@Namar ik heb thuis ook nog de dipsticks van 2besure liggen. Die van zwanger en kids ken ik niet.....ben benieuwd naar jouw/jullie testen straks.
@Wonder 1980 Hahahaha tijdens het shoppen Leuk dat je vriend ook mee doet! Spannend he een eerste kindje Zou wel super zijn als het direct raak is! Eerste ronde toch?
Ik ben pas 5 dpo wil ook testen Whaha Maarre zwanger & kids wisselende ervaringen mee. Vorige cyclus tuurstreep op kruidvat 2v5 en dipstick van zwanger & kids.. bleek achteraf m’n eisprong & dus geen zwangerschap was gelukkig zelf ook niet overtuigd.
Nog meer vrouwen die het wachtbankje ongelofelijk lang vinden duren pfff... Morgen 10 dpo... iedere ochtend snel naar het toilet dat ik geplast heb voordat ik een test kan doen hahah.. nog eventjes wachten! Wanneer gaan jullie testen! Hopen op een mooie roze lijst
Ja echt testdrang dus!! Inderdaad de eerste ronde . Zou echt fantastisch zijn, maar ik ben nog voorzichtig.
Whahaha. Wat een goede omdenker! You go girl! Of girls ik durf t nog niet aan. Ik had de 13e mn LH piek. Wil dat zeggen dat mn ei er dan de 14e was? Dan zou ik nu 9dpo zijn. Klopt dat? Lichaam begint zoals gewoonlijk weer vanalles aan te geven. Krampachtig gevoel wat lijkt op menstruatie, gevoelige borsten. Snel geirriteerd (dat is wel nieuw), en wisselende korte vlagen van hoofdpijn. Ben bang dat t progesteron is. Durf gewoon niet anders te denken..
Ik zie geen handtekening dus weet niet op welke dag je nu bent? Maar als je op 13 positieve test had heb je idd 14/15 eisprong
Die leeft in totale onwetendheid wat dat betreft, ik hoef ook echt niet met tuur testjes aan te komen ofzo. Nee hij weet niet eens dat ik weer actief ben op ZP. Lekker zo laten want ik wil niet dat hij onder druk komt te staan. Wel grappig, ik ben chagrijnig vandaag dus hij begon zich al af te vragen of ik misschien ongesteld was. Haha totaal geen idee dus.
Ik weet niet zo goed wat je bedoeld met "handtekening". Ik zit nu op de 23e dag van mn cyclus. Verwacht dat de 22e september de dag is dat mn menstruatie moet beginnen. Bedoel je dat?
Ik had trouwens hier ergens op ZP gelezen dat de ovu testen van 2bsure goed zijn maar de zwangerschapsdipsticks valse streepjes geven dus ik durfde het niet aan ze te bestellen. Jaren geleden had ik ze ook al van Zwanger&Kids dus toch maar weer die gekozen
Predictor wil ik ook nog kopen. Mocht ik iets zien op mijn gratis testen dan test ik ook nog met andere ter controle. Ben benieuwd naar je test van morgen.