Heerlijk @Meisje6 En @Jolicoeur ik ben voor je aan het duimen. Ovu CB test gaf vanmorgen een smiley dus vanavond aan de klus. Blijf nog wel even die van sensitest doen om te kijken of deze nog oploopt en wanneer weer afloopt. Anyway; bijna op het wachtbankje en dan gaat het waaaccchttteeen en hypochonderen weer beginnen of of of gewoon deze rond raak en dan voor iedereen en plakkers en vooral voor @Namar en dan kunnen we met z’n allen naar ‘iedereen op roze’
@Meisje6 wel lekker even een weekje weg en vaak is het dan raak Maar lastig hé, ik heb dat ook, probeer er niet teveel mee bezig te zijn. Maar dat gaat moeilijk vooral na de eisprong dat wachten. En zeker als het toen de eerste ronde raak was kan ik mij voorstellen dat iedere ronde meer steeds een grotere teleurstelling is. Hoop voor je dat het snel raak mag zijn.
Zoals ik eerder vertelde ben ik met ovu testen begonnen. Tot gister alleen tuurstreepjes en vandaag zo. Maar dit is nog niet positief toch of wel?
Dat hoop ik voor je! Zo’n weekje rust en je vruchtbare periode is een topcombinatie! Mijn duimpjes draaien al❣️
Jaaaaaaa iedereeen op roze! Dat zou fantastisch zijn dit jaar nog en plakbeebs uiteraard ❤️ @PBV @Wonder 1980 @Jeansflower mogen beginnen met de roze streepjes❣️
** NOD-LIJST OKTOBER *** 21-10 AmyW, 32 jaar, 2e kindje MMM) 22-10 Loes23, 35 jaar, 2e kindje, ronde 2 23-10 Paula1984,34 jaar, 3e kindje, 3e ronde 25-10 Zonnetje2015, 26-10 Hakoek, 31 jaar, 1e kindje, ronde 8 MhartjeA, 28 jaar, 2e kindje, ronde 3 28-10 Wonder 1980, 38 jaar, 3e kindje, ronde 2 30- 10 PBV, 39 Jaar, 2e kindje Totaal: 8 Wachtbankje (2), Zwanger (3), Ongesteld (3), MMM (1) Negatieve test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) ---------------------------------------------------------------------------- *** ZWANGER OKTOBER *** Totaal: 15 Waarvan 3 zwanger AmyW - 10 dpo early predictor MhartjeA - 10 dpo kv 2v5 Loes23 ---------------------------------------------------------------------------- *** NOD-LIJST NOVEMBER *** 1-11 2-11 Jeansflower, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 3-11 Mommyofcasa , 24 jaar , 3e kindje , ronde 2 6-11 Rosa5, 37 jaar, 6e kindje, ronde 2 Liefsvanha, 29 jaar, 1e kindje, ronde 10 11-11 Jody, 39 jaar, 4e kindje, ronde 2 12-11 Lady1984, ? 13-11 Saskia, 32 jaar, 1ste kindje, ronde 4 17-11 Paula1984, 34 jaar, 3e kindje, ronde 4 20-11 Namar, 42 jaar, 1e kindje, ronde 7 22-11 Zonnetje 2015, 32 jaar 2e kindje ronde 4 29-11 Miltje, 34 jaar, 4e kindje, ronde 4 Totaal: 10 Wachtbankje (2), Zwanger (0), Ongesteld (0) ,MMM (1), Negatieve test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) ---------------------------------------------------------------------------- *** ZWANGER NOVEMBER *** Totaal: ? Waarvan ? zwanger ❤️ ------------------------------------------------------------------------ Afspraken ------------------------------------------------------------------------- *** ZWANGER SEPTEMBER *** Totaal: 42 Waarvan 7 zwanger debjuh86 - 8 dpo predictor early (tuurtest Kruidvat 2v5) Lekstr54 - 10 dpo Mom86 - 9 dpo sensitest Liefsvansha - 11 dpo Seurebeure - 12 dpo sensitest Jolicoeur - 8 dpo ultra sensitive z&k Miltje - 8 dpo ultra sensitive z&k, predictor express, kruidvat 2v5 en action normaal Sterretjes ❤️ Wonder 1980, mk 28-9 Namar, mk 25-9 Liefsvanha, mk 06-10 Miltje, mk17a20-10 Lana88, mk 21-10 Namar, mk 23-10
Ik was van de lijst af gefloept Ik denk dat mijn eitje al bijna komt. Hoe bizar ook. Ik zit pas op cd6 en het bloeden is nog niet over. Ik heb getest omdat ik mijn tepels al voelde en best wat slijm heb. Ik weet dat deze test nog niet knalt. Maar mn lh is normaal niet zichtbaar op de test of heel licht. Helemaal bij de niet-gevoelige test. Verleden ronde had ik s’middags zo’n test als deze en s’avonds een knaller. We gaan het zien @Rosa5 Hoe is het met jou? Wanneer is je volgende afspraak? Ik hoop dat je man er net zo in staat als jij en er toch nog gauw een wondertje mag komen❣️ @Jeansflower Nu op het wachtbankje toch? Spannend! Ik ben benieuwd of je straks symptomen gaat voelen. @Hakoek Ik snap heel goed dat je verdrietig bent. Deze nieuwe testen gaan je ook deze maand je eitje traceren! Ga voor je duimen dat het nu raak is❣️ Ik ben even iets minder aanwezig, omdat ik een studiedeadline heb volgende week. Maar ik volg zeker wel alles hoor
Bijna! Had je goed geconcentreerde urine? Goed donker? Kan best dat hij al positief is vandaag maar je urine niet geconcentreerd genoeg is
Ik voel vandaag echt iets. Zeg maar gerust best enorme krampen & steken. T is dat 6/7dpo te vroeg is voor ongesteldheid anders zou ik dat denken. Dus ik hoop innesteling. T gevoel is gelijk aan een goede eisprong maar dan met rugkrampen erbij.
@Namar ik krijg een afspraak thuisgestuurd, samen met een lijst die ik moest invullen. Maar moet sowieso nog contact met de huisarts opnemen. Mijn man is heel stil dus ik zeg of vraag maar even niks. Hij komt vanzelf praten. Ik verlies nog af en toe wat bloed dus denk dat de boel gewoon in de war is. Hopelijk herstelt dit uiteindelijk vanzelf. Ben benieuwd of je eitje inderdaad al heel dapper aan het groeien is. In ieder geval heel succes met je studie.
@Jodie79 & @Namar , super lief jullie reactie, dankjulliewel! En dat is het zeker @Jodie79, je wordt steeds onzekerder, juist omdat onze dochter meteen raak was. @Rosa5 het is hier idd koud! Zijn vandaag weer thuis gekomen, maar brr, wel weer even omschakelen hoor! @Lady1984 we gaan echt precies gelijk op idd, en bij jullie ook de eerste meteen raak, het is dan echt een voorrecht meteen zwanger te mogen worden hè.. hopelijk voor beide deze ronde meer geluk! @Jeansflower hoop voor jou dat het de innesteling is!
Doe het steeds met tweede plasje. En dan heb ik in de tussentijd zeer weinig tot niks gedronken. Er zit dan 2 a 3 uur tussen.
Ik ben er ook nog hihi, in het weekend ben ik eigenlijk standaard offline. Wil ook niet teveel op zp even lees wel mee maar ik maak mezelf echt hartstikke gek soms.
@paula1984 herkenbaar. Ik wil het aan de ene kant ook wel minder omdat ik toch wel merk dat het iedere ronde dat het weer niet lukt, de teleurstelling groter wordt. Maar aan de andere kant ‘sleept’ mij dit toch wel door de lange dagen heen en toch wel het gevoel dat je het ergens kwijt kan (soort van anoniem) omdat deze fase best privé is (dat vind ik dan). Daarnaast vind ik het ook erg leuk om te lezen dat het veel dames wel lukt om op roze te komen. Andere vraag die vast al 100x gesteld en ieder lichaam anders is, komt ie toch want ik zit weer in deze fase; springt je eitje nu als je test weer een beetje afloopt of echt 24-48 na eerste knaller? Dan weet ik of het nog zin heeft om vanavond aan de klus te gaan daarnaast heb ik deze ronde ei pijn aan allebei de kanten
24 tot 48 uur na de eerste echt positieve test is mij verteld. ik gebruik geen ovu meer. Ze zijn nu echt op. Snap ook jou standpunt, heb dat zelf ook wel. Ik vind het super leuk om te zien wie er op roze gaan en ben dan ook blij voor diegene behalve als ik zelf op cd 1 en 2 zit dan ben ik en blijf ik ook even weg hier want dan ben ik niet zo aardig en dat ligt aan mij