Ik baal eigenlijk nog het meest dat ik mijn cyclus kwijt ben. Kans dat ik zwanger ben was ook wel heel klein dus ik had dit al verwacht. Heb alleen nu het gevoel een beetje op de zijlijn te staan toe te kijken. Maar goed heb volgende week een drukke agenda dus komende dagen ook maar even flink afleiding zoeken. Zitten treuren heeft nog nooit iemand verder geholpen dus ga dat proberen te voorkomen.
*** NOD-LIJST NOVEMBER *** Onbekend Rosa5 37 jaar, 6e kindje, ronde 2/3 Hakoek, 32 jaar, 1e kindje, ronde 9 2-11 Jeansflower, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 3-11 Mommyofcasa, 24 jaar, 3e kindje, ronde 2 6-11 Liefsvanha, 29 jaar, 1e kindje, ronde 10 7-11 Meisje6, 30 jaar, 2e kindje, ronde 5 12-11 Lady1984, 34 jaar, 2e kindje, ronde 5 13-11 Saskia0507, 32 jaar, 1e kindje, ronde 4 14-11 Jody, 39 jaar, 4e kindje, ronde 3 17-11 Paula1984, 34 jaar, 3e kindje, ronde 4 18-11 Lana88, 30 jaar, 1e kindje, ronde 3 20-11 Namar, 42 jaar, 1e kindje, ronde 7 22-11 Zonnetje 2015, 32 jaar 2e kindje ronde 4 29-11 Miltje, 34 jaar, 4e kindje, ronde 4 30-11 PBV, 39 Jaar, 2de kindje, ronde 6 na mk Totaal: 14 Wachtbankje (7), Zwanger (0), Ongesteld (2) ,MMM (1), Negatieve test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) ---------------------------------------------------------------------------- *** ZWANGER NOVEMBER *** Totaal: ? Waarvan ? zwanger *** NOD-LIJST DECEMBER *** 12-12 Jeansflower, 31, 2e kindje, ronde 4 ------------------------------------------------------------------------ Afspraken Miltje: 6 nov: Onderzoek na 2 mk’s achter elkaar. ------------------------------------------------------------------------- *** ZWANGER SEPTEMBER *** Totaal: 42 Waarvan 7 zwanger debjuh86 - 8 dpo predictor early (tuurtest Kruidvat 2v5) Lekstr54 - 10 dpo Mom86 - 9 dpo sensitest Liefsvansha - 11 dpo Seurebeure - 12 dpo sensitest Jolicoeur - 8 dpo ultra sensitive z&k Miltje - 8 dpo ultra sensitive z&k, predictor express, kruidvat 2v5 en action normaal Sterretjes ❤️ Wonder 1980, mk 28-9 Namar, mk 25-9 Liefsvanha, mk 06-10 Miltje, mk17a20-10 Lana88, mk 21-10 Namar, mk 23-10 ---------------------------------------------------------------------------- *** ZWANGER OKTOBER *** Totaal: 15 Waarvan 3 zwanger AmyW - 10 dpo early predictor MhartjeA - 10 dpo kv 2v5 Loes23
Ja die afleiding zoeken is soms lastig. Ik ben druk bezig met de verkoop van mijn huis en op werk is het mega druk, dus ergens vind ik dat wel prettig. Ga mezelf maar richten op het nieuwe huis en het inrichten/mooi maken ervan. Heb mezelf even op het wachtbankje gezet en ongeveer ingeschat vanaf het moment van mijn ei + 13 dagen wanneer mijn NOD dan moet zijn. Heb nog niet besloten wanneer ik ga testen, maar heb nu wel wat rust ook, van: het komt wel... ooit
@Saskia0507 het is ook zo verleidelijk he, en je bent zeker niet de enige ha ha en het kan zeker nog. Hoop met je mee! @Rosa5 ik hoop dat je lichaam het zelf op gaat pakken, maar anders heb je gelukkig vrij snel een afspraak en word je hopelijk goed geholpen en ga je zwanger het jaar uit. Sterkte @Hakoek ah jij bent ook alweer een tijdje bezig. Ook voor jou hoop ik zo op een roze test. De vorige keren liepen mijn testen heel geleidelijk op en nu had ik opeens twee donkere strepen. De vorige keren werd de streep nog donkerder dan de testlijn, dit keer niet. Dus blijkbaar zit daar iedere rond ook nog verschil in.
