Ja maar dat kan ook van menstruatie zijn denk ik dan. Als ik naar de symptomen kijk van mezelf en van anderen dan baren we over 9 maanden 100 baby’s minimaal Ik heb de laatste dagen in einde middag/avond krampen. Gisteren tijdens sex (voor dat leger hongerige zaadjes kwam) beetje bruinverlies. En Mn borsten zijn pijnlijk. Ik heb neppers ze staan ernstig strak nu Tepels zitten blaasjes op, doen zeer of jeuken soms. Dat is het Ik denk dat iedere vrouw zich aan de hand van symtomen zwanger kan praten alleen een fatsoenlijke test met een dikke roze streep gaat helderheid geven! Ben ook emo trouwens. Kan nu echt wel huilen van de spanning En ben geen huilerig typje .
Ja snap ik! Maar ik denk dat je echt te vroeg bent met testen....en dat huilen dat ken ik ja. En ook ik ben niet zon huiler....
Het is gewoon een drugstest....geen zwangerschapstest.....en dan maar proberen uit te leggen waarom bij positief is!
Wel jammer dat ze nog niet hebben uitgevonden een test dat bevestigd de ovulatie. Deze test zouden we dan 2 x in de 48 uur doen. Dat zou handig zijn.