@lana88 wat ontzettend jammer en logisch dat jullie verdrietig zijn. @Rosa5 reageerden je ovu testen niet op een zwangerschap wellicht? @Namar als je nu zou testen zou t goed zichtbaar moeten zijn de streep aangezien je nu over tijd bent ipv voor nod
Dat kan, maar dat hoeft nog niet. Er zijn dames die pas 10 dagen NOD een positieve test hebben. Zie bijlage Ik test nog niet, ik wacht echt eerst de echo af
Ik zou voor de grap wel een test kunnen doen maar dan had mijn temp echt hoger moeten zijn. Heb nu mijn voor ei temperatuur zeg maar.
Mn cyclussen zijn lang maar wel erg regelmatig, standaard op dag 28/29 m’n eisprong Nu aub wat korter Aargh
Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Ik heb werkelijk geen idee. Bij mijn eerste zwangerschap was het in ieder geval heel anders toen ik daarachter kwam Dus ergens verwacht ik dat mijn menstruatie nog doorbreekt.. maar liever niet natuurlijk
Heb boven nu kv 2 voor 5 liggen. Maar heb mijn kind nu hier. En ik doe het liever in rust en anonimiteit.
@lana88 wat onwijs verdrietig en knap dat jullie er positief in staan❤️ @Namar ik duim heel hard met je mee! De rest die ik vergeet; ik duim voor mooie eitjes en positieve testjes Ik ben niet meer ongesteld en verwacht over een week mijn ei... ik kan dus weer aan de bak
Het zegt natuurlijk niets over jouw situatie op dit moment, maar ik wilde je toch even laten weten dat ik ook 1 cyclus geen eisprong heb gehad en wel gewoon ongesteld werd. Na een week lang allemaal ovu testjes die steeds bijna positief waren brak het ineens door. Mijn temp was ook laag gebleven, wat bevestigde dat er echt geen eisprong was geweest. Ook duurde die cyclus toen een stuk korter dan ik normaal gewend ben. Gyn vertelde dat je zonder eisprong evengoed ongesteld kunt worden aangezien het baarmoederslijmvlies zich inmiddels wel gewoon heeft opgebouwd, maar omdat er geen eitje komt laat het uiteindelijk toch los om zo weer opnieuw te kunnen opbouwen voor een volgende ronde. Nogmaals geen idee of dit bij jou ook het geval is, maar misschien geeft deze info je wat rust. Weet zelf hoe frustrerend het kan zijn als je je eigen lichaam even niet meer kunt volgen!
@Shar91 bedankt voor het delen, persoonlijke ervaringen heb ik meer aan dan de standaard teksten die ik via Google tegenkom. Van mij mag deze ronde best over zijn, voelt sowieso niet goed en begin liever een nieuwe ronde dan nu nog een tijd te gaan zitten wachten. Heb inmiddels ook hoofdpijn en dat past op zich wel bij mij en begin nieuwe cyclus. Lh waarde is nog wel hoog, ben benieuwd wanneer die zakt.
Ja hoor. Mijn gyn glimlachte erbij. Dat was een beste eisprong zei ze haha @lana88 wat verdrietig! Sterkte!!