Even snel! We krijgen een zoon! Zo trots en blij Jeej! Alles was helemaal goed.. sterk hartje, grote voeten, haha.
Ja! We kijken al weken naar jongenskleding haha. En wat we al gekocht hebben, was toch iets meer jongen dan voor een meisje... hihi.
@liefsvanha oh wat moet dat schrikken zijn zeg! Gelukkig knap je weer op. @lana88 wat leuk een zoon. Van harte gefeliciteerd. @paula1984 klinkt goed. Waar zijn jullie geweest? Ik mag vandaag het 12 weken dansje doen! Kreeg toevallig ook zojuist uitslag van de nipt (zonder nevenbevindingen) deze was goed dus we zijn extra blij!
@lana88 van hart gefeliciteerd een Zoon . @Wonder 1980 ik ben benieuwd naar je test. @Saskia0507 ik dans met je mee. Vandaag weer een mijlpaal 12 weken . Gister een prachtig termijn echo en een heel bewegelijk kindje. Baby’tje is nu 53mm. Wij hebben besloten om GEEN niptest te doen. Hebben wij bij de andere ook niet gedaan. Maken ons eigenlijk niet zo druk hierover. Nekplooi was ook goed. Het voelt fijn zo. Hopelijk binnen 1a 2 weken weer fit te zijn en misselijkheid weg. Ik ga iig vanaf nu vol van genieten. Deze weekend vertellen we aan de kids en dan weet heel de wereld wel vrees ik hahah Ps: NUB foto wie ziet wat
@liefsvanha he bah hoop dat je snel opknappen gaat. Was de vakantie verder wel leuk? @lana88 leuk een jongen! Gefeliciteerd! @Saskia0507 we zijn naar de weerterbergen geweest Super 12 weken al! Fijn een goede uitslag. @Miltje wat een mooie echo!
Oh grappig daar ben ik twee weken geleden nog een weekje geweest @Miltje wat fijn!! Denk een jongen. Weet je al hoe jullie het de kinderen gaan vertellen? @liefsvanha balen, hopelijk verder wel een fijne vakantie gehad. @Saskia0507 super ook alweer 12 weken en een goeie nipt test. Ga je nog geslachtsbepaling doen?
ik heb nog van de kras kaartjes met"ik wil je een geheim vertellen!". en dan nog de prachtig echo voor iedere heeft de echoscopist speciaal voor hun gemaakt.
@liefsvanha Dank je wel. Zou leuk zijn he, als je ons kon helpen Fijn dat je weer wat opgeknapt bent in ieder geval!!! @lana88 wat leuk, een zoon!! En daar dus ook al goed op voorbereid @Saskia0507 gefeliciteerd met de 12 weken mijlpaal en de goede NIPT uitslag. Nu lekker genieten! En @Miltje ook jij gefeliciteerd met de 12 weken grens!! Wat een mooie echo heb je meegekregen Helaas heb ik geen verstand van de NUB theorie. Heb je de foto al in het NUB topic gegooid? Ben benieuwd! Hier nu zo'n 5 dagen voor NOD, voel niks, heb nergens last van. Geen symptomen van zwangerschap en geen symptomen van naderende menstruatie. Op de een of andere manier ben ik deze ronde erg rustig. Zijn ook druk geweest in het Paasweekend en het is nu op mijn werk ook erg druk, dus heb veel afleiding. Misschien komt het dit weekend wel, als het weer wat rustiger is allemaal
@Miltje wat leuk met die kaartjes @Hakoek spannend! Ga je zondag wel testen samen of wacht je netjes tot nod? Duimen weer voor je hoor! @Jolicoeur wat toevallig haha welk huisje hadden jullie ? Wij zaten in 284 heerlijk rustig aan de rand Wel iets verder lopen en dat vond mijn bekken minder maar voor dat geld wat ik kwijt was nemen we dat voor lief. @ hier zojuist weer wekelijkse controle echo gehad. Alles prima in orde Kleine lag nog steeds in de favoriete stuit houding Beukte er flink op los ❤ maag en blaas weer mooi gevuld en weegt nu bij benadering 1024 gr.
