@zonnetje2015 Ivm met niet oplopende zwangerschapdtesten ben ik donderdagavond gestopt met utro. Dinsdag was ik pad begonnen. 6 balletjes gebruikt. Gisterenochtend laatste zwtest met weer licht streepje. Niet meer getest. Ga ik ook niet doen meer. Ik krijg geen weefsel/stolsel of bloeding. Nu 1 dag na NOD. Komt dit door utro?
Ik weet alleen mijn LF van m'n 1e poging, 11,5 dagen. Laatste 10 maanden heb ik wel de lengte van mijn cyclus bijgehouden. Deze was 2x 28 dagen, de rest altijd eerder. Morgen is dag 28... Dus dan verwacht ik toch echt mijn menstruatie.
@zonnetje2015 Mijn gyn zegt dat het de menstruatie kan uitstellen (hoeft niet) maar dat een vmk gewoon er door komt. Ik heb het maar 3 dagen gebruikt. Zou nu toch wel bloeding verwachten. Ga morgenochtend sowieso wel gyn bellen.
J Je hebt positief getest met een paar dagen utro? Dan zou je nu door moeten gaan tot 12 weken volgens Gent. Dan hoor je in principe geen bloeding te krijgen. Wat heeft je gyn hierover gezegd
Ja voordat ik aan de utro ging was mijn test positief. De testen liepen echter niet op. Daarom mocht ik stoppen. Anders ook doorgaan. Ik zou volgens gyn bloeding krijgen als mk gevolg is van aanlegfout of iets anders. Dat houdt utro niet tegen zei ze
Dat kan echt een paar dagen duren na utro. Hier na 2-3 dagen ongesteld na t stoppen met utro. Ja ik heb de medicatie via Gent
De gyn zegt dat bij vmk het er doorheen komt. Utro of niet. Hoe dan ook, ik moet geduld hebben. Is je eisprong dan ook vertraagd? Dat zou jammer zijn, deze is normaal altijd snel Hoop dat je eerdaags toch nog een streepje ziet
Ja het verlengt je cyclus. Maar je hebt t maar heel kort gebruikt dus t zal bij een vmk echt wel komen. Je kunt evt nog een restje wagen.
Ik moet dinsdag naar gyn in academisch ziekenhuis. Morgen eigen gyn Bellen. Ik wacht nu maar even met testen Ik krijg vast een echo als bloeding niet komt. Ik heb idd maar kort gebruikt.
Oké paar uur later; toch wat steekjes en net 'eggwhite' gesignaleerd. Ben als een kind zo blij, er gebeurt wat
Ja denk t wel! Net getest en (bijna) posi, weet niet of ik m donkerder krijg of dat dit t was dus morgen kijken wat hij doet. Al 2 dagen zeurende onderbuik, zere rug dus verwachtte m al En uitgerekend vandaag heeft meneer geen zin, zucht
Ziet er goed uit! Wordt deze nog donkerder bij jou? Of is dit de meest positieve? Morgen is ook nog okee toch? Weet hij van jouw testjes?
*** NOD-LIJST OKTOBER *** 05-10 Amberen, 30 jaar, 3e kindje, ronde 1 14-10 Jody, 39 jaar, 4e kindje, ronde 2 Meisje6, 2e kindje, ronde 4 15-10 Lady1984, 34 jaar, 2e kindje, ronde 4 17-10 Lana88, 30 jaar, 1e kindje, ronde 2 19-10 Wondertjes1992, 26 jaar, 3e kindje, ronde 8 Wens84, 34 jaar, 2e kindje, ronde 3 20-10 Saskia 0507, 32 jaar, 1e kindje, ronde 3 Namar * 21-10 AmyW, 32 jaar, 2e kindje MMM) 22-10 Loes23, 35 jaar, 2e kindje, ronde 2 23-10 Paula1984,34 jaar, 3e kindje, 3e ronde 25-10 Zonnetje2015, ?? 26-10 Hakoek, 31 jaar,1e kindje,ronde 8 28-10 Wonder 1980, 38 jaar, 3e kindje, ronde 2 30- 10 PBV, 39 Jaar, 2e kindje Totaal: 15 Wachtbankje (13), Zwanger (2), Ongesteld (2), MMM (1) Negatieve test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) ---------------------------------------------------------------------------- *** ZWANGER OKTOBER *** Totaal: 15 Waarvan 2 zwanger Lana88 - 11 dpo sensitest early (6dagen) & predictor early❤️ AmyW - 10 dpo early predictor ---------------------------------------------------------------------------- *** NOD-LIJST NOVEMBER *** Onbekend Liefsvanha, 29 jaar, 1e kindje, ronde 10 (na MK) 1-11 3-11 Mommyofcasa , 24 jaar , 3e kindje , ronde 2 4-11 Jeansflower, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 6-11 Rosa5, 37 jaar, 6e kindje, ronde 2 Totaal: 5 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0) ,MMM (1), Negatieve test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) ---------------------------------------------------------------------------- *** ZWANGER NOVEMBER *** Totaal: ? Waarvan ? zwanger ❤️ ------------------------------------------------------------------------ Afspraken 12 oktober: Shar91 - operatie 15 oktober: PBV follikelmeting 18 oktober: PBV afspraak gyn 23 oktober: Namar - gyn ivm mk ------------------------------------------------------------------------- *** ZWANGER SEPTEMBER *** Totaal: 42 Waarvan 7 zwanger debjuh86 - 8 dpo predictor early (tuurtest Kruidvat 2v5) Lekstr54 - 10 dpo Mom86 - 9 dpo sensitest Liefsvansha - 11 dpo Seurebeure - 12 dpo sensitest Jolicoeur - 8 dpo ultra sensitive z&k Miltje - 8 dpo ultra sensitive z&k, predictor express, kruidvat 2v5 en action normaal Sterretjes ❤️ Wonder 1980, mk 28-9 Namar, mk 25-9 Liefsvanha, mk 06-10
@paula1984 hè shit jammer, succes in je nieuwe ronde. Ik denk dat ik gisteren blij was voor niks, ovu test was nog steeds negatief en had gisteravond bloedverlies. Snap er geen bal meer van.