Doen jullie ook elke morgen tepelonderzoek? Hier soort blaasjes op het tepelhof geconstateerd Klieren van Montgomery @Jolicoeur @Wonder 1980 @Mom86 Heb je dat ook? Dat betekent hormonen maaaaaar welke
Nou kon weer niet wachten dus met de eerste beste plas getest, verder krijg ik waarschijnlijk ook geen kans vandaag, maar negatief getest met de Express. Ik zit op 9 dpo nu.
Klopt, ik heb hem dus ook niet gesloopt. Tot nu toe dan hè, ga straks nog wel even slopen, gewoon om deze test eens van de binnenkant te bekijken hahaha.
Ga ik ook doen hahahha en dan ben ik benieuwd of je toch wel een vals lijn bij krijgt zoals ze zeggen hahahah
Morning ladies!!! @Jolicoeur ik moest tennissen. Maar hadden ook flink onweer dus toen ben ik de baan afgestapt. Mooi streepje hoor!! @ Witte testen.....kan me goed voorstellen dat het frustrerend is, maar geef de moed niet op! @Namar jaaaaaa die kliertjes heb ik ook! Tepels zijn ook aan het veranderen qua kleur nu.
Ik heb een tuurstreepje op z&k 10 MIU. Zal ik de predictor early doen? Ben een angsthaas nu Bij de baggertesten heb ik daar geen last van
Thanks, ergste heb ik gehad. Gelukkig kan ik zo nog weer even gaan slapen. Denk dat daarna de rest van de pijn ook wel weg is. Gelukkig wel mijn temperatuur nog hoog dus dat was een kleine troost vanmorgen. Ik mag nog even verder hopen.