NOD-lijst 21 t/m 27 september Door tot iedereen op roze!

Discussie in 'NOD forum' gestart door SJD1988, 23 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miltje

Miltje Niet meer actief

Ziet er gied uit hoor ;).
    Ik moest aan je denken omdat je zei dat ik op 8 dpo net als jij moest testen en omdat ik dezelfde test heb als jij had ik ook goed moed en dus ook positief. Zo blij ❤️

Jolicoeur vindt dit leuk.
  2. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Jolicoeur en Namar vinden dit leuk.
  3. Namar

Namar Fanatiek lid

3 aug 2018
    1.902
    1.858
    113
    Vrouw
    Lief dat je zo positief blijft!
    Jullie moeten het ook echt zeggen wanneer het niet meer hoopgevend is hoor :) ik zit zelf al een beetje in dat stadium. Anders kan ik straks een forum opstarten “ik zie ik zie wat niemand nooit heeft gezien” :roflmao::roflmao::roflmao:

@Rosa5 wees me op het forum ik zie ik zie wat jij niet ziet ;) daar zit @Miltje in :) met mooie resultaten :D

Het gaat nu denk ik niet zo lang meer duren totdat ik er meer duidelijkheid komt. Morgen is NOD en met de nieuwe :) berekening is mn NOD hooguit dinsdag.

4. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Nee maar ik zie het echt!!!!

Namar vindt dit leuk.
  5. Namar

Namar Fanatiek lid

3 aug 2018
    1.902
    1.858
    113
    Vrouw
    Prachtigggggggg ❤️

Je ziet ook mooi het verschil tussen 8 dpo en 10 dpo :) 9 dpo lijkt zelfs op de foto minder scherp lijntje dan 8 dpo. Klopt dat? Of is dat de foto?

Hcg verdubbelt zich in 40 tot 72 uur. Dan zal je morgen of overmorgen wel een knaller hebben :)

Jolicoeur vindt dit leuk.
  6. Namar

Namar Fanatiek lid

3 aug 2018
    1.902
    1.858
    113
    Vrouw
    Ik geloof je :D echt :)

Thanks ❤️

7. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ik zie ze ook. Ik weet alleen niet meer wat ik er van moet denken. Had wel iets meer oploop moeten zijn denk ik aan de ene kant, andere kant denk ik dat het natuurlijk wat kan schommelen qua hcg waarde en plas. En tussen de laatste 2 zit toch een klein tikje verschil. Lastig in ieder geval.

Namar vindt dit leuk.
  8. Miltje

Miltje Niet meer actief

Ik ben super nieuwsgierig. Tis toch bijzonder dat je steeds een 2de tuurlijn krijgt? Morgen en of dinsdag zal je achterkomend wat het zou kunnen zijn. Ik had ergens gelezen dat vrouwen en percentage hcg in de bloed hebben maar dat net niet te meten is. Dus ik ben benieuwd. Jij zou ook een bloedtesten morgen laten doen gewoon voor de zekerheid. Verzekering betalen we sowieso dus arts moet mee ingaan.of je maakt heel langzaam hcg en pas een week na nod super positief;)

Namar vindt dit leuk.
  9. Jolicoeur

Jolicoeur Fanatiek lid

5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    Klopt plasje was veel minder geconstateerd gister dan eergisteren en vandaag.

10. Jolicoeur

Jolicoeur Fanatiek lid

5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    @Namar ik blijf ook echt iets zien:cool: ben zo benieuwd of je dan toch wel of niet ongesteld wordt. Heb je wel het idee dat het eraan komt?

11. PBV

PBV Fanatiek lid

6 feb 2018
    1.765
    1.321
    113
    Vrouw
    In het westen
    @Namar spannend hoor. Ik zie ook iets!
    Sorry, haha ik zat bij namar in een ander NOD groepje.

Namar vindt dit leuk.
  12. Namar

Namar Fanatiek lid

3 aug 2018
    1.902
    1.858
    113
    Vrouw
    @Miltje
    @Rosa5
    @Wonder 1980
    @Jolicoeur

Lief jullie reacties ❤️

Ik weet ook niet wat ik hiervan moet denken meer. Misschien dat ik morgen even het ziekenhuis bel voor een bloedtest. Het lijkt me dat hier een verklaring voor moet komen. Vorige ronde was dit ook zo (toen heb ik niet zo veel getest als nu overigens, gewoon 1 x per dag ;)). Het is dat de Gyn het vruchtje op de echo heeft gezien, anders zou ik daar nu ook aan gaan twijfelen.

