Ja dat heb ik ook zo ervaren. Alhoewel de eerste tuur tuurder wel van de predictor early kwam. Toen had ik ook nog geen express. Ga je ook alleen de predictor express testen?
Ik denk wel dat dit klopt! https://www.gezondheidsnet.nl/blaasontsteking/wat-zegt-je-urine-over-je-gezondheid Ook veel transpireren werkt, dus uurtje op de hometrainer voordat we gaan testen Ik zie het al voor me
@PBV Bijgevoegd een linkje naar het PROMISE onderzoek naar progesteron bij herhaalde miskramen uit 2013. Door het UMC Utrecht uitgevoerd. Er staan nog wel meer interessante onderzoeken op deze site. Heb je ook van het SCRATCH onderzoek gehoord? Het wordt gebruikt bij IVF/|CSI, maar las ook ergens anders dat het ook in andere gevallen baat kan hebben. Helaas nog in onderzoeksfase. Net als stamcellen in baarmoeder plaatsen voor beter baarmoederslijmvlies. Hoop dat we het allemaal niet nodig hebben! http://www.watverwachtu.nl/page.asp?page_id=93
Namar bij ons bij op= op is hij te verkrijgen hoor 2 in de doos voor 5 euro. Ik zou toch bij een merk testen. De express is hiervoor ook goed bij 8 dpo .
Op 5 dpo niks voelen is niet zo gek hoor, meestal is er dan nog geen innesteling en dus ook geen aanmaak van hcg. Succes met wachten de komende dagen
Ja ze kunnen reageren op hcg, hoe klein ook. Heb je geen goedkope hcg dipsticks? Ik denk dat je eerst beter de hcg er uit kan testen, dan weet je zeker dat je lh testen ook kloppen.
@Namar even terugkomen op je bericht van gisteren. Jullie zijn van hart welkom in de facegroep straks ode roze streepjes. Er is genoeg plek enzeker voor jullie
@lana88 Ik voelde vanaf 6 dpo af en toe iets van een krampje en mijn borsten begonnen gevoeliger te worden. Ik denk dat alles kan en niets voelen ook niets wil zeggen @Rosa5 Voelde je bij je zwangerschappen voor de NOD altijd iets en hetzelfde? Of is je ervaring dat het heel erg scheelt?
00 Bij 'onze' op =op waren de laatste keer alleen nog maar 2 Express in een doosje. Ga van de week denk ik even langs om te kijken of ze nog weer nieuwe doosjes hebben waar ook een Early bij in zit.
@Namar @Rosa5 Ja ik moet gewoon leren om geduldiger te zijn. Het liefst trek ik de testjes al uit de kast
@Wonder 1980 ik zie dat je nog steeds HCG in je urine hebt. Maar dan kan je toch geen eisprong hebben? Hoe is het met je? @Namar interessant onderzoek. Wel lastig om te beslissen wat het beste is voor mijzelf. Vorige maand had ik wel een LF van 14 dagen. Maar ik ben wel 3x zwanger geweest zonder hormonen. Waarvan een gezonde jongen geboren. Als je Utrogestran inbrengt heb je een soort zalf in je. Dit komt ook in je onderbroek. Ik deed kleine inlegkruisjes in. Ik vond de smurrie wel meevallen. Ik had van alles verwacht haha Bij de op=op voordeel shop hebben ze goedkope predictors. Alleen die shop in Rijswijk heeft helaas weer de duurdere. 1 voor 11 euro. Ik heb ze waarschijnlijk op gekocht Ik heb 4 soorten testen in huis. Predictor, zwanger en kids early (heel slecht afleesbaar, gratis erbij gekregen), clearblue digitaal en nog eentje waar ik de naam niet meer van weet.
Ja maar toen ben ik er zelf om geweest en hem afgebeld. Gezien dat ik zoveel dozen wilde sou hij mij voor de gek verklaren
Nou... ik heb nu echt genoeg getest. Ben er klaar mee. Dat was mijn laatst al heb ik nog een paar van action liggen Zie bijlage en ze waren nog niet allemaal. Denk zon twee tassen van hahah. Baby is er nog niet en ik heb me al suf uitgegeven