@paula1984 Superfijn dat er iemand meegaat! En dat je weinig klachten hebt - los van ziek zijn Gaat ook zo snel allemaal.. Als je gevoel goed is dan komt het helemaal goed, let maar op! @Saskia0507 Wauw, heel goed! Nu lekker proberen te genieten Wanneer ga je bellen voor een echo? @Jeansflower Hopelijk weet je snel hoe het allemaal zit <3
Oefff beterschap @paula1984 hopelijk straks een gezonde baby en heel veel echo’s, maar lijkt me wel heel spannend. Hier gaat het helaas ook niet OK. Mijn testen lopen niet op. Ze zijn ongeveer gelijk gebleven afgelopen 5 dagen. Ik ga vanmiddag HCG laten testen in bloed maar heb er een slecht gevoel bij . Daar gaan we weer .
Wat k**... ik weet heel goed hoe dit voelt. Hopelijk heb je snel de uitslag en is deze positief. Die onzekerheid is killing
Aww ik.snap je onzekerheid zo ging het hier helaas in augustus ook. Laat je wel 2 keer prikken? Dan zie je op er oploop is of niet anders hou je deze onzekerheid. Ik ga heel hard voor je duimen!
Hm zie idd geen oploop. Hoeft niet altijd wat te zeggen maar idd verliep t bij mij ook zo in januari. Ik duim heel hard dat t toch gewoon goed is
Dankjewel dames voor jullie reacties. Ik ga straks bloed laten prikken en dan volgende week nog een keer lijkt me inderdaad. Heb er weinig vertrouwen in
Vandaag echo gehad! Iets vooruit gezet. 8 weken 3 dagen. Hij/zij bewoog en heeft al armpjes en beentjes! Zo bizar!
@liefsvanha ahw wat schrikken! Moest paar pagina`s bij lezen dus zit net alles te liken, en nu dit....! Ben ineens m’n andere reacties vergeten.. @Jeansflower hoop dat je toch nog ff een poging kunt wagen deze ronde! @Saskia0507, hier alles goed! Gaat super snel bij een tweede kindje, niet normaal! Mooie echo @lana88 en mooie 3+ testen zag ik!