@Mom86 mooie oploop!!! @Namar ondanks dat je vroeg bent, vraag ik me wel af of het allemaal vals is..... Ik hoef niet meer te testen, temp is aan het zakken van 37 vanaf eisprong naar 37,1 en nu weer 36,9. Op naar de volgende ronde.
Goedemorgen dames, ik ben benieuwd wat vandaag zal brengen. Hier nog even in de ochtendspits tussendoor stiekem getest met een ovu. Was alleen even vergeten dat mijn man ook nog thuis is en het nog niet goed licht is zo vroeg voor een goede foto. Dus ermee naar de schuur gegaan Niet helemaal hetzelfde licht etc maar denk dat het vrijwel gelijk is aan gisteren. Ach ja, zo houd ik mezelf mooi bezig
@Mom86 Dat vruchtje is een goed voorbeeld van een snel hongerig wolfje geweest. Is gewoon keihard je baarmoederslijm in gesprongen en hcg gaan geven Of het zijn er twee Je test al redelijk vroeg na je eisprong mooie strepen! Uitzonderlijk!
Ik moet nog wachten en op zijn vroegst in het weekend testen 8 a 9 dpo. Vraag me dan af of niet te vroeg is. Ik kan niet wachten en tel en kijk elke dag op de kalender. Ook als ik naar de wc ga zit ik altijd met smart te wegen met hoop innesteling bloed te zien . Wel heb ik gister klodder wit afscheiding gehad. Echt zo crèmeachtig spul. Gelijk gegooglde om te weten wat het zou kunnen zijn. Hoe deze hoort na ovulatie of bij dpo. Echt gek man man ik let echt op
@paula1984 @Wonder 1980 heb je nog een foto van de gesloopte test van de action. Eens kijken waar jouw streepje staat. Ik denk dat het klopt wat @paula1984 zegt. Ik moet 27 pagina`s terugzoeken anders @Wonder 1980 @Wens84 @Ddtje Ik ben zeker nog niet overtuigd hoor. Ik ben zo vroeg dat het bijna niet eens zou kunnen (ja uitzonderlijk). Ook @paula1984, @Rosa5 moeten minimaal aan het twijfelen raken, dan pas ga ik overwegen of dit geen valse stoute testen zijn. @Mom86 heeft een mooie oploop, zo moet het dan wel gaan worden bij een extreem vroege positieve test. Zo maar eens mn sensitest gaan doen
Hahahahaha ik zie je gewoon gaan!!! Stiekem de schuur in......maar ben ook wel benieuwd naar de foto!
@Ddtje Ik weet niets van temperaturen, alleen dat er tig redenen voor schommelingen kunnen zijn. Je kans is nog niet voorbij, wij testen enorm vroeg. Op nod of de dag er na testen is de aanbeveling. Nog even hoop houden!
@Wonder 1980 De test zal wel hetzelfde zijn. Dit streepje staat ivokgens mij wel verder, zoals @paula1984 aangaf. Dit gebeurt er als je testen sloopt Op de actiontest van gisterenmiddag met dat lichte streepje staat hij wel op dezelfde plek als van jou.
Hier weer bloedheet koorts gevoel sinds gisteren avond. Loop nu al in alleen een topje en linnen broek buiten en nog pff zweten. Dit is in al mijn zwangerschappen wel een groot signaal op dit termijn dat er iets gaande is. Wel even temp genomen 37.3 dus gewoon normaal en geen echte "koorts" Test negatief @Namar voor je onderzoek.