***HIGH TEA LIJSTJE*** Paula1984 Noord-Brabant op de grens Zuid-Holland en Gelderland. Auto JA Wonder 1980, Gelderland. Auto JA Rosa5, Drenthe, Auto Ja Lana88, Noord-Brabant, Auto Ja
Je zit goed in de zw-kwaaltjes Ik hoop dat het raak is! Ik had vannacht felle steken ter hoogte van mijn baarmoeder/eierstokken. Het leken wel electriciteitsshokjes, was zeker 15 tot 20 cm lang die steken. Was na 10 min voorbij. Ik werd er wakker van.. Heel raar. Mijn borsten zijn opgezet en gevoelig, maar dat heb ik denk ik sowieso voor mijn NOD.
@paula1984 Vet haar klinkt bekend… spannend! Ik weet zeker dat ik mijn innesteling gevoeld heb: warm, raar branderig gevoel in mijn bm, steekjes/prikjes… en toen niets meer qua kwaaltjes. @Saskia0507 Heel jammer. Maar wie weet… Wat bij mij was: geen streepje bij ochtendurine, maar uitplassen en na een half uurtje nog een test: positief. Dus dat is ook nog het proberen waard. Later op de dag testen J @Wonder 1980 Dat zou wat zijn, een tweeling @Namar Die schokjes zijn wel bijzonder. Ben benieuwd! Even random info waar misschien wel iemand wat aan kan hebben: Wij hebben deze ronde (de tweede dus) echt duidelijk gekeken wanneer mijn eisprong was en elke dag seks gehad. Eigenlijk hebben we dat altijd, 1 a 2 keer (hoog libido van 2 kanten). We dachten eerst dat dat niet goed was, maar uiteindelijk blijkt het prima te werken Verder na de seks echt 20 minuten lang benen omhoog.
***HIGH TEA LIJSTJE*** Paula1984 Noord-Brabant op de grens Zuid-Holland en Gelderland. Auto JA Wonder 1980, Gelderland. Auto JA Rosa5, Drenthe, Auto Ja Lana88, Noord-Brabant, Auto Ja[/QUOTE] Namar, Zuid-holland. Regio Den Haag/Rotterdam Auto JA Nog een keertje op de lijst, ik was ervan af geglipt Denk dat @Rosa5 en ik tegelijk bezig waren
Volgens mijn Gyn is er geen wetenschappelijke onderbouwing voor verhoogde vruchtbaarheid na mk, maar komt het wel erg vaak voor. Bij mij is het ook gebeurd. Ik hoop het bij jou ook! Zou je een tweeling leuk vinden?
***HIGH TEA LIJSTJE*** Paula1984 Noord-Brabant op de grens Zuid-Holland en Gelderland. Auto JA Wonder 1980, Gelderland. Auto JA Rosa5, Drenthe, Auto Ja Lana88, Noord-Brabant, Auto Ja Namar, Zuid-holland. Regio Den Haag/Rotterdam Auto JA Jolicoeur, zuid-Holland, regio Groene hart, auto JA
Ik zou wel willen denk ik... Dan heb ik er gelijk twee Een tweede kindje word denk ik lastig.. nu de eerste al niet eens blijft zitten
Dit kan zeker werken! Dat zie je bij jou Het aantal zaadcellen per lozing wordt alleen minder bij een man als je het vaak doet. 1 x per dag of om de dag met in ieder geval op de dag van de ovulatie moet voldoende zijn. Ik heb overigens in de meeste gevallen maar 1 x sex gehad 24 uur voor de ovulatie. En dat werkte ook
Dank je wel❤️ Volgens mij is er wel verhoogde kans gezien mijn leeftijd en dat mijn moeder en zijn moeder ook een tweeling hebben gekregen. Van dat laatste weet ik niet precies hoe het zit
Ik heb ook zitten nadenken over productie van zaad. Zal het ook niet verschillen wat je gewoonte is, bij normale vruchtbaarheid, ik denk dat als je het normaal maar 3x in de week doet en opeens een paar dagen achter elkaar. Dat je dan minder zaadcellen per lozing gaat krijgen op een gegeven moment, maar geldt dat ook als je het sowieso al dagelijks doet?
4 is een makkie, ik denk dat ik bij een tweeling wel even moet slikken..7 zit niet in mijn berekeningen