Dat hangt er ook maar een beetje vanaf wanneer je eisprong nu gaat plaatsvinden. Stel je hebt vanavond seks, en je ei spring vannacht of morgenochtend, dan liggen er verse spermacellen klaar. Of je ei is net gesprongen, dan zit je ook helemaal goed. En als je ei eerder is gesprongen dan maak je ook wel kans, want een eicel is maximaal 24 uur te bevruchten. Maar dan zou het sperma van zaterdag ook z’n werk kunnen doen. Dus kansen genoeg!
@Manna het is inderdaad niet echt heel behulpzaam zo. Ik wilde het eens proberen, of het bij mij past. Ik temp nooit nadat ik al opgestaan ben! Daarom zijn er zoveel gaten. De temps díé erin staan, zijn direct van na het opstaan. Maar dan nog is hij niet erg betrouwbaar met al die gaten @capturethemoment succes! Ik heb nog geen positieve ovutesten gehad dus het lijkt me spannend dat het wachten nu gaat beginnen!
Heb al de hele dag zo’n zwaar gevoel in m’n onderbuik. Ik vermoed dat m’n ei op springen staat. Kijken of ik mijn man vanavond ook nog zo ver kan krijgen...
@Manna welkom op het wachtbankje duuuuuuurt lang!! @capturethemoment ik heb dezelfde situatie, vrijdag een positieve test en vrijdagochtend nog gezellig gemaakt, was zaterdag helaas geen kans en zondagavond was t te laat. Maar zou in principe genoeg moeten zijn.Voor de zekerheid kun je vanavond nog aan de slag!
Moet ook een soort van in je systeem komen he... Bij mij lukt het redelijk, thermometer die met 3 seconden klaar is en ligt bijna op mijn telefoon haha
Echt wel, wachten duurt lang. Ben er achter gekomen dat ik maar een hele korte piek heb. Hij loopt nu alweer af de test. Vandaar dat ik hem altijd zo moeilijk vind.
Hoi dames, even een ego post . Ik ben op vakantie en geen tijd om op iedereen te reageren. Ik zit in mijn vruchtbare week en ben gestart met ovulatie testen. Maar tot nu toe alleen een heel licht streepje. Nou kan het zijn dat ik te veel drink.. want we skiën heel de dag dus ik drink veel meer als normaal. Maar ik heb dus nu de testen dan eBay in gebruik.. jullie raden het al. Ik vraag me af of ze dus wel goed zijn. Nou ja ik test nog even door. Misschien is mijn piek weer later als vorige mnd. We gebruiken onze vakantie in ieder geval wel goed. Dus daar kan het eigenlijk niet mee mis gaan. Veel plezier allemaal deze week.
Welke testen heb je, @Elena83 ? Ik heb de One Step ovulatietesten van eBay (zijn dezelfde als zwanger en kids, alleen goedkoper). Ze geven bij mij wel een duidelijke piek aan, ook bij minder geconcentreerde urine. Zie attachment. Ze drogen alleen niet zo mooi op, de één na onderste was nat dezelfde kleur als de onderste (die nog nat is). Misschien dat je eisprong iets later is, wanneer verwacht je je eisprong? Oh, en geniet van je vakantie en van je vruchtbare periode.
Nou.. net dus getest met dit als resultaat. Ik test vanavond nog eens, zou ik dan veel verschil moeten zien? In elk geval vanavond nog eens gezellig maken, gisteren in de ochtend was de laatste keer. Hoop dat we goed mikken
@Stakato die van mij zijn ook one step. Maar om eerlijk te zijn denk ik dat er veel verschillende zijn die zo heten. Die van mij zien er anders uit. Min urine is nu niet minder geconcentreerd maar bijna gewoon water. Haha dus ik wacht af. Kijken of ik de piek kan vinden. Anders volgende maand nieuwe poging.. Mijn eisprong wissels tussen dag 16 en 19. Dus tussen nu en donderdag. Als ik een positieve test heb heb ik die dag ook de eisprong. Zijn we achter gekomen met echo's. Dank je wel de vakantie is heerlijk
@Stakato het kan heel goed dat je binnen de komende dagen ineens een piek krijgt, het verschilt per persoon hoe je lh loopt!
piek duidelijk geweest dus! maar nog een keer gezellig maken vindt je man vast niet erg en baat het niet dan schaadt het niet toch?
@Catlady90 jij had je piek nog niet gevonden toch? @Elena83 hopelijk vind je snel je piek! Kan ook ineens gaan knallen heh. Fijne vakantie iig!
@Lelietje85 Neuh vind ie helemaal niet erg! Haha. Twijfel wel of inderdaad piek al geweest is, aangezien dit de eerste test is waar überhaupt iets op staat (gisteren m'n test verknalt). Kan anders in elk geval niet lang meer duren.