Mooie oploop! Hoeveel dpo voor het eerst een streepje? Sensitest toch? Dan zet ik je in het overzicht By the way hoe maak jij een hartje? Dat lukt mij niet
12 dpo en sensitest en Kruidvat en action Early nadat ik hoorde dat het wel eens een valse streep kon zijn maakte ik me wel druk daarna geloofde ik t wel Dat hartje maak ik gewoon met mijn iPhone ❤️
Jaaa... ben heel benieuwd! Nu 10 dpo volgens mijn eigen berekeningen, had op maandag positieve ovulatietest... dus gerekend met woensdag 1 dpo...
@Seurebeure @Wonder 1980 gefeliciteerd dames!! Bij mij lopen de testen wat minder snel op helaas maar ik probeer volgende week gewoon nog een keer. Vandaag is mijn NOD en vind het echt super spannend haha ik hoop zooo dat ie blijft plakken. Zijn een jaar bezig geweest. Hebben jullie al kwaaltjes? Ik voel me ‘s avonds flink grieperig afgelopen 2 dagen en heb gedurende de dag steken onderin mijn buik. Dat wordt wat als ik nu nog maar de 5e week in ga en al zo beroerd ben haha. Fijn weekend!
Bij mij loopt het niet zo rap op haha maar was inderdaad goede tip uit deze groep om voor de predicor express testen te gaan want die zijn wel echt het duidelijkst. (Zijn wel allen ingedroogd hier)
Kruisvat 2v5 is een veel te hoog mIU in dit stadium? Hoeveel dpo ben je? Is echt nog veel te vroeg om zulke conclusies te trekken
Heb je ook iPhone? Ja beter. Die smileys van het forum zijn waardeloos Het lukt mij echt niet. Ik krijg ze wel erin maar met het plaatsen verdwijnen ze @paula1984 weet je Misschien hoe dat komt?