***NOD-LIJST*** Onbekend Jeansflower, 32 jaar, 2e kindje, ronde 7 (laag pitje ivm decembermaand) 18-3 Rosa5, 37 jaar, 6e kindje, ronde 5 30-3 Hakoek, 32 jaar, 1e kindje, ronde 13 Totaal: 3 Wachtbankje (1) ------------------------------------------------------------------------- ♡♡♡ ZWANGER ♡♡♡ debjuh86 - september Lekstr54 - september Mom86 - september Seurebeure - september Jolicoeur - september AmyW- oktober MhartjeA- oktober Loesje23- oktober Paula1984- november Meisje6- december Zonnetje2015 - december Lady1984 - januari Jeansflower- januari Lana88 - februari Saskia0507- maart Miltje- maart Sterretjes ☆ Wonder 1980, mk 28-9 Namar, mk 25-9 Liefsvanha, mk 06-10 Miltje, mk17a20-10 Lana88, mk 21-10 Namar, mk 22-10 Saskia0507, mk 18-12 Lana88, mk 12-12 Jeansflower, mk 11/1 Lana88, mk 10-01
@paula1984 gaat wel goed, denk alleen weer niks. Denk dat ik op 12 dpo misschien een testje waag maar twijfel nog.
Hihi nou @Jeansflower wie weet wat daar van komt! Eeehhhh wij hadden namelijk precies hetzelfde idee, ook de boel op een laag pitje gezet en we wilden terug naar de gyn. Het lage pitje kwam doordat ik 2 keer griep in 1 maand heb gekregen. Ik vroeg me al af waar m'n lage weerstand nou door komt. Vast door mijn astma dacht ik. Toen ik vrijdag 3 dagen overtijd was dacht ik dat dit kwam door late ovulatie, rondom CD17 had ik koorts en was de ovu test wit. Op aanraden van huisarts (en @Miltje ) toch getest, zodat ik mogelijk andere medicatie mocht (ik heb voorhoofdholte ontsteking). M'n vriend en ik zeiden nog tegen elkaar wat moet zo'n kleine nou in zo'n wandelende medicijnkast als ik nu . En wat denk je. Die test was dus positief!! Echt géén idee wanneer dit ontstaan is! Volgens m'n laatste menstruatie ben ik nu 5 wk en 2 dagen. Maar ik kan het me totaal niet voorstellen dat het nu dan toch wel gaat lukken en het is heel eng allemaal. Lang verhaal kort: dat cliché verhaal van 'het komt wanneer je dat het minst verwacht' kan soms dus wel kloppen Ik hoop dat we snel allemaal op roze mogen, maar dat ook vooral blijven
***NOD-LIJST*** Onbekend Jeansflower, 32 jaar, 2e kindje, ronde 7 (laag pitje ivm decembermaand) Liefsvanha, 29 jaar, 1e kindje, ronde 12 (ronde 4 na MK) 18-3 Rosa5, 37 jaar, 6e kindje, ronde 5 30-3 Hakoek, 32 jaar, 1e kindje, ronde 13 Totaal: 4 Wachtbankje (2) ------------------------------------------------------------------------- ♡♡♡ ZWANGER ♡♡♡ debjuh86 - september Lekstr54 - september Mom86 - september Seurebeure - september Jolicoeur - september AmyW- oktober MhartjeA- oktober Loesje23- oktober Paula1984- november Meisje6- december Zonnetje2015 - december Lady1984 - januari Jeansflower- januari Lana88 - februari Saskia0507- maart Miltje- maart Liefsvanha - maart Sterretjes ☆ Wonder 1980, mk 28-9 Namar, mk 25-9 Liefsvanha, mk 06-10 Miltje, mk17a20-10 Lana88, mk 21-10 Namar, mk 22-10 Saskia0507, mk 18-12 Lana88, mk 12-12 Jeansflower, mk 11/1 Lana88, mk 10-01
Wat ontzettend fijn! Gefeliciteerd! Ik verwacht hier niks. Na zon intensieve ronde hadden we beide ff geen zin in. En of t aankomende week (eisprong komt eraan) er nog van komt vraag ik me af met werk etc. Begreep ook wel dat een late eisprong vaak een slechte kwaliteit is, verklaard wel waarom zwanger worden in ronde van 28 dagen ineens wel lukte (december) en ervoor en erna niet. (Lange rondes)
@Jeansflower nou dat kan ik me heel goed voorstellen. Wij waren er ook klaar mee. Plus ik was zo ziek dat ik er niet aan moest denken haha! Mijn ei was stuk later dan normaal. Ik schat een volle week later, CD22-24 zoiets, dus ook een langere cyclus. Wie weet bij jou straks ook goed nieuws ik hoop het voor je @Saskia0507 groot gelijk dat je niet meer wil testen. Die CB’s zijn wel altijd spannend. Wat Paula zegt hij kan soms wat later op 3+ komen, niet schrikken dan maar ik hoop het beste voor je!
