Ik ben vandaag ook 4 DPO.. En ik LIJK ook iets te voelen. Steekjes in mijn buik. Had ze ronde 1 ook. Hoop dat het raak is en dat het blijft plakken. Nu gaan de dagen pas echt lang duren.
@Lelietje85 ik ga pas testen op nod of liever nog later.. na al die maanden hopen wil ik niet te vroeg testen met de kans dat het alsnog mis gaat. @Meisje93 ja we zijn jjog steeds even lekker weg. As zondag rijden we terug. En dan maandag een dag in de zenuw zitten en dan dinsdag ochtend de afspraak. Pfff en ik vind het me toch spannend
Alcohol, ik durf het niet zo goed meer. Het zal wel toeval zijn, maar de ronde dat ik zwanger werd van mijn eerste, heb ik geen alcohol gedronken. Alle andere rondes waarin ik niet zwanger was of een mk kreeg, wel gedronken. Deze ronde heb ik wel de eerste paar dagen van mijn cyclus gedronken, met kerst en oudjaar. Ik zit op 4 of 5 DPO maar ik voel nog niets... alleen wat progesteron dingetjes. Ik probeer het deze ronde ook maar zo goed als mogelijk te negeren.
@Elena83 heerlijk zeg! Veel plezier nog de laatste dagen. Ja die afspraak komt steeds dichterbij. Spannend zeg. ben benieuwd wat eruit komt.
@capturethemoment ik weet ook niet meer welke opmerking bij wie hoorde . En de site werkt te traag om steeds heen en weer te klikken. @ kwaaltjes: nu ik erover lees voel ik opeens iets rechts onderin mijn buik (eierstokhoogte?) Zit tussen mijn oren denk ik. (3dpo)
NOD-lijst 22 - 28 januari 2018 22 januari Wollig, 1ste kindje, ronde 2 Stakato, 2e kind, ronde 4 (2e ronde werd mk) Aoibhe, 27 jaar, 1ste kindje, ronde 3 Capturethemoment, 31 jaar, 3e kindje, ronde 7 (ronde 1 na pauze van 5 maanden) Dominique1991, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 SHN, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 (na bbz) 23 januari Catlady90, 1ste kindje, ronde 3 (vmk in ronde 1) SD90, 28 jaar, 1ste kindje, ronde 6 Manna, 2e kindje, ronde 4 Tjemmie, 33 jaar, 1e kindje, ronde 13 (ronde 11 vmk) 24 januari Elena83, 34 jaar, 1ste kindje, ronde 12 25 januari Vie87, 2e kindje, ronde 3 (ronde 1 na vmk) Veran, 26 jaar, 3e kindje, ronde 1 26 januari Lelietje85, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 (vmk ronde 1) Eefje1983, 34 jaar, 1ste kindje, ronde 3 27 januari Vrauwke, 37 jaar, 2e kindje, ronde 4 28 januari Doornroosje94, 23 jaar, 2e kindje, ronde 3 Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, ronde 8 NoelleJona, 32 jaar, 3e kindje, ronde 5 Datumloos: Totaal: 19 Wachtbankje (9), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen. en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Ik heb gelezen dat het vanaf 5 dpo zou kunnen, maar meestal pas vanaf ongeveer een week na je eisprong. Maar goed, de wonderen zijn de wereld nog niet uit
Ja ik realiseer me heel goed dat het hoogstwaarschijnlijk grote onzin is. Feit is dat het wel zou kunnen, maar dat het inderdaad dan nog heel vroeg en dus zeer onwaarschijnlijk is. Uiteindelijk weten we het pas zeker over 10 dagen Tot die tijd merk ik toch alles op wat ik in mijn lijf voel en daarbij hoort bij mij gewoon optimisme (misschien ook wel wat naïviteit) en soms ook pessimisme. Ik hou er in elk geval zeer sterk rekening mee dat wat ik voel andere redenen kan hebben dan waar we uiteindelijk allemaal op hopen.
Me niet meer kunnen inhouden... had gisteren verteld dat ik eigenlijk een week eerder ongesteld zou moeten worden (dus de week voor dit topic) en dat ik roze had bij het afvegen.. het heeft nog steeds niet doorgezet trouwens... na 5min zag ik in de verte een mega-tuurstreep op de 2v5 en nu na 15min staat de streep er duidelijk denk wel niet dat ik het op foto ga krijgen.. lijkt ook roze het 2de streepje, maar vermits het pas na afleestijd echt duidelijk is mss best als negatief beschouwen? Hopelijk zet het roze toch niet verder door en is het echt van de innesteling
@Nahlatje ik zie het ook! Helaas geven deze testen, vaker een vals streepje. Ik zou deze als negatief beschouwen. Al vind ik hem erg duidelijk. Wanneer wil je weer gaan testen? zou super zijn als het raak is.
Bij mij gaven ze 3 jaar geleden geen vals streepje en toen 2 jaar bezig geweest.. nu nog maar net gestopt met de pil. Ik ga gewoon iedere morgend testen zolang het roze niet doorzet.
klopt. Kwaliteit is een stuk minder geworden helaas. Heb ook wel eens een indroog streepje op die testen gehad. In de afgelopen maanden. Pas ook nog een lid. Continue indrogers. Maar... het is positief dat het streepje roze is. Ik denk wel dat die echt is. Maar toch even die bescherming dat die testen niet meer zo goed zijn als toen.
Het grappige is dat ze dat toen dus ook al zeiden meestal komt een indroger pas lang na afleestijd ook.. maar ik wacht sowieso de volgende testen nog af hoor.. maar ik vind gewoon niet dat de kwaliteit ervan is afgenomen.. dat zeiden ze 5 tot 3 jaar geleden ook al
Nou ik zie het zeker hoor! Je weet niet wanneer je eisprong geweest is? Lekker blijven testen komende dagen. Ik heb alleen maar goede ervaring met 2v5. Maar zou nog wel even voorzichtig blij zijn