Mijn afspraak van gisteren was verrassend goed. Van de voorlaatst miskraam zeide de vk dat niet echt telt als MK . Het was zo vroeg dat het niet meer te zien was op de echo dus telt niet als MK. De laatste MK waar wij de hartje hebben gezien, wordt wel gezien als eerst MK. Voor de rest heeft zij een inwendig echo gedaan en alles onderzocht van binnen. Alles zag er goed uit. Geen vleesbomen, bloeding of wat dan ook. Eierstokken zagen ook goed uit en er waren al meerdere follikels te zien en eentje zelfs van 14mm. Mijn baarmoeder was al goed aangedikt en of dat voor de ei of voor de menstruatie was zal allen blijken over paar dagen. Ze zei dat wanneer ik ongesteld ga worden en heleboel ga uitkomen gezien dat ik bij de MK geen enkele stolsels heb verloren en echt minimaal bloed. Ook zei zij dat vrouwen vaker zwanger zijn dan ze denken. Omdat ze dan ongesteld worden en geen eerder tests doen merken ze niks van. Dus bijna iedere maand is wel een bevruchting maar dat de lichaam deze afstoot tijdens menstruatie. Ik ben zeer tevreden en blij met haar uitleg over alles. Zelfs mijn littekens van alle drie de keizersnede zijn amper te zien op de echo. Van haar krijg ik een go om door te gaan. Kans is 15% maar dat bij mij leeftijd het hoort en niet gek is. Glimmend zei ze TOT VOLGENDE KEER pregnant bedoel ze met de lach. Dussss we gaan doorzetten en nog een keertje proberen. Vandaag cd22 en nog geen spoor van the Lucky One eitje.
Ik ga om 13.00 uur weer een ovulatietest doen. Hoop zo dat ie knalt!! Gisteravond en vanmorgen dus de steekjes, en net om 10.30 ging ik naar de wc en toen had ik wat bruinverlies. Dat heb ik nog nooit halverwege mijn cyclus gehad. Maar bruinverlies zou erop kunnen wijzen dat het eitje al gesprongen is toch? Hebben het voor het laatst zaterdagochtend gedaan. Verder ivm werk van mijn vriend geen moment meer kunnen vinden helaas. Dus vanavond gaan we er sowieso maar tegenaan!!
