Ik zie in het lijst dat je nod op 26 status. Ik ook . Had op 12 sept avond positief en knaller de 13 sept in de ochtend
@Miltje Ik zeg als je wilt lukt het om een tuurlijk te zien hoor! Gewoon een test van de action, kV 2v5 of big bazaar kopen
Oh ok. Ik ben begonnen met tellen 1 dpo op zaterdag. Dus woensdag avond positief donderdag ochtend knal positief. Vrijdag 0 dpo en zaterdag 1 dpo.
Zwanger & kids vind ik ok en predictor.. Denk CB ook trouwens! Weet je welke ik ook ok vind? Nu niet mee getest ik het verleden wel. Etos early en het eigen merk. Nooit geen tuurlijk gezien
Ik ben net wakker Neem even een koffie en ga dan eens concentratie van Mn plasje controleren Ik moest om 05.30 uur, is nu misschien te licht Jij al bijna testklaar? Jouw test gaat een mooi streepje opleveren sowieso @nog andere testers?
Nou nee dus net gedaan, maar vond me plasje vrij licht dus doe het zo met 2e plasje hopelijk is die donkerder.
Te duur vind ik om zo vroeg mee te testen. 2 voor 10. Kun je beter predictor express hebben 2 voor 5. De andere was de test-point. https://www.ah.nl/producten/zwangerschapstest @paula1984 Heeft het wel eens getest? De easy naast de express? Dat zou ik nog wel eens leuk vinden voor Mn onderzoek heb je nog misschien nog een foto @paula1984 Dan zou de predictor express een goede zijn om bv van 10 of 11 dpo te testen. En daarvoor bv de testen van zwanger & kids sensitive? @Jolicoeur Heb jij ook de groene dipstick ultra sensitive van z&k? Of alleen de normale test? Blijft het witte vlak daar ook zo lang roze?
@zonnetje2015 Waar heb je mee getest en hoeveel dpo? Wel 10 mIU test? Als je nog niet ongesteld bent kan alles
Op 7 dpo was er bij mij ook niet veel te zien, maar gister op 8 dpo wel!! Ik zou morgen nog een keer testen