NOD-lijst 21 t/m 27 september Door tot iedereen op roze! 2.0

Discussie in 'NOD forum' gestart door Jolicoeur, 3 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    :cry: nee... ben dr stil van wat een nachtmerrie hoe kan dat nu toch wat oneerlijk :( ontzettend veel sterkte.
     
  2. AmyW

    AmyW Fanatiek lid

    8 sep 2016
    1.327
    867
    113
    Ach lieve @Wonder 1980 wat vreselijk. Ik lees hier altijd nog mee vanaf sept en hoop op 100% roze. Wat een shock.
    Had je ook al het gevoel, of was het puur angst.
    Knuffel en sterkte....
     
  3. Mom86

    Mom86 Fanatiek lid

    8 aug 2015
    3.307
    2.190
    113
    :cry::cry::cry::cry::cry:

    Vreselijk......
    Ik weet niet wat te zeggen, dan alleen je maar veel sterkte te wensen!
     
  4. liefsvanha

    liefsvanha Niet meer actief

    Lieve @Wonder 1980 nogmaals sterkte! ik lees ook nog steeds mee hoewel ik minder actief bdn zoals ik al eerder had gemeld. Ik ben gestopt met alle testen en inmiddels weer een paar rondes verder helaas. @lana88 ik hoop heeeeel erg dat deze blijft!! Hoe gaat het nu? Je bent de 5wk voorbij! @Hakoek hoe gaat het met jou nu? Wat dapper van je dat je zo goed reageert op de “ongelukjes” in de familie!! Wil je het ze ooit vertellen? Ik was benieuwd hoe t gaat. We zijn ong even lang bezig na ook ongeveer even lang pil gebruik.
     
    lana88 vindt dit leuk.
  5. Jeansflower

    Jeansflower Fanatiek lid

    6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Wat jammer dat t nog steeds niet zo mag zijn :(
     
  6. lana88

    lana88 Actief lid

    11 sep 2018
    485
    766
    93
    Vrouw
    Dat is lief van je! Ik ben de 5 weken voorbij ja... en 3+ op de CB Digital! Ben wel heel misselijk sinds een paar dagen en heel moe, maar verder gaat het goed. Ik neem alle kwaaltjes voor lief :)

    [​IMG]

    Maar wat klote dat het nog niet zo mag zijn... Maar op zich wel fijn dat je de testen los hebt gelaten. Dat heeft bij mij wel veel rust gebracht toen ik dat ook niet meer deed :)
     
    Namar, Rosa5, Jeansflower en 5 anderen vinden dit leuk.
  7. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    @liefsvanha wat jammer dat het nog niet gelukt is. Hopp snel mooi nieuws van je :)

    @lana88 mooie test :)
     
  8. Jolicoeur

    Jolicoeur Fanatiek lid

    5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    Saskia0507 vindt dit leuk.
  9. Jeansflower

    Jeansflower Fanatiek lid

    6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Ja ik probeer te wachten tot vrijdag :)
     
    AmyW vindt dit leuk.
  10. Hakoek

    Hakoek Bekend lid

    20 jun 2013
    760
    768
    93
    @Wonder 1980 wat ontzettend verdrietig... Heel veel sterkte en een dikke knuffel!

    @liefsvanha we lopen inderdaad gelijk ja. Hier ook veel meer rust sinds het stoppen met de ovulatietesten. Hoop dat het snel raak is en we dan met zwangerschap ook gelijk lopen :-D

    @lana88 wat een mooie testjes!! Nu je de 3+ weken hebt ga je stoppen met testen?

    Hier sinds zaterdag bruinverlies. Maar mijn NOD klopt niet, die moet een weekje verder :) Deze ronde weer een bloeding vanaf CD 11 en toen op CD 19/20 denk ik pas mijn eisprong.
    Dus NOD moet naar CD 34 en dat is 25 februari...
    Het ei van CD 19/20 is goed benut dus er is wat hoop.

    Verder merk ik dat ik erg veel bezig ben met het ‘(on)gelukje’ binnen de familie. Veel hebben het erover (de opa & oma en andere ooms en tantes). Ik hou me er zoveel mogelijk buiten. Wil geen uitspraken doen die ons ‘verdacht van babymaken’ zouden kunnen maken. Maar het is zo lastig als mensen zeggen dat het gewoon niet slim is om te denken dat borstvoeding anticonceptie is.
    Nee klopt! Maar als ze ECHT geen kind hadden gewild, hadden ze we een andere vorm van anticonceptie gebruikt! Dus hou alsjeblieft op met dit kindje nu al behandelen zoals zijn ouders het al doen, half welkom.
    Gatver.
    Zie je, word er alweer boos om.

