Ik heb inmiddels wat dingen gelezen over voeding, stress etc. En ik denk dat er wel wat dingen kloppen. Ik heb vorig jaar een depressie gehad, met bijbehorende medicatie en daarna een periode met veel stress. Mijn BMI is wel goed maar ben echt verslaafd aan suiker en ben veel meer zuivel gaan eten. Allemaal dingetjes die ik dus teruglees. Ik denk dat ik tot mijn volgende afspraak in ieder geval wel wat met mijn voeding kan doen. Suiker en zuivel fors minderen en meer eiwitten enzo. Zag iets over een soort pcos dieet. Niet dat ik wil afvallen maar wat aanpassingen kan geen kwaad, zeker de hoeveelheid suiker haha. Ik eet best gezond hoor maar zie wel verbeterpunten.
Stilte voor de storm denk ik Mijn testen zijn aan het oplopen en verwacht dinsdag mijn ei. Nu nog kijken of we kunnen klussen want mijn vriend is ziek... hij moet maar
Hier ook aan de ovulatietesten, maar een heel licht streepje. Vorige keren rond dag 17 eisprong. Nu zal het dus wat later zijn. Dus geduld hebben. (dag 14 nu) Oh ja had eerst bericht dat we even 2 maanden zouden stoppen i.v.m. zomervakantie etc.. Maar vonden het toch zonde van de kansen dus....gaan door. Hopelijk lukt het nu wel om rond/tijdens de eisprong te klussen. En roze zou toch eigenlijk wel heel leuk zijn deze maand. Bevallen in NL ook leuk voor familie en vrienden!
Ik zit op 11 dpo. Zodra ik getest heb, horen jullie het wel. Hier alleen lichte pijn aan mijn borsten. Verder weinig symptomen.
Heftig zeg @Rosa5 , nog even afwachten dus wat er uit het bloedonderzoek komt.. spannende tijden voor jullie, hopelijk wordt jullie wel een 6e wondertje gegund! Hier een week tussenuit geweest, hebben nog even een week van de zon en warmte genoten in het buitenland! Eventjes niet 24 uur per dag in gedachte bij het zwanger worden! Maar m’n vruchtbare week was wel precies op vakantie dus we hebben het wel om de dag gezellig gemaakt, nu dus op het wcahtbankje en in gedachte weer meer bij zal het nu dan wel of toch weer niet... weet wel dat ik het zwanger proberen te worden nu al niet meer leuk vindt (sorry aan de dames die al veel langer bezig zijn) maar je gedachte verzetten is zooo lastig, zelfs met een peuter die we al hebben rondhuppelen, zelfs m’n man is elke ronde teleurgesteld terwijl hij eerst zoiets had van we het zien wel...
Hier deze maand begonnen met ovulatie testen. Tot nu toe nog alleen tuurstreepjes daarop dus ben benieuwd. @Meisje6 hier was het bij de eerste ook meteen raak. In juli ook begonnen voor de tweede en ook ronde 5
@Meisje6 heerlijk zeg nog even nagenieten van de zon. Vandaag echt winterweer in NL. Succes met wachten, ik duim voor je!
Spannend! @Jodie79 wonen jullie in t buitenland? Hier vandaag zwaardere ‘krampen’ en onderrug zeer dus misschien innesteling? 6 dpo.
@Jeansflower ja wij wonen in Madrid voor een jaar of 4 i.v.m. werk van mijn man. Hoop voor je op een innesteling kan goed op 6 dpo.