Op zich wel goed maar ook deze ronde is mislukt. Negatief getest op 12 dpo dus ga er vanuit dat ik morgen mijn menstruatie krijg. En dan helaas een pauze. Ik moet medicatie slikken waarbij zwanger worden niet handig is. Daarnaast twijfelden we sowieso al over een pauze maar nu worden we eigenlijk een beetje gedwongen.
Oh noo dat is balen.... vrijdagavond was ik idd wel heel(!) erg moe maar had ook een kort nachtje. Vandaag leek ik na het drinken van chocolademelk echt wat misselijk. misschien gaat het dan toch komen....
Wat vervelend zeg, ook dat je aan bepaalde medicijnen moet. Hopelijk gaat alles goed en kunnen jullie er daarna weer snel voor gaan. Het is je zo gegund.
Hi meis, Ja ben even een tijdje offline geweest om alles een plek te geven. Uiteindelijk heb ik in overleg met de gynaecoloog besloten om de natuur zijn gang te laten gaan. Dat was niet makkelijk, maar wilde het risico op complicaties zo klein mogelijk houden (dit ivm voorgeschiedenis). Uiteindelijk heeft het vruchtje na ruim twee weken tijdens de vakantie losgelaten. Het zat nog in het vruchtzakje en ik heb het in een potje mee kunnen nemen naar huis. Mijn verloskundige is een super lieve vrouw die mij in het natraject veelvuldig heeft gebeld en zij heeft aangeboden om samen het vruchtzakje te openen, zodat het kindje te zien zou zijn. Dat heb ik vandaag gedaan en het was prachtig! En heel mooi klein kindje met alles erop en aan dat heel vredig ingeslapen is. Voor mij is de cirkel nu rond. Ik kan het een plek gaan geven en met veel positiviteit de toekomst in kijken! En ik zie dat jij alweer 6 weken zwanger bent! Gefeliciteerd!!!!!
Wat een verhaal @Wonder 1980 .... Hoop dat je het een plekje hebt kunnen geven. En wat bijzonder dat je het kindje zo hebt kunnen zien en afscheid hebt kunnen nemen. Sterkte!
***NOD-LIJST*** Onbekend Jeansflower, 32 jaar, 2e kindje, ronde 7 (laag pitje ivm decembermaand) Liefsvanha, 29 jaar, 1e kindje, ronde 12 (ronde 4 na MK) 18-3 Rosa5, 37 jaar, 6e kindje, ronde 5 31-3 Hakoek, 32 jaar, 1e kindje, ronde 13 Totaal: 4 Wachtbankje (2) ------------------------------------------------------------------------- ♡♡♡ ZWANGER ♡♡♡ debjuh86 - september Lekstr54 - september Mom86 - september Seurebeure - september Jolicoeur - september AmyW- oktober MhartjeA- oktober Loesje23- oktober Paula1984- november Meisje6- december Zonnetje2015 - december Lady1984 - januari Jeansflower- januari Lana88 - februari Saskia0507- maart Miltje- maart Liefsvanha - maart Sterretjes ☆ Wonder 1980, mk 28-9 Namar, mk 25-9 Liefsvanha, mk 06-10 Miltje, mk17a20-10 Lana88, mk 21-10 Namar, mk 22-10 Saskia0507, mk 18-12 Lana88, mk 12-12 Jeansflower, mk 11/1 Lana88, mk 10-01
Ik heb mijzelf nog even op blauw gezet. Zit nu op zo'n 4 DPO. Heb sinds maandag steekjes in mijn onderbuik en sinds ik vanmorgen op stond pijnlijke borsten, niet te zuinig! Maar ik heb dit vaker gevoeld de afgelopen 13 rondes En daarbij veel te vroeg voor symptomen, dus dit is gewoon de progesteron die mij loopt te fucken Ik wacht 'rustig' af tot volgend weekend
Wat ik trouwens ook heb, is misschien niet zo'n fris weetje.... Maar sinds vanmorgen ruikt mijn afscheiding bijzonder.. Nee, ik hang niet met m'n neus in m'n ondergoed Maar de geur is sterk genoeg om te ruiken als ik naar de wc ga. Het ruikt zoet, anders kan ik het niet omschrijven. Dat is dan wel weer iets wat ik nieuw kan toevoegen aan mijn symptomenlijstje
Pfff ik ben ook zo benieuwd. Het wordt wel wat eenzaam zo bovenin ons NOD lijstje... Was hem vanmorgen aan het bijwerken en toen dacht ik: Misschien ben ik straks wel de enige die nog niet zwanger is Op de een of andere manier voelt maart wel goed om zwanger te raken Uitgerekend begin december dan... Voor sommigen vast niet ideaal, maar het maakt met echt allemaal niks meer uit.
***NOD-LIJST*** Onbekend Jeansflower, 32 jaar, 2e kindje, ronde 7 (laag pitje ivm decembermaand) Liefsvanha, 29 jaar, 1e kindje, ronde 12 (ronde 4 na MK) 18-3 Rosa5, 37 jaar, 6e kindje, ronde 5 31-3 Hakoek, 32 jaar, 1e kindje, ronde 13 Totaal: 4 Wachtbankje (1) ------------------------------------------------------------------------- ♡♡♡ ZWANGER ♡♡♡ debjuh86 - september Lekstr54 - september Mom86 - september Seurebeure - september Jolicoeur - september AmyW- oktober MhartjeA- oktober Loesje23- oktober Paula1984- november Meisje6- december Zonnetje2015 - december Lady1984 - januari Jeansflower- januari Lana88 - februari Saskia0507- maart Miltje- maart Liefsvanha - maart Sterretjes ☆ Wonder 1980, mk 28-9 Namar, mk 25-9 Liefsvanha, mk 06-10 Miltje, mk17a20-10 Lana88, mk 21-10 Namar, mk 22-10 Saskia0507, mk 18-12 Lana88, mk 12-12 Jeansflower, mk 11/1 Lana88, mk 10-01
@Hakoek wat maakt de timing uit inderdaad. Ik was super blij vorige keer uitgerekend in juni, maar dat ging toch mis en nu dan november maar dat moet ik nog maar eens zien. Gaat erom dat het een gezonde baby is ik hoop voor jou heeeeel erg dat het snel lukt!!! @Wonder 1980 wat mooi beschreven en lief dat je dit met ons deelt heel veel sterkte gewenst voor jou