Bij de ene foto is de onderste van vandaag, andere van gistere en de andere foto is van vandaag... streepje stond er binnen de 5 minuten, dus kan dan geen indroger zijn normaal dacht ik? Hopelijk morge donkerder, want nu zit er maar 24u tussen
Ja ik zie hem! Is het streepje roze? Op de foto lijkt hij grijzig. Ja morgen zou je een mooie oploop moeten zien. Duim voor je.
@Meisje93 Hij is in het echt wel roze ja heb die van gisteren ook al onder water gehouden en die blijft ook mooi staan én roze
Ik hoop het, maar blijf voorzichtig.. Ook al een curettage moeten laten doen op 10 weken dus ben toch voorzichtig
Ik had vorige ronde ook 2 dagen achter elkaar exact dezelfde testen, morgen waarschijnlijk oploop! Maar het blijft spannend. Het is in ieder geval gelukt! Nu nog blijven.
Vandaag 6/7 dpo en mijn borsten beginnen zeer te doen. Heb ik anders soms ook wel voor nod, maar vaak niet altijd en ook niet zo vroeg. Ze doen ook gewoon pijn in 'rust'. Normaal heb ik die gevoelige borsten dan enkel als je erop duwt. Nu dus ook gewoon, zonder eraan te komen. Ik zal het me wel weer in m'n hoofd halen, maar het was opvallend deze ochtend. - einde eerste en laatste post van de dag, want morgen eerste examen, dus ik sluit me op achter mijn anatomieboek! -
Spannend @SHN hopelijk betekent het iets. Hier wel duidelijk vruchtbaar slijm nu dus geloof wel dat het er echt aan begint te komen hoor! Ben benieuwd hoe de test vanmiddag is.
NOD-lijst 22 - 28 januari 2018 22 januari Wollig, 1ste kindje, ronde 2 Stakato, 2e kind, ronde 4 (2e ronde werd mk) Aoibhe, 27 jaar, 1ste kindje, ronde 3 Capturethemoment, 31 jaar, 3e kindje, ronde 7 (ronde 1 na pauze van 5 maanden) Dominique1991, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 SHN, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 (na bbz) 23 januari Catlady90, 1ste kindje, ronde 3 (vmk in ronde 1) SD90, 28 jaar, 1ste kindje, ronde 6 Manna, 2e kindje, ronde 4 Tjemmie, 33 jaar, 1e kindje, ronde 13 (ronde 11 vmk) 24 januari Elena83, 34 jaar, 1ste kindje, ronde 12 25 januari Vie87, 2e kindje, ronde 3 (ronde 1 na vmk) Veran, 26 jaar, 3e kindje, ronde 1 26 januari Lelietje85, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 (vmk ronde 1) Eefje1983, 34 jaar, 1ste kindje, ronde 3 27 januari Vrauwke, 37 jaar, 2e kindje, ronde 4 28 januari Doornroosje94, 23 jaar, 2e kindje, ronde 3 Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, ronde 8 NoelleJona, 32 jaar, 3e kindje, ronde 5 Datumloos: Totaal: 19 Wachtbankje (10), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen. en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Hoe is het met de dames op het wachtbankje? Hier zo af en toe een krampje een steekje in mijn buik. En sinds gisteren ook veel slijmverlies. Ben me aan het ergeren op het roze motiefje op t toiletpapier want denk steeds wat roze af te vegen Spannend dat velen van ons over een week al meer weten!
@Aoibhe @Stakato @SD90 Jullie al op het wachtbankje? @Catlady90 whaha heel herkenbaar Dan baal ik ook van dat roze motiefje. Hier staat het eitje op springen! Of misschien wel eitjes. Heb nl. bij beide eierstokken erg veel pijn. Laat ze maar gauw springen.
Oh spannend zeg! Wat lijkt me dat ideaal als je je lijf zo goed voelt rondom je eisprong. En wat zou het gaaf zijn als zelfs 2 eitjes blijven plakken! Heb je tweelingen in de familie?
Ik voel niks...tenminste...niks bijzonders... maar de hormonen gaan natuurlijk pas hun werk doen vanaf de innesteling. Hopelijk gaat de komende 1,5 week de tijd een beetje snel! En @Vie87 hoe was je test?
Heb het niet iedere ronde. (gelukkig) Ene keer ook heftiger dan de andere keer. Ja zou zeker gaaf zijn! ❤ Yep, mijn oma heeft 2x een tweeling gekregen. Van mijn vaders kant. Dus als het goed is moet ik die erfelijkheid mee hebben gekregen qua dubbele eisprongen. Schijn je alleen te kunnen hebben via erfelijkheid. @Lelietje85 laat de tijd idd maar vliegen!