Ja ik had dat ook ja! Veel last van mn hoofd ook! Dat is gelukkig nu wat minder. Ook dat jezelf in bescherming nemen herken ik.... Mocht het deze ronde niet zo zijn zou ik het inderdaad aan de gyn voorleggen...maar vooralsnog ben ik hoopvol gestemd!!!❤️
Thanks! Mn plasje was vrij licht.. weinig “geel” Ik heb wel een testje gedaan, dat had ik denk ook beter niet kunnen doen. Dit is de k&v 10 MIU. Beter dan dit krijg ik niet op de foto.. er staat natuurlijk ook niet zo veel Ik doe straks kijken of ik een beter plasje heb en dan beoordelen of ik de predictor doe Ga ook die express bestellen die predictor early is een dure hobby
Ik ben echt in een chago modus en dan die hoofdpijn erbij grrrrrrrrr @Jolicoeur Hoe voel jij je? Ook nog getest?
Ik ook wel. Dit is 5 min na de test. En een fatsoenlijke test maar nog geen fatsoenlijke streep Maar dat is toch niet goed inmiddels? Ik ben er wel een beetje over uit dat ik hier en daar iets van hcg meet. Dat moet toch oplopen dan?
Nee dat is niet steeds dezelfde test. Deze heb ik gisterenochtend ook gedaan. Dit is wel ietsje minder vaag dan gisteren, maar het mag geen naam hebben. Ik ga kijken of ik ze naast elkaar kan zetten. Kunnen we het bestuderen
Nee daarom! Om de oploop te bekijken moet je dezelfde test met dezelfde urine doen. Althans dat is wat ik begrijp van de streepjes “experts” op dit forum.
@Namar je vroeg nog hoe ik me voel. Ik voel niks anders dan anders. Ben nog steeds een beetje verkouden en heb ik het idee dat ik keelpijn ga krijgen, maar dat staat los van de zwangerschap
De bovenste foto is van gisteren, de onderste van nu. Kwaliteit van de foto’s is wel iets minder door de bewerking geworden Gisteren was een goede plas en van vanochtend minder geel Dat ik dit opschrijf zeg Hahahahaga Ik doe zo de z&k 10 mIU nog een keer met een gelet plasje als ik die krijg tenminste Niemand in dit groepje heeft zulke rare testen. Misschien een test met een valsig lijkend streepje en de dag erna is de streep duidelijker..
Je hebt niet echt symptomen toch? Zo zie je maar dan kun je ook gewoon zwanger zijn Prachtige streep ❤️ Hoop dat je geen keelpijn krijgt. Hoor veel mensen daarover klagen