@Wonder 1980 Misselijk op 7 23/24 dpo kan denk ik niet Is veel te vroeg toch. Ik ben ook raar in Mn hoofd (wat licht) misschien krijg ik wel migraine..
@Jolicoeur Ja zit voor de wc. Ben een slechte overgever, houd het zo lang mogelijk tegen.. vreselijk vind ik het
Ja maar voor hetzelfde geldt heb je een vroege innesteling gehad. Dan kan het wel! Toch? Ja dat lees ik hier wel steeds....maar sowieso ff naar dat je je zo beroerd voelt!
Oh das klote helaas ken ik het gevoel!!! Ik had het alleen vroeger toen ik te veel gezopen had en alles draaide in me bed. Op dat soort momenten ging ik ook knuffelen met het toilet om beter te kunnen slapen, maar word onderhand ziek van alleen het idee dat ik moet spugen. Was altijd weer een opgave
Whaha dat kan ook overdag en ochtend en voor het slapen. Moet moesje toch schoonmaken voor het echte slapen en ben pas na een haf uur vertokken naar een ander bed.
@Jolicoeur Neem nog kopje thee en ga ook proberen te slapen... als je het er uit kan gooien is het makkelijker, ben je er vanaf. Helaas...
Oh wij hebben raam altijd open ook in de winter en hoe koud het is frisse lucht erg belangrijk tijdens slapen en mlnsnurkt daar iets minder door
Ik hoop dat de thee goed valt en je heerlijk kan slapen en morgen fris als een hoentje ben Edit: dat je een hele mooi test mag plassen die we niet ala vals kunnen beschouwen. Dus genoeg thee drinken je moet wat plassen morgenochtend