NOD lijst 22 - 28 januari 2018

Discussie in 'NOD forum' gestart door Wollig, 18 dec 2017.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Wollig heb jij trouwens al een kruis in FF gekregen?

2. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Zeker fijn! Nee, ben daarna gestopt. Mijn man kwam vrij vlot daarna met de mededeling te willen scheiden.
    Dus nu een andere partner. Dit was eigenlijk weer de eerste poging sindsdien. Maak me dus wel een beetje zorgen nu, omdat het weer misging. Ik word vlot zwanger, maar blijkbaar blijf ik het niet zo makkelijk... Hopelijk gewoon 2x pech en niks ernstigs.

3. Lelietje85

Lelietje85 Bekend lid

25 aug 2015
    693
    425
    63
    NULL
    NULL
    @Vie87 ja laten we het hopen! Ik ben ook 2x in poging 1 zwanger geworden en bij de eerste bleef ze ook meteen plakken. Dus ga nu ook maar uit van een toevallig ongeluk. Beter dit dan maandenlang proberen en dan raak en dán het verliezen, dat lijkt me zo erg! Maar goed...even afkloppen! Het is niet gezegd dat t nu weer meteen raak is natuurlijk...

Leuk dat je met je nieuwe partner voor een kindje gaat!

4. capturethemoment

capturethemoment Bekend lid

30 dec 2017
    526
    366
    63
    Vrouw
    Even een hele andere vraag, drinken jullie na de eisprong nog alcohol? hier drinken we namelijk geregeld na het eten en als de kinderen naar bed zijn een glaasje wijn of net wat.. zou dat kwaad kunnen voor een eventuele bevruchting? Bij mijn eerste 2 kinderen hebben we dat eigenlijk nooit gedaan en toen vrij vlot zwanger. Nu we 2 kids hebben en het allemaal wat drukker is vinden we dat gewoon lekker ter ontspanning na een drukke dag.

5. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Ja dat klopt ik zit al 1,5 week in vruchtbare dagen ivm vruchtbaar slijm haha. Ben zo benieuwd of mijn temp morgen omhoog gaat.... Hopelijk was het gezellig gisteren ;)

Wollig vindt dit leuk.
  6. Wollig

Wollig Bekend lid

25 nov 2017
    878
    537
    93
    Vrouw
    @Nahlatje Je mag gerust blijven meekletsen hier!
    Inderdaad lastig te onderscheiden.
    Mijn temp is sinds een paar dagen flink omhoog. Dus alhoewel ik er niet súper veel waarde aan hecht (aan betrouwbaarheid) zijn de verschillen zo groot dat ik voorzichtig durf te geloven dat mijn eisprong dinsdag was! Vanochtend kreeg ik het kruisje! Maar voor de zekerheid klussen we nog even door.

(En nu ga ik alle reacties na deze van Meisje93 lezen)

Bijgevoegde bestanden:

7. SHN

SHN Actief lid

8 okt 2017
    470
    387
    63
    Vrouw
    Fijn dat het wachtbankje zich wat begint te vullen!

Wat het slijm betreft, heb ik het in de eisprong-week soms toch ook wat moeilijk mee, maar de echte slijmpiek die heb ik meestal wel opgemerkt!

@capturethemoment Ik hou daar zelf eigenlijk weinig rekening mee. Als ik een positieve zwangerschapstest in m'n handen heb, stop ik uiteraard onmiddellijk met alcohol, maar daarvoor niet echt. Nu niet dat ik me elke week lazarus zuip, hoor :roflmao: En deze weken zowizo niet, want met examens in aantocht volgende week, hou ik er beter m'n aandacht wat bij :)

Ik had vandaag weer even een dip-dagje owv de bbz. Die dagen komen en gaan, maar ik kan er dan soms zo intens verdrietig van worden en vind ik het allemaal niet meer eerlijk dat het zo moest mislopen. :(

8. Wollig

Wollig Bekend lid

25 nov 2017
    878
    537
    93
    Vrouw
    #288 Wollig, 12 jan 2018
    Laatst bewerkt: 12 jan 2018
    Goed om te weten dat ik niet alleen ben!
    Heel gezellig, man vind het wel leuk, baby maken ;)

@SHN ik merk wel iets, maar lang niet zo veel en zo goed als voorheen (toen gebruikten we condooms)

@capturethemoment een glaasje of 2 in de week drink ik maar, en ik ben er nog niet helemaal uit of ik na mijn eisprong door drink. Relaxt en gelukkig zijn (al hangt dat natuurlijk niet van drank af) is beter dan een stresskip??? Als het langer zal gaan duren zal ik dat drankje wel doen.

