Ik heb die van Zwanger & Kids. Die had ik bij mijn laatste zwangerschappen ook gebruikt dus toch maar weer voor die gekozen. Die van Action heb ik ook maar heb daar weinig vertrouwen in. Gebruik die er gewoon naast uit nieuwsgierigheid.
Hier ook in afwachting van mijn ei. Gisteren middag eerste ovu test gedaan en zoals verwacht een licht 2e streepje. Ben benieuwd
De gewone. Ik heb eigenlijk altijd een vrij donker test streepje dus denk dat een extra gevoelige te snel positief uit zal slaan.
Vind het ook echt weer spannend. Vorige ronde was een beetje te snel gegaan. Smorgens spiraal verwijderd en smiddags direct een positieve ovu test dus er was weinig afwachten haha
Wow dat is echt snel idd! Ik heb na het verwijderen van mijn spiraal het niet bijgehouden, maar omdat mijn cyclus ineens zoveel langer was dan in de periode bij mijn eerste twee kinderen wilde ik toch weten hoe het zat. Achteraf maar goed ook dus
Spannend zeg @Wonder 1980, wanneer is je NOD nu? Hier ook al een paar dagen bezig met ovutesten, maar streepjes worden nog niet echt donker dus nog maar een paar dagen doortesten. Vorige maand was hij positief op dag 16, en zit nu op dag 12.
Ja dat is een goeie! Die ben ik even kwijt maar ga uit van 14 dagen na de eisprong. Dus dan denk ik 19 of 20 september. Maar blijf gezellig hier
Ja gewoon hier blijven. Ik heb inmiddels ook even een testje gedaan maar zoals verwacht nog negatief.
Doe ik ook altijd haha. Ik heb nog geen idee van m'n LF, maar vorige x posi test + ei op 10 augustus en ongesteld op de 24e dus ik reken ook gewoon 14 dagen na ei.
Gisteren middag al begonnen dag 10 met ovulatie test wel de gevoelige. Al een vrij donker streepje. Vanmiddag weer getest en volgens mij nu even donker. Dus spannend. Hoop het vanavond dus gezellig te kunnen maken. Ik hou ook mijn temperatuur bij.
Oh ja ik heb sinds gisteren ook enorme buikpijn en nu ook hoofdpijn hebben jullie ook dat soort klachten omstreeks de eisprong?
Zou er vanavond nog eentje doen. Denk dat je je piek vannacht of morgenochtend krijgt als ik het zo zie.
Ik heb ook vaak wel klachten van een rommelige buik met wat krampjes. Vandaag ook nog en nog vruchtbaar slijm dus denk dat mijn eitje er ook echt aankomt