Ja, 1 deed het niet ander bleef spierwit maar dat klopte ook. Ik vond ze er alleen wel heel goedkoop uitzien en het stripje is super smal. Ik was dan ook blij verrast door de goede resultaten van @Miltje. Ze zijn dus wel de moeite waard om te kopen.
Herkenbaar Ik vind het ook lastig om te beslissen. Welke leeftijd is je zoon nu ? Wel fijn om te weten dat het gewoon kan zonder hormonen❤️
Bekijk bijlage 592627 Ik had bij hun een voorraad ovulatie test man man hahahaha En dan nog naast zitten hey. Want de ovulatietest bleek later toch niet poitief toen ik op de wachtbankje zat en bedacht om een ovulatietest te doen en deze wel knalt. Toen maar mij digi ovulatietest gedaan en dat was toen the one only eitje hahaha
Ik heb even mijn geheime voorraad gecheckt en heb inderdaad 3 x wondfo. Haha wist niet eens meer wat ik nou had. Denk dat ik die andere ook nog wel ga bestellen. Maar eerst maar eens een eisprong krijgen
Ik had gisteren een kinderverjaardag van mijn nichtje waar ook wat peuters liepen en baby's waren. Normaal kon ik dit al wel eens lastig vinden omdat ik meestal vragen en opmerkingen kreeg: moet jij nog niet, je bent toch al lang samen, je mag wel opschieten nu, straks lukt het niet meer bla bla bla bla bla bla bla bla Gisteren was ik echter echt een beetje verdrietig toen ik naar huis reed.. Uiteraard kreeg ik dit maal de vragen ook weer.. Ik heb me nog net in kunnen houden. Bij zo'n vraag riskeert iemand nu echt een woedeaanval. Maar het deed me ook veel meer om die kleintjes te zien. Herkennen jullie dit ook?
*** NOD-LIJST OKTOBER *** Onbekend Wonder 1980, 3e kindje, ronde 2 05-10 Amberen, 30 jaar, 3e kindje, ronde 1 14-10 Jody, 39 jaar, 4e kindje, ronde 2 Meisje6, 2e kindje, ronde 4 15-10 Lady1984, 34 jaar, 2e kindje, ronde 18-10 Lana88, 30 jaar, 1e kindje, ronde 2 19-10 Wondertjes1992 , 26 jaar , 3e kindje , ronde 8 Loes23, 2e kindje, ronde 2 Wens84, 34 jaar, 2e kindje, ronde 3 20-10 Saskia, 32 jaar, 1ste kindje, ronde 3 21-10 Namar, 42 jaar, 1e kindje, ronde 6*** AmyW, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 (MMM) 25-10 Zonnetje2015, ?? Totaal: 13 Wachtbankje (3), Zwanger (0), Ongesteld (0) ,MMM (1), Negatieve test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) ------------------------------------------------------------------------------------ *** NOD-LIJST NOVEMBER *** 1-11 PBV, 39 Jaar, 2e kindje, 2e ronde utro 3-11 Mommyofcasa , 24 jaar , 3e kindje , ronde 2 4-11 Jeansflower, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 6-11 Rosa5, 37 jaar, 6e kindje, ronde 2 Totaal: 4 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0) ,MMM (1), Negatieve test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) ----------------------------------------------------------------------------------- Afspraken: 11 oktober: PBV - 16:10u follikelmeting 12 oktober: Shar91 - operatie 23 oktober: Namar - gyn ivm mk ***NOD-LIJST SEPTEMBER *** Totaal: 42 Waarvan 7 zwanger *** ZWANGER! GETEST SEPTEMBER *** debjuh86 - 8 dpo predictor early (tuurtest Kruidvat 2v5) Lekstr54 - 10 dpo ? Mom86 - 9 dpo sensitest Liefsvansha - 11 dpo Seurebeure - 12 dpo sensitest Jolicoeur - 8 dpo ultra sensitive z&k Miltje - 8 dpo ultra sensitive z&k, predictor express, kruidvat 2v5 en action normaal Sterretjes ❤️ Wonder 1980, mk 28-9 Namar, mk 25-9 WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan.
https://www.deonlinedrogist.nl/predictor-early-zwangerschapstest-p-64659.html?utm_source=affiliate&utm_medium=tradetracker&utm_campaign=Dagaanbiedingen+niches de goedkoopste die ik tot nu toe gevonden heb voor de predictor early 12,5 MIU
Nou dames helaas meld ik me bij deze ook weer aan. Heb gisteren met 6 weken en 2 dagen een miskraam gehad Stond ineens op met bloedverlies, toch maar de vk gebeld en ik kon meteen terecht voor een echo dat was heel fijn. Bleek het vruchtje te klein te zijn, we schatten ong 4 weken. Moet komende vrijdag terug komen om te kijken wat er nog zit, maar miskraam is gisteren al gekomen dus ben er redelijk kapot van is voor mij de 1e keer, 1e kindje ook al bijna een jaar bezig. Kortom ik kan wel wat tips van jullie gebruiken dames die ook missed abortion/miskraam hebben gehad, hoe lang duurde het bij jullie eer dat de eisprong weer op gang kwam?
@Namar ik herken het voor mezelf niet, ik krijg andere zogenaamd grappige opmerkingen of vragen, maar wel van vriendinnen. Ik ben altijd alert op dat soort dingen en laat de vraagsteller dan altijd even 'dubbelzinnig' weten dat dit geen gepaste vraag is. Ze zijn zich vaak van geen kwaad bewust maar niemand is te oud om te leren.
Oh nee wat verdrietig zeg. Allereerst sterkte! Hopelijk 'lost je lichaam het zelf op' en heb je verder geen behandeling/ medicatie nodig. Bij mijn mk rond hetzelfde termijn kwam mijn cyclus direct weer op gang en had ik een voor mij normale gemiddelde eisprong al weer. Bij mijn andere waar ik langer zwanger was duurde het langer maar toen was mijn hcg ook vele malen hoger. Dikke knuffel vanaf hier en hopelijk vrijdag 'schoon'. (Heel naar om te typen maar bedoel het niet zo lullig als het misschien overkomt)
Dankjewel @Loes23 en @Rosa5 ! En dat bij jou Rosa het meteen weer op gang kwam geeft mij hoop hihi. Als ik nu nog niet leeg ben weer ik het niet meer (we houden de slechte humor er hier thuis maar in..)
Slechte humor is soms je enige redmiddel dus kan heel fijn zijn. De ronde na mijn laatste miskraam was ook gelijk succesvol want daaruit is mijn jongste ontstaan. Hopelijk is dat bij jou ook het geval. ❤