    Belangrijkere zaken!
    Mijn baarmoeder :roflmao:
    Vriend wordt ook wel ongeduldig nu trouwens. Hij heeft het er vaak over, wil weten of ik al ongesteld ben, doet veel voor me (oooh kan niet wachten tot ik zwanger ben :oops:)
    Soms zeg ik weleens; hè, ik heb last van mijn buik, denk dat ik ongesteld ga worden...
    En dan is de reep Tony’s al in huis :roflmao: :roflmao:
    Maar vaak ben ik gewoon blij met de aandacht en het feit dat hij het net zo graag wil als ik, want met mijn ex was dat het tegenovergestelde!
    De laatste tijd begint hij steeds vaker over trouwen ook... Wat mij betreft mag ie me nu wel vragen:rolleyes: Heb ik iets anders om me op te focussen...!

    @Jeansflower wat fijn dat ze zo goed doorpakken in het ziekenhuis! Voel je je geruster nu? En ik duim voor je test vrijdag!!
     
    liefsvanha, Saskia0507, Jeansflower en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. Rosa5

    Rosa5 VIP lid

    21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Zou inderdaad vandaag gaan testen maar niet nodig want zit inmiddels op dag 3 van een nieuwe ronde.
     
  12. Jeansflower

    Jeansflower Fanatiek lid

    6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Mhaw enerzijds wel. Anderzijds ook spannend wat er uit onderzoeken komt
    En hormonen slikken is niet iets waar ik naar uit kijk. Hopelijk is t toch niet nodig
    8 dpo... tik tak
    Normaal krijg ik nu wel bruin bloed al.
     
  13. Saskia0507

    Saskia0507 Bekend lid

    25 aug 2018
    503
    558
    93
    Vrouw
    Balen @Rosa5 en spannend @Jeansflower hopelijk is het allemaal niet nodig en is dit hem gewoon!

    @Hakoek je hebt het leuk geschreven!
    En het is volgens mij idd erg fijn dat je vriend zo mee leeft. Wellicht gaat ie binnenkort op zijn knieën:thumup:

    Zijn de andere dames hier getrouwd?
     
  14. Jeansflower

    Jeansflower Fanatiek lid

    6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Nee wij zijn niet getrouwd.
    Wil ik ook niet :)
     
    Saskia0507 vindt dit leuk.
  15. Jolicoeur

    Jolicoeur Fanatiek lid

    5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    @Rosa5 balen :mad:
    @Saskia0507 ik ben getrouwd. Geen groot feest gegeven of iets dergelijks. Op maandag ochtend met de naaste familieleden (mochten er 10 meenemen) getrouwd daarna met zijn allen brunchen en bye bye Wij naar preston palace voor een aantal dagen. Geen zooi in huis helemaal niks prima geregeld.
     
    Saskia0507 vindt dit leuk.
  16. AmyW

    AmyW Fanatiek lid

    8 sep 2016
    1.327
    867
    113
    Idd heel leuk geschreven @Hakoek!
    En heel lief van je vriend.

    Wij zijn wel getrouwd, met een geweldig groot feest waar iedereen het nog regelmatig over heeft. Was werkelijk de mooiste dag uit mijn leven, en kijk met ontzettend veel plezier en liefde terug op die bijzondere dag.
     
    Jeansflower, Rosa5 en Saskia0507 vinden dit leuk.
  17. liefsvanha

    liefsvanha Niet meer actief

    Nee ik ben ook niet getrouwd, geen behoefte aan nu. Als ik dat zou willen dan wel liever op de manier zoals @Jolicoeur. Zo’n grote poppenkast toestand hoeft van mij niet. Dat geld voor 1 zo’n dag hebben we in verbouwing van ons huis gestoken haha. Maar ik zeg nooit nooit :D
     
    Saskia0507 vindt dit leuk.
  18. Jolicoeur

    Jolicoeur Fanatiek lid

    5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    Wij dus ook liever een nieuwe badkamer dan een trouwfeest.
     
  19. Jeansflower

    Jeansflower Fanatiek lid

    6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Hier al de hele ochtend krampjes
    Sinds stoppen pil geen menstruatiekrampen meer dus hopleijk is dit een goed teken! Fingers crossed
    Spannend
     
    lana88, Miltje en Saskia0507 vinden dit leuk.
  20. Jolicoeur

    Jolicoeur Fanatiek lid

    5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    Spannend!!! Ik duim mee hopelijk vrijdag een tweede streep op de test.
     
    Jeansflower vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina