Super leuk het wordt dan langzaam echter Bedoel je de predictor of de dipstick? Wel spannend wat het gaat doen
Zou dan ook vroeg zijn toch? Ik voel vandaag alleen maar borsten en tepels. Geen kramp meer gehad na gisteren. Ben wel mega emotioneel en ernstig ontvlambaar
Ik heb ook geen goed gevoel erover, voor mezelf dan hè, denk dat ik gewoon ongesteld ga worden. Zeker na mijn test vandaag denk ik dat het niet gelukt is. En heb ook geen typische kwaaltjes. Laat mijn testen denk ik maar even voor wat het is. En test ook niet meer voor mijn nod.
Ik heb geen idee wat mijn lf gaat worden. Was altijd wel 13/14 dagen. En hoewel ik al een jaar geen hormonale anticonceptie gebruik, heb ik geen idee of dat nog steeds zo is. Nooit bijgehouden. Dus ben wel nieuwsgierig wat die deze ronde gaat worden. Heb ik een beetje een richtlijn alvast voor ronde 2.
Om nog even in de test sfeer te blijven zojuist de predictor express gedaan.. Tevens ook een foto van de test van 18 september en de test van zojuist. Testen zijn nu op dus via mij volgt er niets meer..
Ze zijn super! Bedankt voor je bijdrage aan ons fascinerende onderzoek en een hele fijne zwangerschap gewenst.
Ja hoor. Ik ga proberen het hier te blijven volgen, maar jullie kletsen zoveeeeel hahaha bijna niet bij te houden haha Wel gezellig. Maar ik blijf jullie volgen
Als je ons steeds rozer wordende lijstje wil bekijken, geef je maar een seintje Dan halen we deze gauw naar voren
Wat vinden jullie van deze? Voor mensen die niet weten hoe ze over een stick moeten plassen is het misschien handig
Ik had die gewone de express, is vergeleken met die vd action bijvoorbeeld idd veel beter leesbaar. Ben benieuwd voor jou! Hoe die early is!! spannend!