Domme vraag wat is dpo ik heb nog roze van action en dip van sensi test... t kan dus nog niks zijn ondanks mijn klachten? Ik was 7-9 ovu 23 e nod 18 positief getest hoeveel dpo?
Oh heerlijk hè. Bij mij is er 55 kilo af. Heerlijk de vrijheid die je ervan terug krijgt. Ik moet wel zeggen voor mijn Gb deed ik alles, maar sommige dingen gingen iets moeizamer dat dan wel.
@Wonder 1980 Ik vraag me ook af of je elke ronde achter elkaar zwanger kunt worden Ik heb in ronde 3 en 4 mk gehad. Zou wel bizar zijn in ronde 5 weer raak? Ik heb het 1 x gelezen op het forum.. Van iemand die de derde keer achter elkaar zwanger was en bleef
Days past ovulation, dus hoeveel dagen na je eisprong je zit. Je telt de dag na de eisprong (24-48 uur na je lh piek) als 1 dpo en gemiddeld tussen 10 en 18 dpo word je ongesteld.
Wow wat een geweldig resultaat! Mag je trots op zijn. Ik deed ook wel alles of probeerde het in elk geval maar kon bijv niet met mijn benen over elkaar zitten. Dat kan nu weer kan ik zo blij van worden hahaha
Ja soort van drie maal scheepsrecht!!!! Volgens mij kun je elke ronde opnieuw weer zwanger worden als je cyclus weer mooi op gang komt! Ooooooh ik hoop het zo voor je!!!!
Sjonge jullie zijn snel voordat ik antwoord kan geven zijn er alweer meerdere nieuwe berichten, maar goed dat manlief en ik een avondje voor ons zelf hebben. Kan ik het een beetje bijhouden.
@Seurebeure Je bent dan 10 dpo als je van je eisprong op 8 sept uitgaat. Op de vorige pagina staat wat uitleg over de vroege testen. Misschien Kun je dat even terug lezen? Ik hoop dat dat niet voor jou geldt natuurlijk! Gewoon morgen nog een keer testen, we gaan duimen voor een mooie oploop!
Ik ga t afwachten voel me dik vet zwanger tieten doen zeer krampen misselijk sterke geur ik denk dat t wel goed komt! Thanks wat is de afkorting dpo
@Wonder 1980 Mijn cyclus komt enorm snel op gang. De gyneacoloog dacht dat ik 7/8 dagen na eerste bloeding weer een eisprong zou hebben na follikelmeting. Mn eitje bleef toch ietsje langer bleek.. ze waren nog Ah ruziën wie er allemaal zouden gaan 35plus is immers kans op meer eitjes