Ik dacht ik zal aan ovu testen doen maar laat het gewoon op me afkomen zoals het is . Klussen om de dag lijkt me een goed plan .
WoW dit is serieus de eerste keer dat ik zo’n last van m’n buik heb rond de eisprong. Al twee dagen een zeurend gevoel, zal wel goed zijn nog even en dan het eeuwige wachtbankje weer op
@Baasje naar mijn idee heb ik hem nog nooit gevoeld. Of in elk geval niet de link gelegd Spannend! Helaas duuet het wachtbankje zo lang he haha Hier nog even doorgetest met de ovu testen. Het is nog geen knaller maar hij loopt mooi op denk ik. Vanavond test ik nog een keer
NOD-lijst 21 t/m 27 september 2018 21-09 SJD1988, 30 jaar, 1e kindje, ronde 13 Wondertjes1992, 25 jaar , 3e kindje , ronde 7 Ddtje, 30 jaar, 2de kindje, ronde 11 Lady1984, 34 jaar, 2e kindje, ronde 3 Wens84, 34 jaar, 2e kindje, ronde 2 Elletje, 28 jaar, 1e kindje, ronde 11, 6e na MA Angela22, 25 jaar, 2e kindje, ronde 6 22-09 Johanna01, 23 jaar, 3e kindje, ronde 2 Baasje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 9 Jody, 39 jaar, 4e kindje, ronde 1 23-09 24-09 Rosa5, 37 jaar, 6e kindje, ronde 1 Coortje88, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1 25-09 Mommyofcasa , 24 jaar , 3e kindje , ronde 2 Lentekind85, 32 jaar, 3e kindje, ronde 3 Zonnetje2015, 31 jaar 2e kindje ronde 2. ( utrogestan en aspirine ivm herhaalde miskramen) 26-09 Jolicoeur, 35 jaar, 1e kindje, ronde 8 (2x ma) Shar91, 26 jaar, 1e kindje, ronde 12 Paula1984, 34 jaar, 3e kindje, ronde 2 (1e na *vmk) 27-09 Wonder1980, 37 jaar, 3e kindje, ronde 1 ElisabethD, 35 jaar, 3e kindje, ronde 1 Luna86, 32 jaar, 3e kindje, ronde 11 Dag onbekend Totaal: 21 Wachtbankje (1), Zwanger (0), Ongesteld (0),MMM (0), Negatieve test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren) Even de lijst naar voren gehaald!
Da Mijn buikpijn is nu zo goed als weg. Ik had ook nog niet zo.n pijn gehad. Misschien een super eiVanmorgen nog ovutest gedaan. Gisteren beide streepjes even donker. Nu streepje donkerder dan afleesstreep. Dus ben benieuwd wanneer hij gaat springen.
Hier ook veel klachten rond de eisprong....nu vooral pijn in mn hoofd en een zeurend gevoel onderin de buik.
Hier nog steeds in afwachting.. streepje van vandaag lijkt nog niet donkerder dan gisteren. Dit zijn de afgelopen 4 dagen.. Ik hoop dat ie morgen toch donkerder wordt aangezien ik er mog maar 2 heb liggen nu. Ik zit nu op dag 13.
Als je het echt wilt weten zou ik 2 keer per dag gaan testen. Als je ze besteld zijn ze volgens mij best snel binnen.
Ik denk dat ik morgen maar gewoon langs action rij. Ik had ze nu vam Z&K, dacht er net nog even een te doen, was het een verpakking met niks er in.. Dus nu net de laatste gedaan die ik nog had.
Oh dat is balen zeg! Hopelijk geven de action bij jou wel een knaller. Bij mij deden ze echt niks....
Nou volgens mij heb ik mijn piek wel gevonden morgen nog maar even goed gezellig maken vanavond ging dat niet lukken met een dochter die niet wilde slapen en mijn man die eerder sliep dan haar Morgenochtend doe ik nog wel een test om te kijken of hij afloopt