*** NOD-LIJST NOVEMBER *** Onbekend Rosa5 37 jaar, 6e kindje, ronde 2/3 2-11 Jeansflower, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 3-11 Mommyofcasa, 24 jaar, 3e kindje, ronde 2 6-11 Liefsvanha, 29 jaar, 1e kindje, ronde 10 7-11 Meisje6, 30 jaar, 2e kindje, ronde 5 12-11 Lady1984, 34 jaar, 2e kindje, ronde 5 13-11 Saskia0507, 32 jaar, 1e kindje, ronde 4 14-11 Jody, 39 jaar, 4e kindje, ronde 3 17-11 Paula1984, 34 jaar, 3e kindje, ronde 4 18-11 Lana88, 30 jaar, 1e kindje, ronde 3 20-11 Namar, 42 jaar, 1e kindje, ronde 7 22-11 Zonnetje 2015, 32 jaar 2e kindje ronde 4 24-11 Hakoek, 32 jaar, 1e kindje, ronde 9 29-11 Miltje, 34 jaar, 4e kindje, ronde 4 30-11 PBV, 39 Jaar, 2de kindje, ronde 6 na mk Totaal: 14 Wachtbankje (7), Zwanger (0), Ongesteld (2) ,MMM (1), Negatieve test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) ---------------------------------------------------------------------------- *** ZWANGER NOVEMBER *** Totaal: ? Waarvan ? zwanger *** NOD-LIJST DECEMBER *** 12-12 Jeansflower, 31, 2e kindje, ronde 4 ------------------------------------------------------------------------ Afspraken Miltje: 6 nov: Onderzoek na 2 mk’s achter elkaar. ------------------------------------------------------------------------- *** ZWANGER SEPTEMBER *** Totaal: 42 Waarvan 7 zwanger debjuh86 - 8 dpo predictor early (tuurtest Kruidvat 2v5) Lekstr54 - 10 dpo Mom86 - 9 dpo sensitest Liefsvansha - 11 dpo Seurebeure - 12 dpo sensitest Jolicoeur - 8 dpo ultra sensitive z&k Miltje - 8 dpo ultra sensitive z&k, predictor express, kruidvat 2v5 en action normaal Sterretjes ❤️ Wonder 1980, mk 28-9 Namar, mk 25-9 Liefsvanha, mk 06-10 Miltje, mk17a20-10 Lana88, mk 21-10 Namar, mk 23-10 ---------------------------------------------------------------------------- *** ZWANGER OKTOBER *** Totaal: 15 Waarvan 3 zwanger AmyW - 10 dpo early predictor MhartjeA - 10 dpo kv 2v5 Loes23
Zo, heb mezelf lekker op blauw gezet Wilde gewoon een datum hebben! Heb de 24e van november genomen. De 22e zou voor mijn CD 29 zijn, wat mijn langste cyclus is tot nu. De 24e wordt de testdag, omdat dat een zaterdag is. Wij willen samen testen, en mijn voorkeur heeft om dat op een vrije dag te doen. Ik zou niet positief willen testen en dan uit elkaar naar het werk. Dus testdag is voor ons sowieso altijd een zaterdag Ik blijf nog wel even doortesten met de ovulatietesten tot ik misschien nog een knaller krijg. En misschien pas ik de NOD dan nog aan. Maar vooralsnog houd ik 24 november aan. (wat duurt dat nog lang )
Hi!!! Ja ben even afwezig geweest inderdaad. Ben heel erg druk geweest en mijn hoofd zat ook een beetje te vol! Maarrrrr kan er weer tegenaan! Hahaha! Heb dit keer een vroege eisprong gehad dus verwacht mijn NOD rond de 23ste. Hoe is het met jullie?❤️
@Rosa5 balen van je test!!! @Saskia0507 ja ik ken die drang op 9dpo hoor! Maar het kan nog alle kanten op! @Hakoek samen testen is leuk!! Krijg dat niet voor elkaar! Maar dat ligt meer aan mij dan aan hem!
Ó ik zou het zo leuk vinden als het raak is deze ronde nod op 17e als sinterklaas aankomt. Wil dan in ml zn schoen op de ochtend van de 18e een positieve test doen
Lieve Miltje, Ik snap gezien jouw situatie dat de benaming MK zwaarder telt, maar toch vind ik het ook wel lastig als dit zo stellig wordt gesteld. Ik had namelijk ook een positieve test in handen en hcg in mijn bloed. De conclusie van mijn gyn was duidelijk.....er was sprake van een miskraam. Ik denk echt dat de conclusie moet zijn dat elke situatie anders is en ook iedere gyn afzonderlijk dit anders noemt/beoordeeld. Feit blijft dat het enorm verdrietig is dat niet zo heeft mogen zijn, los van hoe het genoemd wordt. Wij kunnen geen situaties met elkaar vergelijken en de behandelend gyn bepaald hoe het wordt genoemd. Wat het lastig maakt voor mij dat als ik dit zo lees, het dus eigenlijk niks was....en zo voelt het voor mij niet.❤️❤️