NOD-lijst 21 t/m 27 september Door tot iedereen op roze! 2.0

Discussie in 'NOD forum' gestart door Jolicoeur, 3 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hakoek

Hakoek Bekend lid

20 jun 2013
    760
    768
    93
    Wow wat gaaf @lana88 !!! Geniet er lekker van, leuk om te zien, zo’n klein wurmpje!

Hier zit ik rond Mn eisprong. Dus ik heb er vertrouwen in dat ik weer een normale cyclus heb.
    Ik merk het aan mijn afscheiding, en ben nog ergens achter gekomen!
    Rond mijn ovulatie, en wat dagen erna (soort soms echt een week) heb ik levensechte, enge, vermoeiende dromen.
    Heb echt het idee dat ik begin met dromen als ik mijn ogen dicht doe en word ook nog middenin een droom wakker van de wekker.
    Heel vervelend, word zo moe wakker dan.
    Zal te maken hebben met mijn lichaamstemperatuur denk ik. Vroeger kreeg ik al nachtmerries als ik te warme voeten had in bed, dus met sokken aan slapen is een no-go voor mij. Behalve als ik menstrueer, dan heb ik ijs-voeten en kan ik met fleecesokken slapen... (heel charmant ja....)

Maar ik had eergisteren en gisteren dus helderwit rekbaar slijm en sinds vannacht de dromen.
    Hebben zaterdag en dinsdag seks gehad en vanavond mogen we weer :roflmao: (En dan overmorgen weer, enz.....)
    Dus mijn ei is/wordt goed benut deze ronde en ik heb weer echte de NOD spanning over ruim 2 weken :D:D:D

lana88, Rosa5, paula1984 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
  3. paula1984

paula1984 Niet meer actief

❤ gefeliciteerd!!!

lana88 vindt dit leuk.
  4. liefsvanha

liefsvanha Niet meer actief

Ik ga morgen pas bellen voor de uitslag. Moet dan toch weer een papiertje voor opnieuw bloedprikken halen en anders zit ik me vandaag weer de hele dag gek te maken :). Geen bloed geeft moed zullen we maar zeggen haha.

@Hakoek ik hoop zo voor jou dat jij ook snel aan de beurt bent!! En dan gewoon in 1 keer goed, practise makes perfect zeggen ze :) :) Kan me wel heel goed voorstellen dat het steeds moeilijker voor jullie wordt zo. Deze x komt bij mij ook totaal uit de lucht vallen.

@Saskia0507 spannend hoor! De VK bellen is toch altijd weer zo'n mijlpaal moment :) Maar de 3+ is in beeld dus je hebt goede vooruitzichten!

Hakoek, Rosa5, AmyW en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. Miltje

Miltje Niet meer actief

Wawww Saskia zie je :rolleyes:. Geniet en beetje vertrouwen hebben:thumup:

AmyW vindt dit leuk.
  6. Miltje

Miltje Niet meer actief

Wat een prachtig echo Lana :rolleyes:. Echt een mini mensje al:).

lana88 vindt dit leuk.
  7. Miltje

Miltje Niet meer actief

Ik heb vandaag mij eerst echo gehad en oh wat was ik nerveus:confused:. Ik scheet bijna in mijn broek Maar alles was goed. Tot zover we konden zien, zit ukkie op de juist plek en zijn hartje klopt al:rolleyes:. Ben heel voorzichtig blij. Volgende week donderdag weer een echo. Spannend hopelijk weer een mooi echo. Sta voorlopig onderbegeleiding van de Gyn.

Namar, liefsvanha, lana88 en 6 anderen vinden dit leuk.
  8. Hakoek

Hakoek Bekend lid

20 jun 2013
    760
    768
    93
    Daar ga ik helemaal voor! Dat er deze maand een uit de lucht komt vallen :roflmao::roflmao:
    Een ooievaar of zo....
    Practise makes perfect... Dan moeten wij toch een nieuwe Einstein krijgen zou ik zo denken... :o:

9. paula1984

@Miltje ❤❤❤❤ wauw wat mooi! Gefeliciteerd met je mooie echo :):)

Miltje vindt dit leuk.
  10. Saskia0507

Saskia0507 Bekend lid

25 aug 2018
    503
    558
    93
    Vrouw
    Oké, telefoon gepakt en afspraak gemaakt.... 27/3 om 13:30.

Snap alleen niet dat de vrouw aan de telefoon zegt dat ik 5 weken en 3 dagen ben. Hier denken wij al 6 toch? :rolleyes:

Laatste nod: 7/2
    Knaller van een ovu test: 17/2
    Cyclus: 24 dagen

Namar, paula1984 en Hakoek vinden dit leuk.
  11. Miltje

Miltje Niet meer actief

Netjes Saskia. Dapper van jou. Nu afwachten. Ik zou maaar op de echo afwachten. Deze zak het laten zien hoever je bent. Iig 3+ :D

Saskia0507 vindt dit leuk.
  12. Hakoek

Hakoek Bekend lid

20 jun 2013
    760
    768
    93
    Misschien rekent zij met de ‘standaard’ cyclus van 28 dagen?

13. Saskia0507

Saskia0507 Bekend lid

25 aug 2018
    503
    558
    93
    Vrouw
    Heeft iemand nog wel eens wat van @Wonder 1980 gehoord? Ben heel benieuwd hoe het met haar gaat...

14. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    En,
    Wat was de uitslag van hcg?

15. paula1984

@Rosa5 hoe is het met je?

16. Miltje

Miltje Niet meer actief

@Saskia0507 hoe is het met de symptomen?!
    Hier de misselijkheid slaat toe :confused: en moeheid ALLELUIA next level :roflmao:

17. liefsvanha

Hoi dames bij deze een update :) ik had afgelopen woensdag hcg 43.6. Dat was ongeveer 16DPO. Die vrijdagochtend erna had ik zelf nog een test gedaan en die was zowaar opgelopen :) en net vanochtend nog een en die is ook donkerder. Morgenmiddag ga ik nog een keer hcg prikken. Nu zijn m’n tests thuis op en is het mooi geweest, we gaan het zien. Fijn weekend nog allemaal!! :)

Bijgevoegde bestanden:

Namar, Saskia0507, Rosa5 en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. liefsvanha

@Saskia0507 wat leuk dat de afspraak met de VK staat!! Misschien dat die idd met cyclus van 28 dagen telt. Ik ga heel hard voor je duimen meis!!
    @lana88 wat leuk om te lezen dat het goed gaat en de kleine al armpjes en beentjes krijgt :thumup:

19. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Super zeg! Dat ziet er goed uit!

liefsvanha vindt dit leuk.
  20. Hakoek

Hakoek Bekend lid

20 jun 2013
    760
    768
    93
    Wat een mooie oploop @liefsvanha !!!
    Ik hoop dat je HCG net zo’n mooie oploop laat zien en je verder kan genieten :)

Ik mag op het wachtbankje :D:D
    Kan alleen met m’n telefoon de kleur niet veranderen...
    Mijn testdag is zaterdag de 30e of zondag de 31e. Ligt even aan mijn gevoel die zaterdag. We krijgen goede vrienden over de vloer ‘s avonds en ik ben bang dat ik mijn mond niet kan houden als ik een positieve test heb dan :roflmao:

Saskia0507, Rosa5, Jolicoeur en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina