Volgens mij kun jij je aanmelden voor de AT (anonymous testers) Hallo ik ben namar, en verslaafd aan testen Hallo Namar!
Ik denk dat dit een code is die voor elke bestelling geld. Het was dezelfde als ik van @paula1984 kreeg. Dit is de code:
Jaaaaa ik weet nu precies welke test wat doet Had ik maar zo veel onderzoeksresultaten voor Mn eindopdracht ik heb daar zo geen zin in, alles is leuker op dit moment, en zeker testen
Mijne ook, tot 6 uur. Pfff stel je voor dat ik dan de hele nacht eenzaam en vruchtbaar had moeten liggen wachten. Whahaha
@Namar, ik zie te scheel van de hoofdpijn om te kunnen turen. Maar morgen kijk ik weer met alle liefde naar je testen.
Ik zal jullie morgen laten zien dat ik me nog niet hoef aan te melden bij AT Alleen morgenochtend en dan alleen maar studie, tenzij ik een fatsoenlijk roze-achtige streep heb Ik moet wel zeggen dat ik het heel raar vind dat dit überhaupt kan... zoveel testen en dan op de meesten iets vals tuurderigs te zien, vanaf 5 dpo notabene Dit geldt voor: Action 10 MIU Action 25 MIU Big bazaar 25 MIU Kruidvat 2v5 MIU Wondfo 25 MIU (ziet er precies hetzelfde uit als KV 2v5) Sensitest gevoelige dipstick 10 MIU De enige waar dit niet met regelmaat bij voorkomt is zwanger & kids. De dipstick ultra sensitive 10 vind ik zelf wat minder fijn ivm het lange roze. De dipstick certain 25 MIU ik fijner (deze gaf net voor het eerst een tuurder) Ook met de predictor heb ik dit nog nooit meegemaakt.. deze heb ik gebruikt om te testen of hcg uit mijn lichaam was. Tot zover ben ik het met @paula1984 en @Jolicoeur eens over de kwaliteit van de testen. Ik zou eigenlijk de fabrikant wel eens om feedback willen vragen. Als ik straks een fatsoenlijke roze streep zou hebben is het misschien nog uit te leggen. Als dit niet zo is, is het resultaat van de testen diep teleurstellend