Oh wat fijn!! Voel je het goed dat beuken? Mooi gewicht. Wij zaten in 370 ook verder weg en mijn bekken vonden dat ook niet fijn. We dachten fietsen mee te nemen, maar hebben pas een nieuwe auto en de stekkerdoos bij de trekhaak is 13 punt en fietsendrager 7. Daar kwamen wij de ochtend van vertrek achter was af en toe zwaar en zeker als je dan bij de auto aan komt en dan bedenk dat je de auto sleutel vergeten ben ml was heel blij met me. Wij zijn er vaker geweest en vinden het een fijn park, maar deze keer wel wat gezeik gehad. Hebben daar wel een compensatie voor gekregen. Vandaag groei echo gehad en was helemaal goed!! Ze weegt nu 2360 en dat is net iets meer dan gemiddeld. Vitamine uitslag was ook prima en hoef gelukkig geen (9) buisjes meer te vullen voordat ik bevallen ben. Ze heeft ook even gekeken of ze haren heeft en dat heeft ze. Ze heeft een paar piekhaartjes geen kale alien zoals mijn man dat zei.
Zondag ga ik nog niet testen. Wil in ieder geval m'n NOD afwachten. En of ik het dan tot zaterdag kan rekken, mocht ik niet ongesteld worden, moet ik per dag bekijken Fijn dat alles bij jou in orde is! Tot wanneer had je ook alweer de wekelijkse controle?
Ook bij jou fijn dat alles goed is! Die echo hè, de onderste kan ik prima wijs uit worden... Maar wat zie ik precies op de bovenste foto? Sorry, ben nog niet zo'n kenner wat dat betreft
Dat is het hoofdje boven aanzicht, maar dan een doorsnede ervan je ziet de hersentjes en waar het rondje omheen staat zijn de haartjes.
@Jolicoeur dat is bagger als je daar dan achter komt op de dag van vertrek. Is het probleem netjes opgelost? Wat lief die haartjes! Dat het al zichtbaar was wauw echt mooi! Is die curve trouwens van het ziekenhuis of heb je die zelf gevonden met de kleurtjes? @Hakoek wat vind ik dat toch knap dat je zo goed kan wachten. De echo's zijn tot week 30. Dan neemt gyn in mn streekziekenhuis over. Zou graag in week 32 en 34 nog een echo willen voor mijn eigen geruststelling. Verwacht niet dat ze daar moeilijk over gaan doen.
Is een app!! Ik had die van jou er net ook ingezet heet Perined. Weet alleen niet wat jij krijgt dus bij een meisje net erboven en jongen precies op de lijn Ja is netjes opgelost. Zal zo zeggen ze hadden ons direct weer uitgecheckt waardoor ze dachten dat huisje leeg stond. Dus ze hebben geprobeerd binnen te komen 3x terwijl wij erin zaten. Zelf technische dienst om de deur open te breken met grof geweld, aangezien wij de knippen erop hadden. Dita allemaal terwijl ze op vrijdagmiddag al wisten (en zouden oplossen) dat er iets fout gegaan was en dit was allemaal maandag erna. Op donderdag stonden de glazenwassers naar binnen te gluren Zoek bewust vrijstaand huisje uit voor de rust en privacy. Daar hebben we dus over geklaagd en konden mooi uit eten in het restaurant op hun kosten.
@Jolicoeur wat een leuke app! Thx dat je mij erin gezet heb Kan ik die ook gebruiken of is dat een betaalde functie? lekker gelopen dus met de incheck wel een nette oplossing voor het ongemak
Nee is gratis app. Yep ze waren die dag over naar nieuw softwareprogramma en daar heb ik alle begrip voor en hebben daar maandagmiddag (net voor de nieuwe lichting oeps) een uur gestaan om te zorgen dat alles goed in het systeem kwam en dat zou het zijn. Dus die donderdag waren we er klaar mee en hebben toen een klacht ingediend en kregen dat als compensatie. Ze kwamen wel eerst met minder, maar uiteindelijk met dit.