Manna vindt dit leuk.
  9. Nahlatje

Nahlatje Bekend lid

12 jun 2013
    866
    419
    63
    Vrouw
    Leerkracht
    België
    Ik heb al een hele dag roze bij het afvegen als ik uitga van een cyclus van 28 dagen zou ik woensdag ongesteld moeten worden en zit ik nu dus op 9dpo.. maar kan dus ook gewoon een kortere cyclus zijn

10. Wollig

Wollig Bekend lid

25 nov 2017
    878
    537
    93
    Vrouw
    Ik hoop het niet voor je :(. Er vanuit gaande dat je komende woensdag bedoelt, dat duurt nog wel even. Hopelijk is er een andere verklaring voor!

11. Nahlatje

Nahlatje Bekend lid

12 jun 2013
    866
    419
    63
    Vrouw
    Leerkracht
    België
    Het is nog maar de eerste ronde en bij mijn dichter uiteindelijk 2 jaar bezig geweest (wel andere man) dus ik zou het heel gek vinden moest het zo snel raak zijn hoor had toen ook cyclussen van ongeveer 35 dagen dus zou dit wel héél kort vinden

12. Wollig

Wollig Bekend lid

25 nov 2017
    878
    537
    93
    Vrouw
    Spannend voor je! Ga je het volhouden, de hele 2ww?? ;)
    Hier geeft FF het advies op 19 dpo te testen :eek:. Als de menstruatie zich dán nog niet heeft laten zien heb ik toch allang een test gedaan! (Volgens de planning is mijn NOD 13 dpo)

13. Wollig

Wollig Bekend lid

25 nov 2017
    878
    537
    93
    Vrouw
    Dus jij zit nu op cd 23? Dat is wel erg vroeg voor je menstruatie dan.
    Had jij je eisprong al ontdekt? Iemand vertelde hier op het forum dat het anders ook kan komen die je bmm die zich weer opent?

Wat naar voor je dat het de vorige keer zolang duurde. Dit keer hopelijk toch sneller, wie weet wat er gebeurt

14. capturethemoment

30 dec 2017
    526
    366
    63
    Vrouw

Nee het geluk hangt zeker niet af van de drank hihi.. maar vinden we gewoon gezellig even de dag doornemen etc:D Mocht ik zwanger zijn stop ik uiteraard onmiddellijk mee maar vroeg me gewoon af of het voor die tijd echt zon kwaad kon

15. Wollig

Wollig Bekend lid

25 nov 2017
    878
    537
    93
    Vrouw
    Ik snap je haha. Precies hoe ik het bedoelde hoor, zo sta ik er ook in. Een glaasje kan gewoon lekker ontspannend zijn! Ik heb er een topic over geopend in Zwanger Worden, een tijdje terug. En daarin zei iedereen, lekker blijven drinken tot je positieve test, maak jezelf niet gek.

capturethemoment vindt dit leuk.
  16. Nahlatje

Nahlatje Bekend lid

12 jun 2013
    866
    419
    63
    Vrouw
    Leerkracht
    België
    Vandaag dag 24, met 16 dagen ook trouwens een drupje bloed gehad.. en nee doe nog geen ovutestjes, pas binnen een paar maanden.. ik hoop stiekem op een innestelingsbloeding

17. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    nou dat zeg ik ook iedere keer ja.
    Dat lijkt me echt vreselijk.
    Dat hoop ik wel voor je. Hier is het helaas anders.

@capturethemoment ikzelf drink nauwelijks alcohol..
    Maar denk dat voor eisprong weinig uitmaakt.

@Wollig ziet er idd wel uit als een eisprong. Door klussen kan nooit geen kwaad. :D

@SHN dikke knuffel! ♡

@Nahlatje wie weet een innestelingsbloedig. als je idd op 9dpo zit.

Wollig vindt dit leuk.
  18. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Ik ben ook gesteld op mijn wijntje! Ik drink nog wel, maar wel minder. Probeer dan echt nog maar af en toe te drinken.

@Nahlatje hopelijk is het gewoon een innesteling. Jij zal raar staan te kijken dan, als het nu wel snel raak is.

19. Wollig

Wollig Bekend lid

25 nov 2017
    878
    537
    93
    Vrouw
    Ik durfde het niet te benoemen, maar daar dacht ik ook aan!

20. capturethemoment

30 dec 2017
    526
    366
    63
    Vrouw
    Heb nu ontzettende spierspijn onderin mijn buik. Zou wel erg vroeg zijn voor iets van een innesteling toch? Vermoedelijk 4dpo

Deel Deze Pagina