Lijkt mij ook niet maar voor de zekerheid neem ik het maar niet meer. Misschien gewoon toeval en volgende ronde weer normaal.
Nog geen nieuws van Namar of mis ik iets? En 2 zwangere nieuwe dames yeaaaaaah!! Dat overdatumplusje gister was een mooie hah
*** NOD-LIJST OKTOBER *** 05-10 Amberen, 30 jaar, 3e kindje, ronde 1 14-10 Jody, 39 jaar, 4e kindje, ronde 2 Meisje6, 2e kindje, ronde 4 15-10 Lady1984, 34 jaar, 2e kindje, ronde 4 17-10 Lana88, 30 jaar, 1e kindje, ronde 2 19-10 Wondertjes1992, 26 jaar, 3e kindje, ronde 8 Wens84, 34 jaar, 2e kindje, ronde 3 20-10 Saskia 0507, 32 jaar, 1e kindje, ronde 3 Namar * 21-10 AmyW, 32 jaar, 2e kindje MMM) 22-10 Loes23, 35 jaar, 2e kindje, ronde 2 23-10 Paula1984,34 jaar, 3e kindje, 3e ronde 25-10 Zonnetje2015, ?? 26-10 Hakoek, 31 jaar,1e kindje,ronde 8 28-10 Wonder 1980, 38 jaar, 3e kindje, ronde 2 30- 10 PBV, 39 Jaar, 2e kindje Totaal: 15 Wachtbankje (13), Zwanger (1), Ongesteld (3), MMM (1) Negatieve test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) ---------------------------------------------------------------------------- *** ZWANGER OKTOBER *** Totaal: 15 Waarvan 2 zwanger Lana88 - 11 dpo sensitest early (6dagen) & predictor early❤️ AmyW - 10 dpo early predictor ---------------------------------------------------------------------------- *** NOD-LIJST NOVEMBER *** Onbekend Liefsvanha, 29 jaar, 1e kindje, ronde 10 (na MK) 1-11 3-11 Mommyofcasa , 24 jaar , 3e kindje , ronde 2 4-11 Jeansflower, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 6-11 Rosa5, 37 jaar, 6e kindje, ronde 2 13-11 Saskia, 32 jaar, 1ste kindje, ronde 4 17-11 Paula1984, 34 jaar, 3e kindje, ronde 4 Totaal: 6 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0) ,MMM (1), Negatieve test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) ---------------------------------------------------------------------------- *** ZWANGER NOVEMBER *** Totaal: ? Waarvan ? zwanger ❤️ ------------------------------------------------------------------------ Afspraken 23 oktober: Namar - gyn ivm mk ------------------------------------------------------------------------- *** ZWANGER SEPTEMBER *** Totaal: 42 Waarvan 7 zwanger debjuh86 - 8 dpo predictor early (tuurtest Kruidvat 2v5) Lekstr54 - 10 dpo Mom86 - 9 dpo sensitest Liefsvansha - 11 dpo Seurebeure - 12 dpo sensitest Jolicoeur - 8 dpo ultra sensitive z&k Miltje - 8 dpo ultra sensitive z&k, predictor express, kruidvat 2v5 en action normaal Sterretjes ❤️ Wonder 1980, mk 28-9 Namar, mk 25-9 Liefsvanha, mk 06-10
Ik moest nog op rood maar nu meteen ook mijn volgende NOD erbij gezet... Ronde 4 here i come... en hopelijk ook een baby
"Loes23, post: 21898263, member: 77532"]Ohhh moet steeds aan Namar denken!!! Ik ook. Ben bang voor een verdrietig bericht anders had ze vast al wat van zich laten horen.
@Rosa5 @paula1984 Soms is het zooo moeilijk als het niet gaat zoals je het hoopt. Boosheid, verdriet, een traan een lach, maar ook dankbaarheid voor wat er wel is. Dat laatste houdt ons positief en sterk. Het is ons NOG niet gelukt, maar dat komt! Dikke ❤️❤️❤️ voor de volgende ronde..
Lieve allemaal, Maandagavond heb ik iets licht bloedverlies gehad. Dat heeft zich gisteren voortgezet, al is het nog niet noemenswaardig. Op de echo is niets zichtbaar op dit moment, veel te vroeg. En de test is nog steeds heel licht. Ik verwacht dat de bloeding vandaag doorzet. Deze ronde sluit ik helaas af met weer een vmk Ongeloof en verdriet na een klein sprankje hoop na zaterdag dat dit zo vaak is gebeurd, maar helaas wel de waarheid.. Gisterenavond heb ik met VL doorgebracht. Veel dikke knuffels gehad Ondanks dat hij zich zorgen maakt over wat dit met mij doet, zal hij mij steunen om mn hartewens voor een wondertje in vervulling te laten gaan. Eventueel zelfs met adoptie (nooit over nagedacht en ben ik vast ook te oud voor ) Mijn bezoek aan het academisch ziekenhuis verliep heel goed. Ik ben met spoed doorverwezen met de polikliniek herhaalde miskramen en gisterenmiddag al een terugkoppeling gehad van de arts. Er was ook aandacht voor het emotionele aspect (mk’s zijn helaas nog taboe, maar komen zo vaak voor). Ik krijg alle onderzoeken die ik wens (dankzij de bijdrage van @Jolicoeur wist ik hier ook het nodige van ❣️) op zeer korte termijn. Extra factoren die ook een risico kunnen zijn worden uitgesloten. Helaas blijft mijn leeftijd wel een gegeven en zal het ervoor zorgen dat ik bij iedere zwangerschap ca. 50% kans op succes heb. Gelukkig hoef ik geen utro meer. Was volstrekt onzinnig in mijn geval. Als ik doorga komt er hoop ik een keer een vruchtje dat blijft. De gyn zegt dat die kans heel groot is. Ik mag mezelf gelukkig prijzen dat mijn vruchtbaarheid heel goed is en ik keer op keer wel een kans heb gekregen ❤️ Voor nu heel gezond blijven zodat ik zelf ook de optimale omstandigheid creër en emotioneel weer op kracht komen voor de volgende ronde. Dank je wel voor al jullie medeleven en lieve berichtjes de afgelopen dagen. Dat doet echt veel goed ❤️❤️