Klinkt stom maar dat durf ik niet te vragen. Bang dat ze me afwimpelen en zeggen dat ik geduld moet hebben...
Ik denk dat ze inwendig niet veel meer hadden kunnen zien met dit termijn. En als ze het niet goed kon zien was ze wel overgegaan op inwendig. Misschien ook bewust niet inwendig? Soms veroorzaakt een inwendige echo een kleine bloeding en dat brengt dan weer onrust mee. Hopelijk vliegt de tijd voorbij.
Nee dat denk ik niet hoor. Hcg is een totaal ander hormoon. Ik denk dat die gevoelige testen in het leven geroepen zijn voor ongeduldige dames die voor nod testen
@Hakoek succes in je nieuwe ronde en hopelijk spot je je ei. @Namar sterkte en succes zometeen bij de gyn.
Update vanaf mijn kant: ik verwachtte mijn menstruatie vanochtend maar tot op heden niks. Gisteren temperatuur naar beneden, wat lichte krampjes zoals gewoonlijk.. Maar tot mijn stomme verbazing is mijn temperatuur vandaag weer omhoog gegaan. Huh, nu snap ik het niet meer.
Dan zou gisteren een dip van de innesteling kunnen zijn maar dan valt er nu nog niks te zien op de testen denk ik. Al lijkt mij dat te laat op 13 dpo trouwens.
Ik heb geen idee. Ze hebben het altijd over het gemiddelde van 6-12 dus waarom zou 13 dan ook niet kunnen.
Misschien is het gewoon een sloompie. Eisprong was ook pas op dag 23. Hahaha maar goed, verder geen klachten dus tast vandaag nog even in het duister.
Whahah is een slakje. Hopelijk trekt ie nog een sprintje. Ben echt benieuwd. Ga je morgen testen als je nog niet ongi ben
Niet stressen (makkelijk lullen vanaf deze kant)Rond deze termijn is er vaak niks te zien zei de gyn. Dat het overeenkomt met de duur is perfect! En dat stomme bruinverlies is killing! I know! Heb het ruim twee dagen gehad en daar was de gyn het minst verontrust over! Komt goed!!!
Hmmmmm ik had dat ook een dagje. Misschien dat je koud hebt gelegen waardoor je temp lager was? Kaartje ziet er wel mooi uit!
helaas ik ga voor de volgende ronde door. Vandaag netjes op tijd ongesteld . Je lichaam kan j goed voor de gek houden ....Niet te geloven zo wat pfff. maar goed. nieuwe ronde nieuwe kans .