziet @lana88 Gefeliciteerd! @Saskia0507 duimen voor vlot weet een mooi eitje!