ik twijfel ...ohh wat jeuken me handen 6dpo . Zie t somber in qua symptomen zal ik nog ff wachten of niet
@fati85 Dat vraag je aan mij? Ik deed op 5 dpo een test Hahaga Ik heb het gewoon gedaan toen ik zin had
Lief! Maar heb nog weinig vertrouwen. Dacht zondag innestelingsbloeding gehad te hebben dan zou ik nu toch HCG moeten aanmaken... ook bijna een kwaaltjes meer. Maar, geen bloed dus ‘k houd moed
@paula1984 Je hebt je nog wel ingehouden om te testen ondanks dat je van binnen Sahara temperaturen voelt?
Nee heb getest met 2e urine en was ómó wit. Mijn "ervaring" leert dat als ik nu ook weer nachtmerries ga krijgen de komende nachten het wel eens raak kan zijn. Die Sahara temperatuur is volgens mij innesteling aangezien ik dat al 3x meegemaakt heb en daarbij extreem naar ging dromen.
@paula1984 Zou super zijn! Je kent je lichaam ook al van je andere kindjes. Ben benieuwd of de dromen komen
Nou leuk zijn ze niet hoor heb al een in een badkuip gestaan en mensen in stukken staan zagen met een kettingzaag en dat zo levendig dat het echt leek
@paula1984 Oh vreselijk. Ik ken dat. Als het zo echt lijkt staat dat nog de hele dag in je geheugen Maaaaarrr als ze komen is het wel een goed teken
Dit is een nachtmerrie toen ik zwanger bleek van mijn jongste. Kreeg deze op 7dpo en wist toen 100% zeker ik ben zwanger. En het klopte 9 dpo duidelijk getest toen.
Ehm dat waren zombies dus het geheel was nogal onsmakelijk. Kon mezelf ook niet wakker laten worden en was heel bewust bezig. Vreselijk en het het is na al die jaren n9g op m'n netvlies gegrift.
Ehm nee niet echt. Vorige maand waren de levendige dromen er ook weer maar die herrinner ik me gelukkig al niet meer
Ik hou jullie niet bij met lezen... lol Wat een hoop berichten. Vandaag dpo 7, voel wel van alles. Zou ik flink de griep krijgen of.... Durf niet te hopen ... Spannend!!! Hopelijk vandaag en de komende periode heel relaxed roze!!!
Op mn sensitest kan ik niets zien, behalve wat Mn katjes hebben aangericht ermee. Moest de test zelfs zoeken, de katjes waren er mee aan het spelen zoals is te zien Idem voor action test, dezelfde wazige valse gloed als gisteren wat toch echt geen streep te noemen is Geen streepje nog voor Namar vandaag