Super zeg! Cyclus max 37 is goed ei zeggen ze dus dan zat je net goed. Maar goed sommige worden zwanger met langere cyclussen maar dan heb je gewoon minder kans. Wanneer ga je de vk bellen?
@liefsvanha onwijs gefeliciteerd! Dan zo niet verwacht en dan toch @Jeansflower ik gun jou dit ook zo! @Rosa5 wanneer ben je 12 dpo?
@liefsvanha Wauw! Gefeliciteerd vrouw! Wat bijzonder @paula1984 Ja jeetje. Gaat ineens snel! Morgen heb ik een 2e echo en vind het wel spannend... Poeh! Hoe ga jij nu?
@liefsvanha wauw lieverd gefeliciteerd!!! Wat bijzonder ❤❤❤❤ ik heb kaakholte ontsteking en bijholte ontsteking verschrikkelijk als je zwanger ben. Hier een ontstekingsremmende neusspray gekregen vorige week en die begint zijn werkt te doen. Mss ook iets voor jou nu @lana88 succes vandaag! Spannend allemaal Hier gaat het aardig. Knap op van mn griep en holte ontsteking. Van de zwangerschap zelf totaal geen last gelukkig deze keer dat was bij de jongens wel anders Afgelopen vrijdag was de echo in Utrecht weer keurig. As weer terug en dan word ook de 2 wekelijkse groeiecho gedaan buiten de andere controles m'n enige lieve vriendin gaat mee Heb zoveel echo's dat er elke keer wel iemand mee wil/kan voor de gezelligheid. @Rosa5 ik hoop het voor je hoor! Zou prachtig zijn in z'n mooie cyclus @Jeansflower ik ben ook benieuwd. Ergens hoop je dat je een verklaring krijgt (denk ik) zolang dat maar te verhelpen is. @Saskia0507 hoe gaat het met jou? Onzekerheid iets afgenomen hoop ik.
@Saskia0507 ik zie nu je test. Mooi!! Dikke 3+ ❤ Snap je spanning maar het gaat tot nu volgens het boekje wanneer mag je voor je eerste echo?
Leuk zoveel echo’s! Ik denk en hoop dat er niks uitkomt uit de onderzoeken. Dan is t niet complex en ‘slechts’ eisprong opwekkers
Zou "fijn" zijn als het idd iets is, dat het "simpel" als dat mag zijn. Worden je cyclussen ook wat korter hopelijk Edit mijn echo's zijn helaas niet voor de leuk maar omdat ik de 5e ziekte heb opgelopen. Er kan bloedarmoede bij de baby ontstaan en daarvoor moet ik nu elke week naar utrecht. Als alles met een sisser afloopt het Ik wel 14 extra mooie echo's gehad. De groei word ook gelijk elke 2 weken meegenomen. Vond de gynaecoloog eigenlijk gewoon leuk en heb ik een mooie curve naar het einde toe om te zien of het goed blijft gaan