Joehoe Spannend! Neem je tweede plas midstream? Gyn zegt eerste plas te lang in blaas gezeten, 2e plas veeel beter Wat voel je nog allemaal?
Ik moet altijd midden in de nacht nog wel een keer plassen, is dan de eerste plas wel oké? Ik voel nu echt helemaal niks. Heb vannacht wel heel levendig gedroomd. En verder heb ik altijd 2-3-4 dagen voor NOD al wat bruinverlies en dat heb ik nu totaal niet...
Als ik snachts nog rond 0500 uur of later ben geweest pak ik wel de eerste plas. Maar anders de tweede. Niets voelen is positief Als het bij mij raak is voel ik tegen NOD ook aan niets. Welke test heb je? Een 10miu? Met betrekking tot dat tempen kun je wel een ronde overwegen het te doen. Na slaap is je temp het laagst. Ik temp ook gewoon smiddags od s’avonds. Een ei komt niet altijd na 00.00 uur Ik zie vaak al s’avonds of smiddags dat gesprongen is. De regels die iemand bedenkt zijn leuk, maar het gaat er om dat jij je lijf leert kennen. En dat lukt ook met wisselende diensten Ik hoop voor jou dat niet meer nodig is ❤️ Anders pb ik je er nog wel over okee?
Whahah zo is iedereen aan het tempen door @Namar @Hakoek ik ga voor je duimen morgen!! @Wonder 1980 Wanneer ga jij testen?
Ik ben er echt wel blij mee. Het geeft zo veel duidelijkheid. Ook @Miltje is expert geworden Ik ben door @Rosa5 erop gewezen
Ik heb nog een predictor early en express liggen. Even geen idee hoeveel miu die zijn. Ik ben van plan de early te gebruiken. Mocht het nodig zijn, mag je me PB-en over het tempen Dank je!
Early is 10 MIU Express is 50 MIU Innovita 10 MIU van zwanger & kids is ook aan te bevelen (niet de dipstick) mocht je nog nieuwe nodig hebben. 12 stuks voor 12 euro geloof ik. Ik heb evt. nog een 10% kortingscode. https://www.zwangerenkids.nl/12-zwangerschapstesten-Ultra-Sensitive-Mini
We kopen tegenwoordig met 50 of 100 stuks tegelijk en verdelen deze over paar dames. Gaan ook op Ernstig
@Hakoek levendig dromen is echt een symptoom. Daardoor wist ik bij nr 2 en ook bij mn mk en deze zwangerschap al voor NOD dat ik zwanger was. Heb goede hoop voor je deze ronde
Omg ik heb ondertussen ook het idee dat als ik morgen negatief test, ik deze halve groep ga teleurstellen Al zal ik uiteraard zelf het meest teleurgesteld zijn
Nee hoor maar ik zou het ontzettend jammer voor jou vinden. Lang genoeg gewacht het mag nu best jullie ronde zijn
Oh met ons moet je geen rekening houden! We willen allemaal zo graag dat iedereen zijn wens in kan gaan en als het niet zo is zijn we er ook voor je zoals @Saskia0507 zei.
@Hakoek super spannend! Maar inderdaad wat @Jolicoeur zegt niet druk maken om ons wij zijn er voor je hoor! Predictor early lijkt me prima! Die is bij mij ook altijd het duidelijkst. Hier korte update. Afgelopen zondag had ik een CB met weken indicator gedaan en die gaf nog 2-3 weken aan grr. Vanochtend opnieuw getest en nu wel 3+ eindelijk! Ik heb de VK gebeld en mag volgende week vrijdagmiddag al komen komende week wordt waarschijnlijk de langzaamste week ooit haha. Heb niet echt klachten. Alleen ‘s avonds mega opgeblazen buik.
Ja door tempen ben ik meer wijzer geworden hahahah. Het klopt precies met wat je lichaam doet. Ik zou iedereen adviseren