@Rosa5 las eerder dat jij ook tarwekiemolie gebruikt, ik ben er ook mee begonnen, afgelopen vrijdag mee gestart. Slik jij ook 2 tabletten op een dag?
@Rosa5 Dit heb ik ook gelezen Ik zal kijken of ik de link nog kan vinden. Je kunt het idd beter de hele cyclus gebruiken als je wilt dat het nut heeft.
Zaadjes kunnen tot 5 dagen leven en mijn gynaecoloog beweerde zelfs tot 7 dagen (als je googled kun je dit ook vinden). Je hebt gewoon een kans deze maand Van die 2 miljoen hongerige zaadjes blijven er echt wel een paar over Misschien had je deze kans beter willen "benutten", snap ik hoor. Maar dat leidt niet perse altijd tot een beter resultaat. Het voelt misschien alleen beter. Maar je weet het gewoon niet, konden we die zaadjes maar sturen Wie weet heb je deze maand gewoon geluk, we gaan gewoon voor jou duimen!
Er zit 1130 mg per capsule bij die ik heb. Vind 1x per dag wel fijn, anders vergeet ik het de 2e keer standaard weet ik nu al haha
Klopt, al die verhalen had ik ook gelezen. Toen wij thuis geklust hadden en de dag erna zagen dat we 5 eitjes hadden klaar om te springen. Toen dacht ik eerst, shit is geen weg meer terug. En die avond ook met billen in de lucht gelegen etc. Dus ook gesmeekt om wat zaadjes te laten overleven. (maar bij mij is t toch niet gelukt) Het kan het kan het kan..... zul je zien dat je van zo'n ' net niet poging' zwanger raakt. En juist de andere gefixeerde pogingen mis gaan.
Jaa, pfffffff wachten voor je eitje... Hadden we maar een cyclus van een week: 1 dag eitje groeien 1 dag voor de ovulatie 3 dagen eitje bevruchtbaar voor zaadjes 1 dag voor de reis naar de baarmoeder en innesteling en voila een positieve test en zwanger Zonet dan 1 dag menstruatie Dan is onze lijst vast en zeker zo roze!
Ja laatste keer echo maar daar zagen ze niks op. Ik krijg nu geen echo om te kijken of het schoon is. Ik denk dat als het hcg gehalte niet laag genoeg is, ik wel terug moet komen?
Bij mij hebben ze wel een echo gedaan om te kijken of het weer ok was. Zowel bij de 2e als bij de 3e keer. De eerste keer was ik nog niet onder behandeling bij de Gyn en toen is het niet nagekeken. De huisarts bood eigenlijk weinig ondersteuning. Ik had zelfs tampons gebruikt, wat niet echt de bedoeling is bleek later Toen kwam er de 2e keer een verhard 'iets' met een doorsnede van 7 a 8 mm uit. De gyn kon niet plaatsen wat dit was, maar ik vond het wel vreemd. Ik sta er nu echt op dat het wordt nagekeken. Ik vind het een kleine moeite voor zo'n gyn en het voelt prettig om te weten dat het weer okee is. En tegelijk kunnen ze dan zien of er misschien al een eitje aan het rijpen is