@Hakoek spannend!! Jep ik temp ook! Maar ik begin wel.pas te tempen als ik cervixslijm heb. Mijn basale is meestal hetzelfde.
Thx meiden Ik ga vandaag even offline. Ben er even helemaal klaar mee en wil alleen maar in de zon zitten en hopen dat ik dan maar snel ongesteld word. Als er dames zijn die op of een dag na NOD negatief hebben getest met een early predictor, maar toch zwanger bleken. Ik sta open voor verhalen...
Wat verdrietig Hoeveel dpo ben je nu denk je? Je zit in ieder geval op dag 27. Als eitje op dag 14/15 komt zit je nu net op 12/13 dpo. Je weet het niet bij jou toch? Het is pas echt voorbij als de menstruatie komt... maar voor nu is het rot en balen
Die zijn er zeker en genoeg! Op zw pagina hebben we het idee dat op 8 dpo een roze stick normaal is omdat de meesten hier vroeg testen. Ik ken genoeg dames die pas na NOD positieve test hadden. Gewoon even afwachten nu nog. Je weet je NOD ook niet zeker en je hebt nog geen bruinverlies. Uiteraard snap ik dat je boos en verdrietig bent, heeeeeeeeel herkenbaar. Sterkte vandaag ❤️
Lieve @Hakoek wat onwijs balen en ook gewoon k.. en k....! Het is je zo onwijs gegund. Probeer van het zonnetje te genieten en wellicht tegen beter weten in, duim ik toch nog even verder voor dat laatste beetje hoop deze ronde. Liefs!
@Hakoek He Balen!! Maar ff baal/ jank uurtje en dan weer lekker genieten van de zon en alle andere mooie dingen in het leven.... En zolang je niet menstrueert, kan het nog! Sterkte meid!!
@Hakoek sterkte meis. We hadden het je allemaal zo erg gegund.... hele dikke knuffel voor jou..!!! Meen me te herinneren dat je vandaag ging testen ivm iets met alcohol? Dan vanavond maar flink feesten en je gedachten even op nul.
Pfff neeeeeeee ik had et ook zo voor je gehoopt laat et nu ff gaan en geniet toch van je dag schat we kunnen het toch niet veranderen..denk dat ik de volgende ben hoor, voel helemaal niet dat het raak zou zijn. Wil dan ook idd dat die stomme duivels snel komen en gaan!
Hi lieve meiden!!! Onwijs bedankt voor jullie lieve berichtjes. Ik heb zaterdag echt even flink gebaald. Daarna ben ik inderdaad lekker de zon in gegaan en 's avonds een goed glas wijn genomen. Zondag ook heerlijk rustig aan gedaan. Zondag had ik wat bruinverlies, en een beetje donkergroen leek het wel Vannacht weer niks, maar vandaag zal het wel weer komen. Dus ik verwacht wat dat betreft binnen een dag of 3 wel mijn menstruatie. Ik weet dat ik mijzelf gekker maakte dan ik had moeten doen, maar ik was er zo van overtuigd deze ronde @Namar, wil je mij PB'en over het tempen? Thx!