Ik weet pas of ik ongesteld wordt als ik 1,5 uur buikkrampen heb aan de linker- en rechterzijde. Daarna komt het door. De gevoeligheid van mn borsten en tepels zijn ten opzichte van de vorige rondes veel erger, ook het zwembad in de onderbroek trouwens ;)

Het zou goed kunnen dat er wel iets zit of heeft gezeten en dat het weer is afgebroken, waardoor hcg niet oploopt maar er wel even was. Ik laat dat maar even aan de beoordeling van de Gyn over. Ik mag donderdag al weer, dus ik hoef niet zo lang te wachten gelukkig :)

bambiniheart, Miltje en Rosa5 vinden dit leuk.
  13. Namar

Namar Fanatiek lid

3 aug 2018
    1.902
    1.858
    113
    Vrouw
    @PBV

Leuk dat je even komt kijken :):):)

Ik heb al meerdere tuurder gehad om gek van te worden :eek::eek:

Hoe is het met jou? Valt je NOD niet in deze lijst inmiddels ;):D:eek:

Heb je nog in de oude lijst gekeken? Slecht nieuws voor Maarr en Pipi (buitenbaarmoederlijke zwangerschap) vreselijk verdrietig :cry::cry::cry:

14. PBV

PBV Fanatiek lid

6 feb 2018
    1.765
    1.321
    113
    Vrouw
    In het westen
    Haha neee mijn NOD is echt pas de 30ste haha!! Hier wel wat kwaaltjes. Die rug Ppfff. Mijn borsten doen ook zeer. Maar ja Utrogestran kan dit ook veroorzaken.

Ik vind het echt ongelooflijk dat je bijna 4 maanden achter elkaar 'positieve' testen heb. Ik hoop zo dat het een gigaplakker wordt. Ik ben benieuwd wat de gyn zegt. Ik zou iig niet tot donderdag wachten en maandag gelijk aan de telefoon zitten haha. ;);)

Ow wat vreselijk en verdrietig voor hun!!:cry:

Namar vindt dit leuk.
  15. Namar

Namar Fanatiek lid

3 aug 2018
    1.902
    1.858
    113
    Vrouw

Jammerrrrrr! Dit is een best roze ronde :)

Geen 4, maar 3 maanden... is nog steeds :eek:

Ja ik ga bellen morgenochtend :)

Toi toi toi voor jou :D

16. PBV

PBV Fanatiek lid

6 feb 2018
    1.765
    1.321
    113
    Vrouw
    In het westen
    Spannend!!!! Hahaha

Ja ik zag de lijst idd. Bij ons begint de lijst de 27ste en dat is al snel. Ik ben erg benieuwd.

Namar vindt dit leuk.
  17. Saskia0507

Saskia0507 Bekend lid

25 aug 2018
    503
    558
    93
    Vrouw
    Hoi meiden,

Ik zie weer wat rood maar ook weer roze! Balen maar super gefeliciteerd voor de roze mensen! Ondanks mijn rood blijf ik lezen en blijf graag in dit groepje. Ik verwacht mijn volgende nod 20/10... ik laat het weten als ik op het wachtbankje zit

Namar en Rosa5 vinden dit leuk.
  18. liefsvanha

liefsvanha Niet meer actief

@Jolicoeur @Miltje wauw van harte gefelicteerd! Mooi hoor!! :o::o:
    @Wonder 1980 haha ik wil wel ruilen, ben nu 5w d3 en ben al sinds 3 dagen beroerd, echt nu al :( wordt met de dag erger en vooral ‘s avonds maar werd vanochtend ook super misselijk wakker.

@Namar ik zie wel oploop op jouw foto hoor! Ik zou rustig afwachten, bij mij loopt het ook maar heel langzaam op. Wanneer is je NOD? Bij mij is nu 1 dag na NOD ook nog geen knal streep hoor.

Namar vindt dit leuk.
  19. Namar

Namar Fanatiek lid

3 aug 2018
    1.902
    1.858
    113
    Vrouw
    Zet je jezelf alvast op de lijst? Leuk dat je weer mee doet! :)

20. Seurebeure

Seurebeure Niet meer actief

Namar vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina