Ja dit is ook sinds ik de pil niet meer slik nooit het geval geweest. Altijd is het duidelijk. Heb ook even terug gekeken. Ik heb een paar een eisprong op dag 15 gehad, maar nooit later dat. Meestal dag 14 en 2 keer op dag 13. Dat is dan de inschatting. Een aantal keer ook s’avonds laat, dan weet ik nooit zo goed wat ik dan moet zetten als ovulatiedag.
Ik heb vorige maand ook mijn eisprong niet gevoeld. Terwijl ik wel een duidelijke follikel had. Toen wist ik eigenlijk al dat het niet gelukt was.
Dat kan toch alleen als je vruchtbaar ben met lh piek? Zo krijg je naar mijn idee een tweeling. Zodra er een ei gesprongen is veranderen je hormonen en kan er niet nog 1 springen. Denk ik... ben benieuwd naar het antwoord.
@PBV Ja we kunnen meerdere eitjes hebben per keer. Dat is het voordeel van onze leeftijd ook uit de linker- en rechtereierstok. Dan zien dan in de meting. Ik weet echter niet of ze dan tegelijk komen of dat er dagen tussen kunnen zitten. Dat zou super zijn als ze zien wanneer het eitje ongeveer gesprongen is Ik durf geen wedje te doen deze keer Ik dacht ik ga gewoon bellen in plaats van me de hele dag af te vragen of de eisprong nu geweest is of niet
Ik ben ook benieuwd! Ik ga het zo vragen Kunnen we kijken of de antwoorden van @PBV haar gyn en de mijne overeenkomen
Dat is super lief! Dank je wel! Van alle verklaringen vind ik deze met stip de alllllleeeeeeeeeerrrrrrrrrrbeste Krijg al wel weer testdrang
Sinds me innesteling ben ik steeds een beetje verkouden en in het begin steeds last van keelpijn. Dit heb ik bij al me zwangerschappen gehad ook zonder de R in de maand. Doordat je lichaam druk bezig is met je kleine ben je zelf vatbaarder voor bacteriën en kan je eerder ziek worden. Het is een echte zwangerschapskwaal. Ik zie het als iets positief zit alleen vandaag wel met een kruik op het werk
Het was een heel duidelijk gevoel. Er was genoeg zaad. Haha @Jolicoeur ik heb nu ook keelpijn En verkouden....dus een goede kans haha
Een leuk niet omdat je niet lekker voelt hoor Zwangerschapskwaaltjes willen wij hier alleen denk ik wel Ik hoop dat je snel wat opknapt!
Nee heb aan jou niets gedaan. Alleen dames die het vroegen of zelf hadden gezegd dat ze op paars mochten. Ik weet dat jij het zelf doet
Zou iemand mij misschien ook op paars willen zetten? Ben trouwens 35 jaar (staat er niet bij) en mijn NOD is verschoven naar de 22e....(denk ik) Haha als het niet teveel werk is
*** NOD-LIJST OKTOBER *** Onbekend Wonder 1980, 3e kindje, ronde 2 05-10 Amberen, 30 jaar, 3e kindje, ronde 1 14-10 Jody, 39 jaar, 4e kindje, ronde 2 Meisje6, 2e kindje, ronde 4 15-10 Lady1984, 34 jaar, 2e kindje, ronde 4 18-10 Lana88, 30 jaar, 1e kindje, ronde 2 19-10 Wondertjes1992 , 26 jaar , 3e kindje , ronde 8 Wens84, 34 jaar, 2e kindje, ronde 3 20-10 Saskia 0507, 32 jaar, 1e kindje, ronde 3 21-10 Namar, 42 jaar, 1e kindje, ronde 6*** AmyW, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 (MMM) 22-10 Loes23, 35 jaar, 2e kindje, ronde 2 23-10 Paula1984, 34 jaar, 3e kindje, ronde 3 25-10 Zonnetje2015, ?? 26-10 Hakoek, 31 jaar,1e kindje,ronde 8 Totaal: 15 Wachtbankje (11), Zwanger (0), Ongesteld (0) ,MMM (1), Negatieve test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) ------------------------------------------------------------------------------------ *** NOD-LIJST NOVEMBER *** 1-11 PBV, 39 Jaar, 2e kindje, 2e ronde utro 3-11 Mommyofcasa , 24 jaar , 3e kindje , ronde 2 4-11 Jeansflower, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 6-11 Rosa5, 37 jaar, 6e kindje, ronde 2 Totaal: 4 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0) ,MMM (1), Negatieve test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) ----------------------------------------------------------------------------------- Afspraken: 11 oktober: PBV - 16:10u follikelmeting 12 oktober: Shar91 - operatie 23 oktober: Namar - gyn ivm mk ***NOD-LIJST SEPTEMBER *** Totaal: 42 Waarvan 7 zwanger *** ZWANGER! GETEST SEPTEMBER *** debjuh86 - 8 dpo predictor early (tuurtest Kruidvat 2v5) Lekstr54 - 10 dpo ? Mom86 - 9 dpo sensitest Liefsvansha - 11 dpo Seurebeure - 12 dpo sensitest Jolicoeur - 8 dpo ultra sensitive z&k Miltje - 8 dpo ultra sensitive z&k, predictor express, kruidvat 2v5 en action normaal Sterretjes ❤️ Wonder 1980, mk 28-9 Namar, mk 25-9 WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan.