Plus test is op zich niet slecht maar niet geschikt voor vroeg testen. Vaak een pennen streep aka als vals. Toen bij m'n jongste waren de 2 voor 5 euro testen echt super! Maar hoor dat die kwalitatief echt achteruit gegaan zijn. Predictor early en z en k zijn toch wel de testen momenteel om voor nod te proberen.
Ja denk ik wel. @paula1984 zei het ook. Maar dan moet ik de early hebben toch en niet de express? Hoeveel mIU is express? Ga alleen met predictor testen op 11 of 12 dpo. Waar kan ik deze het beste bestellen? Ik heb ook de zwanger & kids testen besteld
@Wonder 1980 @paula1984 Ga Ik ook de express bestellen. Wacht Ik tot 11 dpo s’avonds! Brengt vast geluk
Ik heb voor mijn vriend het boekje “help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt” besteld.....valt net op de mat hier.
Oo ben benieuwd wat je vriend er van vindt! Zat er ook aan te denken. Sorry dat ik zo weinig reageer, voel me echt zo belabberd lig al de hele dag voor pampus op bed nadat ik me ziek heb gemeld op werk
Ja ik ook! Is echt wel een geinig boekje. Balen dat je je zo slecht voelt. Waar heb je vooral last van?
Ik ben helemaal kapot. Moest vanacht veel hoesten en de wc is op dit moment m'n grootste vriend. Hoop niet dat ik dit m'n zwangerschap heb