@Jolicoeur bij mij was 9 dpo ook nog omo wit en vanochtend bij 12 dpo lichte streep dus hoeft nog niet meteen iets te zeggen gelukkig
Nee niet.... jullie schuld Heb bij de eerste keer zwanger getest op 9dpo en die was positief en bij de andere maanden eigenlijk pas op nod of was niet nodig. Bij me 2e keer zwanger dus pas op nod getest.
Hier dan toch misselijk.. vanmorgen alleen "menstruatie achtige krampen", af en toe voelt het alsof ik rechts in mn onderbuik een zenuwtrekje heb.. herkenbaar? Verder rommelende darmen en wisselend benauwd.. hoop dat t een goed voorteken is en niet die kl#@$#te progesteron. Nog twee nachtjes slapen dan testen Gelukkig heb ik morgen vrij en kan ik jullie lastig vallen met mn zenuwen
mn vriend vindt me chagrijnig en bitter op t moment whahahhaa zou t? vorige maand had ik deze lichte krampjes niet, nu wel, 9dpo wel witte test… de dagen gaan langzaam he dames?
@Jolicoeur Onze schuld Ik las in de bijsluiter van zwanger & kids dat wordt geadviseerd een week na NOD te testen
@Namar voor je onderzoek; 2 vroege testen van Zwanger&Kids. Resultaat; Conclusie; schermpjes zijn echt irritant. 7 dpo is niet mijn dag (goh )maar niet getreurd, morgen is er weer een dag.
Hi dames, hoort een ovulatietest er zo uit te zien vlak voor menstruatie? Hij loopt ook op. Met vinger erbij is die van vandaag, andere van gisteren. Enneh wellicht een domme vraag, wie heeft er al eens een dipstick early van Sensitest gesloopt? Is het dan normaal dat je een roze streepje onder dat blauwe hcg deel ziet?
@lana88 Ja dat kan heb ik begrepen van sensitest. Heb ik zelf ook 2 x gehad. Het schijnt dat LH iets oploopt. Bij zwangerschap moet de test knallend zijn. Die test heb ik nog niet gesloopt. Wat zie je dan? Heb je een foto?
Ik wil eigenlijk nog wel een licht vals streepje op een testje vandaag Mijn sensitesten zijn bijna op alleen. Beetje jammer! Misschien nog actiontest dan?