Jaaaaaaaa Dit vind ik geen vals streepje maar een beginnend streepje deze gaat mooi oplopen Ga je vanmiddag wat anders halen? Zou echt een predictor early doen Bij een op=op winkel is de early en express in set verkrijgbaar (niet online) voor 5 euro Ben je nu op 11 dpo? Kun je ook een foto maken met de eerdere test ernaast?
Ik ga morgenvroeg predictor early doen @Namar @Jolicoeur. Die moet ik nog halen. Heb de oude testen weggegaan omdat ik dacht: is toch niks ( zo dom! Maar ga er nu lekker veel halen voor elke dag en dan woensdag een CB digital!
Dat is 1 die op roze gaat. Nu de rest nog morgen komt @Namar!! Ik ga zo hard voor je duimen en op me blote knieën voor je.
Wat leuk voor je! Heb je het direct tegen je partner gezegd? Wat een geduld heb je Ik zou om 11.55 uur voor een grote AH staan wachten tot de deur open gaat om alle predictor earlys uit het vak te kopen waarschijnlijk zou ik ook nog een beetje gaan “sjansen” met de beveiliger of ik eerder naar binnen mag Begrijp ik dat je er even stil van bent! We gaan duimen voor een prachtige oploop! Joehoeoeoe 1 ROZE
Wat lief van je! Dank je wel! Morgen is nog wel vroeg. S’avonds laat/s’ochtends vroeg is het pas 8 x 24 uur en feitelijk 8 dpo volgens mij. Ik moet wel eerlijk blijven Ik ga in de middag een predictor early doen
Jammer dat je ze hebt weg gegooid Wil je nog een foto maken met alle twee de testen (8 dpo en nu) als het lukt en je van de shock bent bekomen?
@lana88 wauw!!!! Gefeliciteerd!!!❤️ @Shar91 beterschap! Fijn dat het achter de rug is! @Namar mijn ovulatietest knalde gister pas echt en dat was maar goed ook! Beetje bewogen dagen gehad. Ik wilde graag vrijdag al aan de klus maar manlief besloot om flink aan de borrel te gaan en die was te lam voor woorden. En ik mega kwaad en teleurgesteld. Gelukkig knalde de test gister pas echt en konden we het goedmaken. Toen we terug kwamen in de woonkamer zagen we dat de hond in mijn tennistas een inhalator (ooit gehad vanwege een longontsteking en vergeten weg te gooien) te pakken had gehad en die begon zich zorgwekkend te gedragen. Dus gisteravond konden we eerst naar de dierenarts om vervolgens een ritje Utrecht (Spoeddiergeneeskunde) te maken!! Godzijdank is de hond er weer bovenop gekomen en kan ik na alle commotie plaatsnemen op het wachtbankje!
@Namar Die heb ik dus ook niet meer, omdat we dachten dat het uiteindelijk toch niks was. Maar ga de volgende testen erbij leggen! Vanmiddag een paar early halen! Eventueel proberen nog eentje te doen maar weet niet zo goed hoe het dan werkt met plassen (qua geconcentreerd). Dankjewel lieve allemaal! Hopelijk blijft het zitten en loopt het op! Mijn vriend is in de wolken maar ook nog een beetje bang. Ik had op 2 oktober mijn ovulatiepiek! Dus beetje afhankelijk van wanneer de eisprong echt was hoever ik nu ben.. Ik hoop zo dat we superveel roze gaan zien!!!
Goed-maaksex is vaak de betere sex Waarschijnlijk is het zaadje nu aan het jagen op het eitje om nog een goedmaakkusje te geven. Daarna wordt het zaadje opgeslokt door het eitje en staan ze weer redelijk quitte toch? Ben je bij de faculteit dierengeneeskunde geweest van de universiteit? Daar zijn ze super goed. Ik heb er 1000-den euro's naar toe gebracht Wat voor hondje heb je? Fijn dat het nu weer goed gaat!
@Jolicoeur heeft hier een tijdje geleden wat over gepost. Niet urenlang je plas ophouden in ieder geval. Ik zou nu alles uitplassen. Stoppen met drinken, op een paar kleine nipjes na als je echt dorst hebt. Alle plas die vanmiddag komt is dan geconcentreerder. Als je over 2 uur moet plassen gewoon gaan. Stel dat je vanmiddag om 15.00 uur een test hebt en je plast nog een keer is je plasje vast geconcentreerd genoeg. Ik zou als je weet dat je bv. om 15.00 uur gaat testen om 14.00 uur niet meer plassen en wachten tot je de test gaan doet. Dat moet lukken als je daarvoor niet je plas gaat ophouden Het ophouden van plas zorgt alleen maar voor meer urine. En als je niet stopt met drinken blijft de urine zelfs 'waterig'. Het 'stoppen' van drinken zorgt na verloop van tijd voor geconcentreerdere urine. Dit zou moeten werken, tenzij je nu al 1 liter op zou hebben, dan is het pas tegen de avond geconcentreerder als je nu 'stopt' met drinken. Predictor is een goede test. Je hoeft sowieso geen zwaar donker gele urine te hebben voor deze test volgens mij. Iemand nog aanvulling erop of een ander idee? Succes! We zien graag je test
Hahahaha hilarisch je beschrijving!!! Helemaal mee eens..... we call it even als mijn eitje dat zaadje opslokt!! Ja we zijn inderdaad daar geweest. Maar uiteindelijk heeft de dierenarts in de avond al datgene gedaan wat moest gebeuren. Het arme beest had een hartslag van 180. Maar mocht alsnog ruim 200 euro afrekenen! En dat nadat we bij de dierenarts al 300 hadden mogen pinnen. Dure inhalator, maar wel fijn dat hij weer beter is. Het is een kruising...