@paula1984 Ik snap je vraag over mn eisprong. Ik heb een cyclus van 26 dagen, mn eisprong is in een normale cyclus op dag 13 of 14. Zodra hcg uit het lichaam is of op normaal niveau is komt de rijping van de eicel weer op gang. Ik had geen hoog hcg gehalte toen het fout ging. Mijn lijf heeft dit de vorige keren ook snel opgepakt. Had verleden keer een follikelmeting tijdens een controle echo, toen was de Gyn ook wel verrast. De gyn gaat er vanuit dat mn lichaam het nu ook weer snel op pakt. Ik ben vanaf woensdag gaan tellen en dan kom ik op 8 oktober Het klopt dat ondanks hcg uit het lijf is of weer naar een laag niveau dat sommige dames na een vroege miskraam iets meer tijd nodig hebben voor een nieuwe eisprong.
Maar op zich heb ik geen hoop meer voor deze ronde. Ik ben al klaar voor ronde 2. Mijn peperdure tarwekiemolie staat al klaar dus hoop meer dat dit dag 1 van ronde 2 gaat worden en met een beetje geluk een ei die op tijd komt.
Meestal eisprong op dag 19/20 Maar soms ook dag 16 en deze ronde zelfs dag 23. Dus zit nogal verschil in.
Afgelopen woensdag naar 8/10 is toch geen 26 dagen? Mijn cyclus is ook 26 dagen met eisprong rond dag 14/15
Dat is 1 van de dingen die beweerd worden. Ik heb gemerkt dat mijn menstruatie minder is geworden en ook korter. Mijn theorie is dat er dan dus minder valt op te ruimen dan 'vroeger'. En daarbij zitten er goede stoffen in wat wel handig is met het wisselvallige herfstweer wat er aan komt. Maar was onder de indruk van de prijs.
*** NOD-LIJST NOVEMBER *** Onbekend Rosa5, 37 jaar, 6e kindje, ronde 2 *** NOD-LIJST OKTOBER *** Onbekend Wens84, 34 jaar, 2e kindje, ronde 3 Lana88, 30 jaar, 1e kindje, ronde 2 08-10 Namar, 42 jaar, 1e kindje, ronde 6*** 14-10 Jody, 39 jaar, 4e kindje, ronde 2 15-10 Lady1984, 34 jaar, 2e kindje, ronde 19-10 Wondertjes1992 , 26 jaar , 3e kindje , ronde 8 Loes23, 2e kindje, ronde 2 Totaal: 7 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0) ,MMM (0), Negatieve test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) ---------------------------------------------------------------------------------------------------- ***NOD-LIJST SEPTEMBER *** Totaal: 42 Waarvan 8 zwanger *** ZWANGER! GETEST SEPTEMBER *** debjuh86 - 8 dpo predictor early (tuurtest Kruidvat 2v5) Wonder 1980 - 12 dpo predictor express Lekstr54 - 10 dpo ? Mom86 - 9 dpo sensitest Liefsvansha - 11 dpo Seurebeure - 12 dpo sensitest Jolicoeur - 8 dpo ultra sensitive z&k Miltje - 8 dpo ultra sensitive z&k, predictor express, kruidvat 2v5 en action normaal WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan.
Ik ben even aan het spelen geweest met de lijst. Ik weet niet of het zo iets is? Ik hoor graag suggesties of je kan het ook aanpassen
Haha onbekend staat ook een beetje zielig hahaha. Nee niet getest. Ik twijfel, ik heb geen zin in een negatieve test te zien maar denk eigenlijk ook niet dat ik zwanger ben. Hoop gewoon dat ik ongesteld word vandaag, gewoon duidelijk antwoord en door naar ronde 2. Vind ik geen probleem want daar heb ik mezelf op ingesteld. Dit is gewoon mijn karma voor mijn ongeduld en te vroeg testen.
*** NOD-LIJST NOVEMBER *** Onbekend Rosa5, 37 jaar, 6e kindje, ronde 2 *** NOD-LIJST OKTOBER *** Onbekend Wens84, 34 jaar, 2e kindje, ronde 3 Lana88, 30 jaar, 1e kindje, ronde 2 05-10 Amberen, 30 jaar, 3e kindje, ronde 1 08-10 Namar, 42 jaar, 1e kindje, ronde 6*** 14-10 Jody, 39 jaar, 4e kindje, ronde 2 15-10 Lady1984, 34 jaar, 2e kindje, ronde 19-10 Wondertjes1992 , 26 jaar , 3e kindje , ronde 8 Loes23, 2e kindje, ronde 2 Totaal: 8 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0) ,MMM (0), Negatieve test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) ---------------------------------------------------------------------------------------------------- ***NOD-LIJST SEPTEMBER *** Totaal: 42 Waarvan 8 zwanger *** ZWANGER! GETEST SEPTEMBER *** debjuh86 - 8 dpo predictor early (tuurtest Kruidvat 2v5) Wonder 1980 - 12 dpo predictor express Lekstr54 - 10 dpo ? Mom86 - 9 dpo sensitest Liefsvansha - 11 dpo Seurebeure - 12 dpo sensitest Jolicoeur - 8 dpo ultra sensitive z&k Miltje - 8 dpo ultra sensitive z&k, predictor express, kruidvat 2v5 en action normaal WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan.
Ik heb mezelf er ook op gezet. Ben nog steeds niet ongesteld, nu dag 32. Geen idee wat mijn cyclus na de bevalling is, vorige week vrijdag heb ik denk ik mijn eisprong gevoeld, dus dan zou ik rond 5 oktober ongesteld moeten worden..
*** NOD-LIJST OKTOBER *** Onbekend Wens84, 34 jaar, 2e kindje, ronde 3 Lana88, 30 jaar, 1e kindje, ronde 2 05-10 Amberen, 30 jaar, 3e kindje, ronde 1 14-10 Jody, 39 jaar, 4e kindje, ronde 2 15-10 Lady1984, 34 jaar, 2e kindje, ronde 19-10 Wondertjes1992 , 26 jaar , 3e kindje , ronde 8 Loes23, 2e kindje, ronde 2 21-10 Namar, 42 jaar, 1e kindje, ronde 6*** Totaal: 8 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0) ,MMM (0), Negatieve test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) *** NOD-LIJST NOVEMBER *** Onbekend Rosa5, 37 jaar, 6e kindje, ronde 2 ---------------------------------------------------------------------------------------------------- ***NOD-LIJST SEPTEMBER *** Totaal: 42 Waarvan 8 zwanger *** ZWANGER! GETEST SEPTEMBER *** debjuh86 - 8 dpo predictor early (tuurtest Kruidvat 2v5) Wonder 1980 - 12 dpo predictor express Lekstr54 - 10 dpo ? Mom86 - 9 dpo sensitest Liefsvansha - 11 dpo Seurebeure - 12 dpo sensitest Jolicoeur - 8 dpo ultra sensitive z&k Miltje - 8 dpo ultra sensitive z&k, predictor express, kruidvat 2v5 en action normaal WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan.
Heb het topic gemeld bij @Beheer om de topic titel even aan te passen Door tot iedereen op roze erachter laten plaatsen. Ik ga het nog een kans geven @Wonder 1980
Ik zie dat ik al niet meer op de nieuwe lijst sta terwijl mijn NOD officieel nog niet is geweest (die is zondag), maar ik denk dat dit een voorteken was. Na 11 dagen zonder bruinverlies (wat ik normaal vanaf dag 5 a 6 heb) is het vanmorgen toch begonnen, dus ik zal komend weekend wel gewoon ongesteld worden. Aangezien ik over twee weken word geopereerd en wij vanaf november pas weer verder kunnen ga ik de groep verlaten. Ik wens jullie allemaal heel veel succes en hoop dat voor ons allemaal ons wens in vervulling mag gaan!